Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 01.04.2005, 19:28
Jare:n Avatar
Jare Jare ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 10.01.03
Sijainti: Loppi, Finland.
Viestit: 8.488
Perusasetus

Lainaus:
quote:
mitä tuli päätettyä........ajoithan sä viime vuonnaki isoja koneita vastaan ja hyvin pärjäsit.

täähän on nyt ihan sama juttu ku oot naurannu tosta promodi porttiaali hommasta, että kaikki ajattelee että semmoset on pakko olla ku kaikil muillaki kuiteski on.

ni onko nyt kuiteski semmonen juttu että niit 800hp stanu autoja on sit kaikilla......

-------------------------
considerably bigger engine
Päätetty, mikä päätetty<img src=icon_smile_evil.gif border=0 align=middle>

Joo mutta ku jo viimevuanna moni mäki oli nippa nappa, ku tehoo ei oo tarpeeks ja kiristää ei voinu, ku nappi oli laudassa lähes koko ajan, niin ens vuanna näkyy olevan vielä suurempi rako noihin hirmuihin. Sit varsinki ku ilokaasut on kans sallittu Stanussa 2005 ja mun motti ei vaan yksinkertaisesti kestä niitä.

Ajattelin, että olis ajanu Vormsundin tuplakisan toukokuussa ja Kangasalan, mutta taitaa olla parepi nolata vaan itsensä suomessa......vai hinkuuks "päämekaanikko" Vormsundiin kahdeks päiväks kisoihin??


Ja Jouni.....dna kommentilla: Elämä on!!






<center>---------------------------------------
"And on the seventh day GOD greated Off Road"

</center>

Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
M/V FORMULA O/M/V Muut 0 31.05.2006 10:30
Formula Offo BMW Jare Tekniikka & Jutustelu 6 26.05.2005 10:12
M: Chevy 383cid Formula offo pannu TAI KOKO JEEPPI Jare O/M/V Muut 13 10.11.2004 20:45
Palautetta PS.comin offo palstasta Jare Tekniikka & Jutustelu 12 31.12.2003 10:13
Formula Offroad kumilusmu Tekniikka & Jutustelu 0 27.08.2003 07:46


Sivu luotu: 17:22 (GMT +2).