![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]() Updatea! Auto ei ole edistynyt pitkään aikaan muttan nyt alotin tekemisen! Eli otin etuakselin katkaistusta rungosta irti ja irrotin lehtijouset etu-akselista ja aloin irrottaa taka-akesekista myös ja Aloin tehdä SOA:Aa ja irroitin rungosta kierrejousten kupit jonka mukana lähti iskareiden tornit! Nyt kysymys viisaammille Eli mitkä levy jarrut ootte laittanut patrol 160 taka-akseliin??
|
#2
|
||||
|
||||
![]()
Joko oot moottorin laittanu paikalleen? muistelisin että painelaakerin runko on 5 vaihteisessa erimittainen,se pitää olla kans samasta mistä vaihteistokin. 4 vaihteisessa tais olla nii pitkä että kytkin tais olla ns irroitus asennossa koko ajan..
|
#3
|
||||
|
||||
![]()
En ole vielä laittanut, Kiitos tiedosta pitää tutkia asiaa!
|
#4
|
||||
|
||||
![]()
Juu, joku pituusero niissä oli. Mut en muista että kumminpäin se oli.
|
#5
|
||||
|
||||
![]()
Juu 4 vaihteisen painelaakeri
Ja 5 vaihteisen |
#6
|
||||
|
||||
![]()
Saakohan tuota 5 vaihteista miten kiinni 4 vaihtesen moottorii??
|
#7
|
||||
|
||||
![]()
Samat kytkinkopat on. Ei oo muuta eroa ku et viis vaihteinen loota on ~10-15 senttiä pitempi paketti.
|
![]() |
Luokat |
160, nissan, nissan patrol, patrol 160 |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Myydään Patrol 2,8GR | Zayer | O/M/V Ajoneuvot | 0 | 05.09.2017 10:32 |
Myyty Patrol -81 2+3 PA | nana | O/M/V Ajoneuvot | 2 | 16.09.2010 14:49 |
Ostettu nissan patrol sd 33 tai patrol gr | perse arska | O/M/V Ajoneuvot | 2 | 19.09.2009 06:27 |
M: Patrol | O/M/V Muut | 0 | 21.05.2003 10:27 | |
o:patrol | tapsa4x4 | O/M/V Muut | 0 | 15.05.2003 10:35 |