![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
|||
|
|||
![]()
Lainaus:
-tankki pois -apurunko pois -irtoruoste ja irto pohjamaali hiekkapuhaltamalla pois -Dinitrol ML ohuesti -Dinitrol dinitrol CAR paksua massaa reilusti ja useita kerroksia Ei ongelmia. Mielestäni tärkeintä on saada pois irtonainen ruoste ja maali.
|
#2
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
|
#3
|
||||
|
||||
![]()
Aika usein miettinyt että kumpi on sitten fiksumpaa: Rehellinen havaittava alkava ruostuminen, vaiko kunnon massakerroksen alla muhivat pommit? Ja MUHIVAT tosiaan isolla. Ensinmainitut ainakin kivempi tehdä hyvin ja teetätettässä halvempi korjata.
__________________
On epäoptimaalista yrittää elää optimaalisesti epäoptimaalisessa maailmassa. |
#4
|
||||
|
||||
![]()
Massat on saatanasta, ei pysy pellillä ja eri ikävä korjata
![]() ![]()
__________________
WUOKSI OFFROAD |
#5
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
|
#6
|
||||
|
||||
![]()
Matin kanssa samaa mieltä. Kyllä massat on aika joutavia nykyjään kun voi alla käyttää epoxia/uretaani maalia ja muita tököttejä. Mullakin grillissä kiikkuu yks japanin ihme 90 vuodelta josta oli kaiken mailman dinitrol käsittely laput yms, mutta ku massat raapi lastalla pois ja massaharjalla loput niin kyllä sitä keijo korroosiota sieltä löyty todella paljon. Varsinki kun mazda on käyttänyt jostain syystä pohjan ratkasussa jonkin sortin vesi reikiä (6mm) todella paljon ja osat niistä oli aivan massan peitossa niin pääseehän se vesi sillon sinne väliin väkisinki ja lisänä siinä viellä kaikki lumikokkareet yms virhe tunkkaukset niin pohja oli aika kypsä
![]()
__________________
Datsuki sj410 a15+jatco 3n71b |
#7
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]()
__________________
WUOKSI OFFROAD |
#8
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
Samaa mieltä että paksu massa kannattaa unohtaa jos ruostetta on jäämässä alle. Vetää sitten ruosteelle vaikka pelkkää öljyä tai sitä kotelosuojamassaa, niistä ei tule mitään kuorta minkä alla pääsee muhimaan. Kyllä se paksu massa aika hyvin pysyy kun ei irtoruostetta jätä alle / pinta on puhallettu. Ainakin on pysynyt tuossa pihalla seisovassa 309 peugeotissa mikä on massattu 19 vuotta sitten. |
#9
|
||||
|
||||
![]()
Eikös kukaan ole vielä ottanut puheeksi näitä ruiskuja sen levyttämiseen. Tarjolla joka kaupassa samaa paskaa ja ei toimi.viimeksi hain 3 kappaletta, kaikki erilaisia.
Ei pelaa. Tilasin sitten fiksuksen kautta kalleimman mitä löyty.maksoin muistaakseni ihan vitusti, 270e. Mutta toimii. Kun alaltte massaamaan ja ennenkun oletta laittanut auton pukeille, suojannut itsenne yms. Kokeilkaa että se toimii. Edit. https://www.fixusnet.fi/fin/massausr...-538552-66828/
__________________
alumiini ja erikoishitsaukset palstalaisille edullisesti. Viimeksi muokannut tjl : 26.03.2020 09:31 Perustelu: https://www.fixusnet.fi/fin/massausruisku_im_body_patruuna_asturo-p-538552-66828/ |
#10
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
Tälläinen minulla: https://www.tooloutlet.fi/fi/Kaikki+...kulla+JWL/5559 Toiminut ok ilmeisesti. Öljyä ja kotelomassaa olen runkoihin yms vedellyt: https://www.tooloutlet.fi/fi/Kaikki+...atoiminen/1500 Tuolla paineilmasumuttimella saa ohuemman sumun kuin massa ruiskulla. Viimeksi muokannut john_k : 26.03.2020 10:21 |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Ruostesuojaus | Tekniikka & Jutustelu | 8 | 03.03.2008 08:12 | |
90-luvun bemareiden ruostesuojaus | KIM | Chit-Chat | 9 | 20.04.2007 16:29 |