![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]() Taittele sopiva tasku teräsverkosta?
__________________
Jeep ISORY |
#2
|
||||
|
||||
![]()
Mahdollinen sekin!
Kaveri toi tälläsen tallille, harmi että se on vähän iso mutta kyllä tämä kyytiin pääsee, lavalle sen puulaatikon kanteen.
__________________
"Niin metsä vastaa, kuin sitä kynnetään". K.Viikate ”Mielummin ajan mutarenkailla talvella kuin talvirenkailla mudassa”. Veijon-Esso |
#3
|
||||
|
||||
![]()
Sisusta taas kasassa (ovitaskut puuttuen). Pitää vähä suddailla ikkunat auki että saa offroadia pintaan ton kiillon tilalle.
Vähän karkeampaa koristepanelia kojelaudassa. Ja mankka löytyy nyt tuolta. Kyseessä on kenwoodin 129€ motonetissä maksanut BT radio, kytkeminen oli superhelppoa, vain töpselit kiinni (kerrankin joku standardi mikä ei oo vaihtunut ostosten välillä) ja ainoa asetus mitä piti soittimesta tehdä oli muuttaa asetus android puhelimesta ios puhelimeen, niin alkoi kenwood remote appi toimimaan. Vaikuttaa lupaavalta. Joku järkevä kännykkäteline pitää nikkaroida puhelimelle vielä.
__________________
"Niin metsä vastaa, kuin sitä kynnetään". K.Viikate ”Mielummin ajan mutarenkailla talvella kuin talvirenkailla mudassa”. Veijon-Esso |
#4
|
||||
|
||||
![]()
Päivitetään tätäkin välillä. Eli kevyttä moottorin virittelyn suunnittelua on aloiteltu.
Postissa tuli uusi imusarja. Tai siis käytetty, mutta minulle uusi..! ![]() Pesulle! Ihan hyvin puhdistui. Tästä näkee hyvin miten imukanavat kiertää alakautta yläpuolella olevaan yhteiseen kammiomaiseen tilaan. Johon ilma tulee keskellä olevasta putkimaisesta osasta. Nykyinen imusarja on paljon matalampi, imukanavat on paljon lyhyemmät ja ahtaammat ja tekevät tuon mutkan yläkautta ja läppärunko syöttää ilmaa alakautta niille kanaville. Kaikki se on tehty että moottori olisi mahdollisimman matala ja mahtuisi corveten "konepellin" alle. Tämän maksimikorkeus yltää varmaan tuon uuden imusarjan pyöreän osan alalaitaan, tai korkeintaan sen keskelle. Oikeastaan ainoa huono puoli tässä imusarjassa on sen korkeus ja rumuus. Koitetaan selviytyä niiden kanssa. Tehoa ja vääntöä sen pitäisi parantaa selvästi vs ls1 imusarja. Jotain hyötyä pickuppien korkeammista konehuoneista! lisäksi olis haaveissa täyspitkät peltisarjat 1-3/4" primääreillä noitten orkkissarjojen tilalle ja joku mukava virinokka vakion tilalle. Siinä pitäis saada jo ihan havaihttavaa vaikutusta. Tekis vaan mieli nostaa koko motti pois että saa tehtyä kunnolla ja siinä siitten äkkiä lähtee taas laajenemaan tämäkin pikkuhomma. Saapa nähä milloin tämäkin etenee, alustava idea olis ensi syksy kun sadekausi alkaa.
__________________
"Niin metsä vastaa, kuin sitä kynnetään". K.Viikate ”Mielummin ajan mutarenkailla talvella kuin talvirenkailla mudassa”. Veijon-Esso |
#5
|
|||
|
|||
![]()
Eikös se ois hyvä tehdä nyt heti, kun ei oikein mitään muutakaan saa tehdä
![]()
__________________
T: Harri |
#6
|
||||
|
||||
![]()
Aika teknisen näkönen imusarja
![]() ![]()
__________________
Ei tarvia taitoa kun on tuuria ![]() WUOKSI OFF ROAD ![]() |
#7
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
__________________
Jeep ISORY |
#8
|
||||
|
||||
![]()
Paljos sitten Esson baari tehot putoo, jos joutuu Corvette tekstitetyt muovit ottaan pois.
![]() |
#9
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Lainaus:
![]() Lainaus:
Tämänhetkinen vakiokärsä on 0.500/0.500 198/209 lsa119.5. Niin jos sitä semmosen 15-20 astetta uskaltais laittaa lisää, nostoa sinne .550-600 välimaastoon ja lobe separaattoria pienentäis ainakin viitisen astetta. Jousethan siinä menee uusiks ja samalla päivittäis keinuvipujen laakeroinnin. Lainaus:
![]()
__________________
"Niin metsä vastaa, kuin sitä kynnetään". K.Viikate ”Mielummin ajan mutarenkailla talvella kuin talvirenkailla mudassa”. Veijon-Esso |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
blazer 6.2d | Tekniikka & Jutustelu | 6 | 27.08.2007 20:24 | |
M/V: Blazer k5 | K5 | O/M/V Ajoneuvot | 1 | 16.06.2007 20:32 |
O: BLAZER | O/M/V Muut | 3 | 23.01.2005 14:19 | |
M:Blazer 6,2D | ari | O/M/V Muut | 0 | 16.02.2004 19:26 |
m blazer k5 | O/M/V Muut | 0 | 11.02.2003 16:37 |