Auto joka nyt on työnalla on Ramchargeri Volvon portaaleilla ja Toyota 2H moottorilla, Toyotan manuaalilaatikolla ja tosiaan NP203 jakis. Painoa siis jonkin verran...
Auto on vielä niin vaiheessa että mitään kokeiluja ei vielä pitkään aikaan pääse tekemään.
Tämä hydrsostaatti-idea syntyi siinä tallissa jakolaatikon romuja potkiessa ja varmaan vielä kaukana toteutuksesta, mutta kyllä tätä konseptia pitää vielä suunnitella, vaikka ei ikinä toteuttaisikaan.
Tuon PTO:n ylikuormittamista pohtiessa todettiin että tuon konstruktion heikoin kohta todennäköisesti on tuo kiilaura-akseli.
Sopiva moottori vois olla vaikka joku näistä
https://www.hydrauliikkakauppa.fi/ge...306_34_72.html
Pitänee laskeskella vähän lisää virtauksia ja muita parametreja, että pysyy mielenkiinto yllä.
Paineenrajoituksella voisi säätää maksimiväännön sellaiselle tasolle minkä uskoo osien kestävän.
Edit: Tuo Saparoveto oli minulle ihan uusi käsite, mutta tosiaan samankaltaisuutta on...