![]() |
|
|
|||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#5
|
||||
|
||||
|
tuossahan ei porata ruuvia renkaaseen sisään vaan sisäpuolelle ettei rengas pääse tippumaan vanteelta. pyörähtämistä tuo ei estä mutta voisi muuten toimia ihan ok? toimisi varmasti paremmin alumiinivanteessa johon saisi pidemän kierteen ja siten enemmän tiivistepintaa ruuville.
"I feel sorry for people who don't drink. When they wake up in the morning, that's as good as they're going to feel all day "<img src=/smiley/beer.gif border=0 align=middle> |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Aivoriihi Bead-lock ongelmasta/mielipiteitä? | KooPee | Tekniikka & Jutustelu | 86 | 26.01.2012 08:29 |
| Bead lock: sissarilla vai ilman? | Paavo | Tekniikka & Jutustelu | 21 | 10.07.2010 19:41 |
| Bead Lock vanteet | SoSo | Tekniikka & Jutustelu | 6 | 01.08.2005 23:33 |
| Bead lock vanteet 8x15" MYYTY | tapsa4x4 | O/M/V Muut | 18 | 26.01.2005 23:19 |
| Bead lock vanteiden kasaus | tapsa4x4 | Tekniikka & Jutustelu | 18 | 31.12.2004 12:53 |