Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Chit-Chat

Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin.

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 04.11.2019, 13:54
jli jli ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+++
 
Rekisteröitynyt: 23.09.19
Sijainti: Keski-Suomi
Viestit: 470
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja -MaTTi- Näytä viesti
Ja vanhakin diesel voi olla sähköautoakin ympäristöystävällisempi (CO2:n suhteen) käyttämällä Nesteen MY-dieseliä.
Ja bensa-auto biokaasulla. Sitten ollaan taas takaisin lähtöruudussa. Oikeastaan ei tarvitse edes polttoainetta vaihtaa: jos käytössä on sähköauto ja peräkontissa huutaa Kobotan polttoöljyaggregaatti, auto on nollapäästöinen. Tosin ajon aikana ei saa liikaa latailla.

Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Myyty SEAT PROFESSIONAL O/M/V Ajoneuvot 3 23.07.2019 08:49
Myydään M: Evinrude electric 60hp ns.sähköperä (Pirkanmaa) Jugga O/M/V Muut 0 30.09.2012 21:43
yamaha 40 hv 2t electric kampuran stefa kersantti Chit-Chat 0 02.08.2011 18:06
Myydään / Vaihdetaan seat 5.7V8 44 boggerit toyota bj 40 O/M/V Ajoneuvot 0 25.07.2010 19:23
Lincoln Electric hitsauskoneet Rekisteröimätön Tekniikka & Jutustelu 6 13.10.2008 07:23


Sivu luotu: 17:46 (GMT +2).