![]() |
|
|
|||||||
| Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
|||
|
|||
|
Lainaus:
Minä sanoisin, että niputtaminen onnistuisi varsin helposti, mutta en olekaan psykiatrian erikoislääkäri. Luotan siis ammattilaisen sanaan siitä, ettei mitään yhteistä nimittäjää ole. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/8...b-005912a29d05
|
|
#2
|
||||
|
||||
|
Lainaus tuosta edellisestä linkistä:
"Yksi seksuaalirikoksiin vaikuttava tekijä on kulttuuri. Vankilapsykiatri Jüriloo pitää aihetta vaikeana käsitellä, mutta sanoo kuitenkin, että maahanmuuttajan voi olla vaikea sopeutua tasa-arvoisempaan länsimaiseen yhteiskuntaan, jos tulee huono-osaisesta, naisten oikeuksia polkevasta maasta.".
__________________
On epäoptimaalista yrittää elää optimaalisesti epäoptimaalisessa maailmassa. |
|
#3
|
|||
|
|||
|
Ehkä kannattaa vähentää kulttuuriharrastusta, tai ainakin tukea sitä verorahoilla vähemmän.
|
|
#4
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
Ei v*ttu...
__________________
---------------------------------------- If it works, tear it apart and find out why! https://roverfriends.fi/palsta/ ![]() 3 Amigos-never travel alone |
|
#5
|
|||
|
|||
|
Sellaiset naisethan niitä eniten tänne haluaa, jota ei tarvitse edes enää raiskata(homma hoituu ihan vapaaehtoisesti) Muista raiskauksista ja rikollisuuksista viis, kunhan omat halunsa saavat vapaaehtoiset tyydytettyä. Sen voi kuitata erilaiseen kulttuuriin kuuluvana ja jollain tasolla suvaittavana,että hyväksyttävänä lisänä, kun "raukat" ovat niin hätääkärsiviä ja traumoja saaneet.
|
|
#6
|
||||
|
||||
|
Niin, katsos kun he nyt ovat kuitenkin niitä varsinaisia uhreja ja kärsijöitä koska kun blaa blaa blaaa... Kysy lisää, tietänet kyllä keiltä.
__________________
On epäoptimaalista yrittää elää optimaalisesti epäoptimaalisessa maailmassa. |
|
#7
|
||||
|
||||
|
Pikkujoulut ja taksikausi lähestyy....kannattaa naisten miettiä mihin taksiin hyppää...
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000006295667.html
__________________
---------------------------------------- If it works, tear it apart and find out why! https://roverfriends.fi/palsta/ ![]() 3 Amigos-never travel alone |
|
#8
|
|||
|
|||
|
Joo, eihän näillä hätää ole. Mitä useamman raiskaat, niin saat paljousalennusta: https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/c...9-adabd12bcc2b
Viimeksi muokannut PH75 : 04.11.2019 21:46 |
|
#9
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
Turvapaikanhakijoiden, pakolaisten ja maahanmuuttajien osalta pitäisi olla kuitenkin päivänselvää, että tuomioistuimen langettamasta mistä tahansa vakavammasta rikoksesta tai toistuvista lievemmistä (sakon alaisista) rikoksista seuraisi automaattinen karkotus Suomesta.
__________________
Jeep Grand Cherokee 5.9 Limited LX, käyttöauto sopivasti maastoon varusteltuna. Jeep Cherokee 4.0 - Ikuisuusprojekti Moggiakseleilla, 42" renkailla ja kaikensortin enemmän ja vähemmän oleellisilla ominaisuuksilla. Jeep Cherokee 4.0 - Menehtyi kunniakkaasti Stadin Cruiseissa 5/2008. |
|
#10
|
|||
|
|||
|
Lainaus:
Kyllä se varmaan pelottaa jos nainen puhuu. Korkeammissa kulttuureissa kun on tapana, että nainen vaikenee. |
|
#11
|
||||
|
||||
Mistä se rasismi pulppuaa....?
Ei se riitä kun nuo mutiaiset valehtelee saadakseen loisimispaikan, pitää tehdä rikoksia ja valehdella lisää....!
__________________
Kun älyttömät käskee haluttomat tekemään mahdottomat, syntyy projekti. ![]() Jeep Grand Cherokee 4L suora-6. vm-95. Oldsmobile 98 Luxury Sedan V8 425cid super rocket. vm-66 Honda CB 750 F2 Seven Fifty. vm-98 MYYTÄVÄNÄ: https://forums.offipalsta.com/album.php?albumid=8912 |