![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]() Nonnii Olen sortunut. Tilasin ulkomailta uuden kannen... ![]() Katsotaan mite hyvi osaan r*ssiä tän.. Osia ootellessa laittelin vähä Canteria parantaen sen hyödyllisyys astetta (varaosa-auto) Offtopikkina, töissä päästiin kunnon risusavotalle ![]() ![]() ![]() ![]() No, osat tuli tossa keskiviikkona, uus kansi venttiilineen ja härveleineen, tiiviste ja pulttisarja. Kohta puhdas Tollane nylonkuppiharja o hyvä pintojen puhisteluun, ei naarmuta ja melkee kaikki tiiviste jämät lähtee veks Alkuperästä pahvia en saa tähän hätään, joten katson kauan toin kestää. Omituine tiiviste, vissii 4 tai 5 kerrosta metalli levyjä päällekäi. Kuis romun masensin tonne ![]() Ja momentissa (120Nm) Tulee kiire, ens viikolla pittäis päästä BE ajokokeesee, tolla noi...
__________________
............................. Kiitos ja anteeksi |
#2
|
||||
|
||||
![]()
Tarkistitko lohkon tasopinnan suoruuden? Jostain syystä näissä 4d56 koneissa lokin pinta menee kuopalle 2 ja 3 sylintereitten välistä. Mulla on 2 kpl semmosia lokeja varastossa.
__________________
LaMaas offroad Pohjois-suomen offroad Offroad Oulu Www.Suzuki4x4club.fi www.laplandtrophy.com Perkele! Meni lunta kenkään, Nyt kyllä lähteee !! |
#3
|
||||
|
||||
![]()
Töttöröö, tää päivittely yleensä unohtuu ku saa kärryn kuntoo...
![]() Lainaus:
![]() ![]() Melkee 2 viikkoo kerkes kuluu öljysistä käsistä nii mieli vaa haluu korjailla näitä Pajeroita. Pari vuotta sitte, oisko ollu 2017 keväällä, rupesin tuota Joroisesta haettua autoa paikkailemaan. Into kuiteskii loppu löydettyäni jotakii mustaa massaa ja pellinpaloja. Ei muuta ku 4D56 roksottamaa ja tallin etee. Ja suunnitelmissa ei ole tehdä tästä niinkutsuttua "vakio" autoa, niiku noista muista projekteistani. Jos tähä sais aikasek ne pohjapanssarit, 33X12,5 pyörät ja valoja ja muuta tollasta, nii ja leimakii ois mukava. Saa nähdä kui pitkälle päästää ![]() Tollane se oli... Ja tollasena kurvasin se pihalle halkopinon vierestä Pikkase on näkkäripeikot päässeet vauhtii, tosin ei vedä vielä vertoja tälläkin sivustolla olevia Esim BJ nelikymppisiä sun muita vehkeitä Ekan illan saalis. Muutama hapan pellinpala, puoliks katkastu johto ja 100 A sulake ![]()
__________________
............................. Kiitos ja anteeksi |
#4
|
|||
|
|||
![]()
Taitaa napero olla kuitenkin jonkun verran nuorempi kuin ruosteiset bj40
|
#5
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() ![]() ![]() ![]() nimimerkillä: "omin-pikku-kätösin-koettu" ![]()
__________________
FJ40 1967 -vaasansatama- BJ40 1976 -oldMama- BJ40 1977 -afrikantähti- BJ42 1981 -rosvo- BJ75 1987 -hillbilly- |
#6
|
|||
|
|||
![]()
Näin se menee. Itse olen täyshitsaillut -79 Bj:n ja -97 pajeron. Mitsuun meni enemmän rautaa, kun se on pitempi. Ei aika näitä kauniisti kohtele.
|
#7
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Toyota tuli vaa mielee ku tääl on nii monta tarinaa semmosesta, ja se on hyvä asia et näitä kunnon autoja korjataa. Ei täällä montaa projektia oo jaettu mis ei oo ruostekorjauksia, merkkiin katsomatta Pienempi ei yleensä härnää isompaa, eli ei miula Mitsumiehenä oo varaa mollata Toyotaa ![]() Nii ja arvon Pillimehu, se siu oma kertomus siitä siu BJstä on aivan mahtava ja viihdyttävä.
__________________
............................. Kiitos ja anteeksi Viimeksi muokannut Auriol90 : 13.09.2019 11:29 |
#8
|
||||
|
||||
![]()
Nonii
Nytte ku noi enimmät sateet, tuulet ja kiireet on hävinny nii pääsin hitsaamaan. Molempien puolien jalkatilat on nyt kasassa, tosin tollasta roiskesaumaa siitä tuli epäsopivilla paloilla, mut miulle riittää... Ja täytyypi taas syyä sanoja.. Tän auton kori on vaa paikotellen hapan, paras pohja näistä mitä miulla on ollu hitsauksessa, jalkatilat oli happamat, niiku muissakii. Ja runko on kans suhteellisen hyvä Rupee vähä ehkä tympimää 2,5 vuoden sisällä kolmas kerta samoja paikkoja, mut en valita ![]()
__________________
............................. Kiitos ja anteeksi |
#9
|
||||
|
||||
![]()
Joo'o
Motivaatio vissii haihtu. Eli ajoin Pajeron takasin säilöön. On tää ennekii jääny keske. ![]() Aikaa taas on kulunu vähä autokaupoilla ja vanhojen autokauppojen selvittämisessä. Heinäkuussa tuli tehtyä kunnon diili, Pari Patrollia Ruokolahdelta suurinpiirtei yhden hinnalla. Sisältäen tämän lostoyksilön melkee alkuperäisessä ruostekuosissaan, näreen lähikosketusen kera. Siinä sitte tuli ongelmaa miten sais kuskattua ajokunnottomat kärryt noin 50 km päähä... Sitten sisäinen Vileeni heräs taas unesta... ja eiku roudaamaa Pittää kokeilla käyntii tietojen mukaa 10 vuoden seisonnan jälkee. Jos tosta sais jonkuu kasattua, lähinnä tuttuun tapaan suht vakio olis tarkotus. Ehkä valoja ja rengasta mielessä. Ja töissäkii tuli vähä offirobleemaa. Tulipa tääkii koettua ![]()
__________________
............................. Kiitos ja anteeksi |
![]() |
Luokat |
korjaaminen, mitsubishi, pajero |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|