![]() |
![]() |
|
Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
|||
|
|||
![]() Nämä hankaluudet olis vältetty tilaamalla renkaat muusta maasta, ajamalla vanteet+renkaat mukana johonkin rengaskoneet omaavaan pajaan että laitappa valsseille ja ruuvaamalla levikkeet itse kaariin. Tai näin itse olisin toiminut..
|
#2
|
||||
|
||||
![]()
Moni vain taitaisi mieluusti tukea kotimaisia kivijalka kauppoja/palveluja. Toisaalta osa niistä kyllä kaivaa ihan itse hautaansa.
Monen harrastuksen piirissä todella hyviäkin on, mutta osa taasen luokattoman väliinpitämättömiä maksavan asiakkaan palvelemisessa. ![]()
__________________
On epäoptimaalista yrittää elää optimaalisesti epäoptimaalisessa maailmassa. |
#3
|
|||
|
|||
![]()
Cros4wd:stä olen aina saanut hyvää ja nopeaa palvelua, ja siellä on tullut asioitua aika paljon.
__________________
Salon Seudun Offroad Ry |
#4
|
|||
|
|||
![]()
Mielellään toki tukis kotimaisia puljuja, mutta jos saa samat artikkelit nopeammin ja halvemmalla kotiovelle, niin...
|
#5
|
|||
|
|||
![]()
Asiakaspalveluun liittyen, eniten vituttaa sähköposteihin vastaamattomuus muutamassa päivässä edes.
JOS ei ole aikaa/henkilökuntaa vastata niin sitten ottaa sen prkleen osoitteen pois esiltä. |
#6
|
||||
|
||||
![]()
Tämä!
__________________
On epäoptimaalista yrittää elää optimaalisesti epäoptimaalisessa maailmassa. |
#7
|
||||
|
||||
![]()
Kyllä oman kokemuksen mukaan jokaisen hyvän asiakaspalvelun pilaa työhönsä kyllästynyt työntekijä. Monesti työntekijän kyllästyminen taasen tulee johdon toimien kautta. Mitä pienempi pulju sitä parempi palvelu. Esmes merkkiliikkeessä asiointi on kyllä syvältä sieltä itsestään. Toiminnot on tehty hankaliksi eikä työntekijällä ole mitään mahkuja mihinkään niin äkkiä lakkaa työt kiinnostamasta. Taasen pikku pajoilla saa järjestäen hyvää palvelua.
Ylipäätään yleensä Suomessa palvelu on ihan kohdallaan. Lähinnä välillä kohtaa ärsyttävän yli innokasta tekopyhää intoilua asiallisen palvelun sijaan. Useammin näkee huonoa käytöstä asiakkaalta kuin asiakaspalvelijalta. Viimeksi muokannut Hcet : 06.08.2019 17:45 |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Onko kaikissa hj:n kartaaneissa ja perissä samat laipat? | VonLeka | Tekniikka & Jutustelu | 7 | 07.10.2010 13:41 |
Onko toyota hj;n perissä kaikissa samat välitykset? | VonLeka | Tekniikka & Jutustelu | 4 | 30.06.2010 17:00 |
Asiakas ajatusta 28.3 hauholla | kaitsu | Tapahtumat | 5 | 26.03.2008 13:06 |
AKE tarkistaa hintoja. Asiakas tarkistaa palvelun. | SuurSyömäri | Tekniikka & Jutustelu | 24 | 08.03.2006 13:35 |
Leftapatia auttaa kaikissa vaivoissa! | Lars | Niilo Paasivirta - Correct Opinions | 0 | 29.10.2002 21:45 |