Offipalsta.COM

Offipalsta.COM (https://forums.offipalsta.com/index.php)
-   Chit-Chat (https://forums.offipalsta.com/forumdisplay.php?f=172)
-   -   asiakas palvelun laatu kaikissa firmoissa (https://forums.offipalsta.com/showthread.php?t=160358)

thx 1138 05.08.2019 15:19

asiakas palvelun laatu kaikissa firmoissa
 
Ajattelin aloittaa keskustelun asiakaspalvelusta. Millaista kokemusta on onko negativista vai hyvää. Itsellä tuli mieleen tämä aihe siitä euromaster katasrofista jotka jotku täällä ovat lukeneet. Niin siitä miten se homma sitten jatkui niiden renkaiden oston osalta kun ostin ne eri liikkeestä. Juttu alkoi jo saamaan eeppisiä piirteitäkin.

Eli tein tilauksen sitten eriliikkeestä maaliskuun ensimmäinen päivä. Myyjä sanoi että menee sellainen pariviikkoa kun ne saa. No ei kuulunut mitään joten soitin että ovatko ne hukanneet tilaukseni. Tallessa oli mutta ei kuulunut mitään pitkään aikaan aloin jo katselemaan renkaita toisesta liikkeestä josta tilaisin ne loman jälkeen joka alkaa toukokuun 28 päivä. No sitten tuli puhelu kun oli kaksi kuukautta mennyt että renkaat ovat täällä ja sain nopeasti ajan alle laittoon. Eli meni kaksi viikkoa aika pitkäksi minkä myyjä sanoi mutta en valita kun sain kuitenkin renkaat ja oikeat vielä. Tein tosiaan tilauksen hyvissä ajoin että ehtisin saada ne alle ja kaiken valmiiksi ennen lomaa tosin harmittaa kun en päässyt niitä talvella enää testaamaan kun se ehti jo mennä.

No sitten piti asennuttaa ne levikkeet merkki korjaamo ei ruvennut millekään kun ei löydy alkuperäisiä levikkeitä joten käytin toista korjaamoa jota olin aikaisemmin käyttänyt ilman pahempia ongelmia. Pomo sanoi että niitähän löytyy ja soittaa minulle sovittuna päivänä. No ei kuulu mitään sovittuna päivänä odotan vielä paripäivää ja soitan itse. Tyyppi sanoo että ei ole vielä löytänyt tai ehtinyt niitä katsoa. Sovitaan että hän soittaa tiettynä päivänä ei tosin soittanut äskenkään. Odotan taas siihen päivään kun hän aikoi soittaa mutta ei kuulu mitään yritän soittaa mutta ei saa oikeaa heppua kiinni tai hän ei myönnä että on itse puhelimessa kun sanon että pitäisi saada laitettua ennen kuun loppua. Siihenhän oli alunperin kuukausi aikaa laittaa kun menin liikkeeseen. Menen itse käymään liikkeessä niin hän sanoo että ei löytynyt niitä levikkeitä mutta miksi ihmeessä hän ei soittanut taaskaan silloin kun sovittiin . Nyt alkaa näyttämään siltä että en mitenkään enää löydä uutta liikettä tähän hommaan ja saa muutoskatsastettua ennen lomaa. Sanoin hänelle että löytyyhän niitä kumilevikkeitä rupeeko hän laittamaan ne kun vaikutti että homma ei kiinnosta. Mutta laittoi kuitenkin ne . Sain muutoskatsastettua päivää ennen lomaa mutta tiukille meni vaikka aloitin homman jo maaliskuun ensimmäinen päivä eli 3 kuukautta meni tässä hommassa. Palvelu oli kyllä ainakin tuolla korjaamolla sitä luokkaa kun tyyppi jätti ei yhden vaan kaksi kertaa soittamatta vaikka itse aikoi soittaa. Oli kyllä sellaista meininkiä että en sitten viitsinyt enää nyt loppukesästä enempää tuunailla sitä hiluxsia vaan peruin ne suunnitelmat kyllä se nyt saa kelvata sain ainakin nuo renkaat alle.

petroman 05.08.2019 17:11

Nämä hankaluudet olis vältetty tilaamalla renkaat muusta maasta, ajamalla vanteet+renkaat mukana johonkin rengaskoneet omaavaan pajaan että laitappa valsseille ja ruuvaamalla levikkeet itse kaariin. Tai näin itse olisin toiminut..

wikke 05.08.2019 17:47

Moni vain taitaisi mieluusti tukea kotimaisia kivijalka kauppoja/palveluja. Toisaalta osa niistä kyllä kaivaa ihan itse hautaansa.

Monen harrastuksen piirissä todella hyviäkin on, mutta osa taasen luokattoman väliinpitämättömiä maksavan asiakkaan palvelemisessa. :(

Jussi Heinonen 05.08.2019 17:53

Cros4wd:stä olen aina saanut hyvää ja nopeaa palvelua, ja siellä on tullut asioitua aika paljon.

petroman 05.08.2019 18:17

Mielellään toki tukis kotimaisia puljuja, mutta jos saa samat artikkelit nopeammin ja halvemmalla kotiovelle, niin...

riude 06.08.2019 16:57

Asiakaspalveluun liittyen, eniten vituttaa sähköposteihin vastaamattomuus muutamassa päivässä edes.
JOS ei ole aikaa/henkilökuntaa vastata niin sitten ottaa sen prkleen osoitteen pois esiltä.

wikke 06.08.2019 17:18

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja riude (Viesti 1413135)
Asiakaspalveluun liittyen, eniten vituttaa sähköposteihin vastaamattomuus muutamassa päivässä edes.
JOS ei ole aikaa/henkilökuntaa vastata niin sitten ottaa sen prkleen osoitteen pois esiltä.

Tämä!

Hcet 06.08.2019 17:34

Kyllä oman kokemuksen mukaan jokaisen hyvän asiakaspalvelun pilaa työhönsä kyllästynyt työntekijä. Monesti työntekijän kyllästyminen taasen tulee johdon toimien kautta. Mitä pienempi pulju sitä parempi palvelu. Esmes merkkiliikkeessä asiointi on kyllä syvältä sieltä itsestään. Toiminnot on tehty hankaliksi eikä työntekijällä ole mitään mahkuja mihinkään niin äkkiä lakkaa työt kiinnostamasta. Taasen pikku pajoilla saa järjestäen hyvää palvelua.

Ylipäätään yleensä Suomessa palvelu on ihan kohdallaan. Lähinnä välillä kohtaa ärsyttävän yli innokasta tekopyhää intoilua asiallisen palvelun sijaan. Useammin näkee huonoa käytöstä asiakkaalta kuin asiakaspalvelijalta.


Sivu luotu: 00:49 (GMT +2).