![]() |
|
|
|||||||
| Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
||||
|
||||
|
|
|
#2
|
||||
|
||||
|
Kiitos.
|
|
#3
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
) jäi edellisessä postauksessani mainitsematta koskapa pidin asiaa itsestäänselvyytenä...(tai vaihtoehtoisesti taisin olla vappuaattona sen verran pikku simoissani etten hoksannut ottaa asianhaaraa erikseen esille!)...liitteenä pari kuvituskuvaa kyseisestä vannevyöstä ja nimimerkin kivinen mainitsemasta vyön kokomerkinnästä...huomatkaa OEM-laatu! ...myös sisusgumit samaa tanakkaa OEM-ensiasennuslaatua! Lainaus:
Lainaus:
ranteeseen koskapa ei todellakaan ole mitään jousiterästä karkaisultaan!Lainaus:
...en lähde vakavalla asialla väittelemään mutta vahvasti epäilen että olisiko Tojotan lukkovanteiden kasauksessa kukaan henkiriepuaan menettänyt? ...väitän vaan että kyseisessä versiossa vanteen sisään/ulkokumin alle menevä "kieli" on sen verran kookas/piiiiiiitkä ettei se kyllä pikkukummassa lähde kuuta kiertämään 2.0 täyttöpaineilla? ...ne kuorma-autoissa käytettävät "kielettömät" lukkovanneratkaisut ovat sitten asia erikseen...eritoten kahdeksan ilmakehän täyttöpaineita käytettäessä![]() ![]() !!!
__________________
FJ40 1967 -vaasansatama- BJ40 1976 -oldMama- BJ40 1977 -afrikantähti- BJ40 1979 -rusticgreen- BJ42 1981 -rosvo- BJ75 1987 -hillbilly- |
|
#4
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
Ensimmäinen vastaavan mallinen lukkorengas kun irtosi täytettäessä 17,5" vanteen ja rengaskoneen leukojen väliin, niin aloin uskoa vanhojen partojen varoituksia. Ei tainnut olla vielä 2bar mittarissa. Mutta aina voi väittää vastaan ja kokeilla ihan itse milloin ensimmäinen irtoaa. Itse ajan jatkossakin tubeless -vanteilla.
__________________
www.alanmiehet.com #1 |
|
#5
|
|||
|
|||
|
Elikkäs auto ei ole edennyt mihinkään suuntaan, mutta tuli rompettorilta tehtyä löytö. Nimittäin alkuperäinen omistajan käsikirja.
|
|
#6
|
|||
|
|||
|
Laitetaan nyt päivitystä omasta käyttö pirssistä tänne kun tuli sitä vähän paranneltua. Eli vaihdettiin arb vinssipuskuri ja vinssi totta kai lisävalo myös. Hienosti austraalian poikien osat kyllä sopi paikkaansa. Oli kohtuu helppo asenella.
|
|
#7
|
|||
|
|||
|
Onkos tälle tapahtunu mitään
|
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Turbon kunnostus | räkä-ykä | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 19.05.2016 09:04 |
| Myyty FJ40 3.9 projekti | jabe | O/M/V Ajoneuvot | 8 | 23.07.2014 22:03 |
| 83vm HJ Leimaus+kunnostus projekti | ++++++ | Maasturiprojektit | 5 | 13.10.2012 22:43 |
| BJ-42 kunnostus? | tp | Tekniikka & Jutustelu | 4 | 08.08.2011 20:55 |
| M BJ40 projekti & FJ40 | O/M/V Muut | 8 | 02.08.2005 13:03 | |