![]() |
![]() |
|
Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
||||
|
||||
![]() Jep, skoottereissa meillä oli erilliset öljysäiliöt ja tankkiin meni normi E95. Lähinnä siis tuolla kysymyksellä hain sitä, onko noi itse pienkonebensojen bensakomponentit koostumukseltaan samanlaiset.
|
||||
|
||||
![]()
Työkalu/kikka millä piirtää suora viiva putken ympäri?
|
|
||||
|
||||
![]()
Rullamitta
|
||||
|
||||
![]()
Pitää kynää/piirrintä paikoillaan ja pyörittää putkea, putki ei saa liikkua tietenkää pituussuunnassa
![]()
|
|||
|
|||
![]()
Joku vähän leveämpi pahvi suikale jonka kääntää putken ympäri siten että molemmat päät samalla kohtaa...tai vaikka pari kierrosta ristissä
|
|
||||
|
||||
![]()
Niin, ihan A4 paperilla onnistuu
![]() |
|
|||
|
|||
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Putkiklemmarikin toimii jos tarvii esimerkiksi mittailla samalla ja hakea viivan paikkaa.
|
|
|||
|
|||
![]()
Hiomanauhan pätkän pyöräyttää ympäri. Jos on tilaa tai mahdollista putkileikkurilla tekee jäljen.
|
|
||||
|
||||
![]()
Itse itselleni vastaten, selvittelin asiaa ja samat bensakomponentit on noissa, öljy on ainoa ero.
|
|||
|
|||
![]()
Joissain 4-t koneissa käytetään 2-t bensaa,hyvin sekavaa on mitä laitetaan mihinkin.
|
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
Saadaan hiljasempi käyntiääni |
|
|||
|
|||
![]()
Joo kyllähän sillä sen verran on väliä että 4t koneessa palaa kyllä 2t bensa pikkasen saattaa savuttaa, mut toisin päin käytettäessä ei kyllä savuta
![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Joo ja pahimmillaan leikkaa kiinni. Sikäli varmempi se 2t bensa.
|
|
||||
|
||||
![]()
Mites omat tavarat saa helpoimmin exän tontilta pois?
Homma muuten ihan selvä mikä on kenenkin, mutta on nykyään niin kiireinen nainen ettei mikään aika sovi. Muutaman viikon yrittänyt sovitella asiaa ja alkaa jo vituttamaan.
|
|||
|
|||
![]() Naapuruston rauhan rikkojaLainaus:
Silti oon katkonut kaikista naapureiden puista mun puolelle tulevat oksat joka syksy ennen kun lehdet putoo..... Ja myöhäissyksyllä puhallellut kaikki lehdet takas naapureille........voi että ne tykkää.... Varsinkin sen jälkeen kun ne on puhallellut, haravoinut tai keränneet lehdet kompostiin.......ja saaneet pihansa puhtaaksi..... Syy niillä puut mulla ei......mulla pelkästään kivee josta helppo puhalella aidan ali muiden jätökset sinne mihin kuuluu..... Ainakin 2t laitteissa muistakaa käyttää kesä/talvi ohenteet..... Ja jos ei ole efi niin säätäkää talvelle riittävän rikkaalle ettei leivo kiinni. Eikä nelariakaan haittaa jos talvella vähän rikkaammalla. Silti tää menee mun mielestä samaan osioon kun koiranpaskat keväisin lumien sulaessa kadulla sun katuosuudella tai jopa sun sisäänajotien edustalla...... Mä kattelen kuvista koirien ulkoiluttajat ja käyn ekalla kerralla palauttamassa pussissa.....Ja teen selväksi että seuraavalla kerralla syötän jätökset. Ei ole ollut ongelmia usampaan vuoteen samojen koiranomistajien kanssa......Jokainen uus asukas hoodeilla tekee virheen kerran mutta se jää siihen. Viimeksi muokannut uteiN_H : 26.04.2019 21:49 |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Kysy mitä vaan, vastataan ku jaksetaan 2017 | Nikuzai | Chit-Chat | 680 | 31.12.2017 23:06 |
Kysy mitä vaan, vastataan ku jaksetaan 2016 | Nikuzai | Chit-Chat | 791 | 28.12.2016 06:22 |
Kysy mitä vaan, vastataan ku jaksetaan 2013 ! | SuurSyömäri | Chit-Chat | 2193 | 01.01.2014 17:02 |
Kysy mitä vaan, vastataan ku jaksetaan 2012 ! | SuurSyömäri | Chit-Chat | 1015 | 03.01.2013 18:46 |
Kysy mitä vaan, vastataan ku jaksetaan ! | SuurSyömäri | Chit-Chat | 2358 | 31.08.2012 20:55 |