![]() |
![]() |
|
Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
||||
|
||||
![]() https://m.youtube.com/watch?v=CcnRDQAVb0Q Onko tämän tyylisiä pyöriviä valopalkkeja koskaan käytetty Suomessa yleisesti, millä nimellä/mistä löytäis? Vai pitääkö tämäki jenkeistä tilata. Ja nimenomaan vanha, ei mitään uusia ledilamppuja.
Viimeksi muokannut Catrik : 17.03.2019 22:21 Perustelu: Linkki korjattu |
|
|||
|
|||
![]()
Ei toimi tuo juutuubi-linkki.
Mutta jatkokysymys valoista: Onko olemassa pyöreää ympärivalaisevaa led-työvaloa? Siis joka antaa vaakatasossa jokapuolelle lumeneita. |
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Federal Signal P2000 on aika lähelle samanlainen. Vai pitäiskö olla kaikkine kirkkaine valoineen samanlainen?
Montenegro Offroad Club #21 Dodge Ram '95, Jeep ZJ '96 Viimeksi muokannut HeikkiH : 17.03.2019 18:52 |
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Lainaus:
|
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
Edit. Käytettyjä luulis löytyvän aika halvalla jos vain osaa kysyä oikeasta paikasta. Noita vanhoja kun vaihdetaan aika paljon ledimalleihin, mekin töistä annettiin yksi ilmaiseksi tutulle konemiehelle. Viimeksi muokannut Ippe69 : 17.03.2019 23:20 |
|
|||
|
|||
![]()
Kysymys työsuhteen irtisanomisesta. Olen vakituisessa päätoimena tehtävässä työssä yrityksessä nr. 1 ja lisäksi erikseen töihin kutsuttavana yrityksessä nr. 2.
Yrityksestä nr. 2 pyydettiin minua irtisanoutumaan. Minulla ei mitään hinkua ole ollut irtisanoutua koska on voinut tarvittaessa tehdä lisätienestiä tuossa yrityksessn nr. 2. Toisaalta en ole nyt hetkeen siellä tehnyt keikkaakaan että sikäli ei nyt maailmaa kaada vaikka hommat siellä loppuisikin Onko jotain merkitystä minun kannalta, että itse irtisanoudun yrityksestä nr. 2 sen sijaan että minut irtisanottaisiin? |
|
|||
|
|||
![]()
Ohan siinä vissiin se että niiltä loppuu vastuut jos ite irtisanoudut... Ja toisaaltaan yrityksellä pitää olla pätevät syyt irtisanoa...
|
|
||||
|
||||
![]()
No, kun sulla tuo päätoimi on, niin eipä sillä taida olla merkitystä vaikka itse irtisanoutuisit sivuhommista. Niien ei tarvi irtisanomisaikaista eikä sen jälkeistä työterveyttä esim. kustantaa, mutta sullahan on se, ja kaikki muuki, päätoimen kautta.
Jos et oo aikoihin sinne töitä tehny, ja nollasoppari, niin eipä sulla irtisanomisajan palkkaakaan taida olla. Oothan päätoimessas sen verran kauan ollu, että siellä irtisanomisaika ta:n toimesta on yli 3 kk? Sillonhan sivuhommista lähdön mahdollisesti aiheuttama karenssi ehtii kulua silläaikaa, vaikka jostain syystä saisitki samantien kenkää päätoimesta. Onhan siinä ta 2:lla irtisanomisperuste, ei oo töitä tarjota, jos et oo sinne keikkaa aikoihin tehny. Tässä jää ny auki sun ja ta 2 välinen kemia ja henki. Halutaanko susta jostain syystä eroon? Epäilläänkö, että jos saat kenkää, heittäydyt hankalaksi? Jos teillä on hyvä henki hommissa, niin sillon osoittamalla joustavuutta irtisanoutumalla pyydettäessä (aina kannattaa pientä kultaista kädenpuristusta pyytää ite samalla) varmaan pääsee sitte jatkossa taas hommiin, jos siltä vaikuttaa. |
|
|||
|
|||
![]() Olisko vaihtoehto purkaa työsopimus?Lainaus:
-> jos joskus haet töihin, ja sinulla pitää selitellä tuota "irtisanoutumista-" taikka työsopimuksen purkamista, niin se, että olette yhteistuumin purkaneet työsopimuksen; on varmaan aika hyvä suositus.... (siis viimmeisen asti on oltu keskusteluyhteydessä) |
|
|||
|
|||
![]()
Jep nollasoppari ollut ja ei ole töitä tarjottu vajaaseen vuoteen, mutta enpä ole itsekään kysellyt. Välit on hyvät joten sen suhteen ei ole ongelmaa.
|
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() ![]() http://jamant.fi/fi/tuote/2471030-ma...neeli-kaytetty
Kun älyttömät käskee haluttomat tekemään mahdottomat, syntyy projekti. ![]() Jeep Grand Cherokee 4L suora-6. vm-95. Oldsmobile 98 Luxury Sedan V8 425cid super rocket. vm-66 Honda CB 750 F2 Seven Fifty. vm-98 MYYTÄVÄNÄ: https://forums.offipalsta.com/album.php?albumid=8912 |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Kysy mitä vaan, vastataan ku jaksetaan 2017 | Nikuzai | Chit-Chat | 680 | 31.12.2017 23:06 |
Kysy mitä vaan, vastataan ku jaksetaan 2016 | Nikuzai | Chit-Chat | 791 | 28.12.2016 06:22 |
Kysy mitä vaan, vastataan ku jaksetaan 2013 ! | SuurSyömäri | Chit-Chat | 2193 | 01.01.2014 17:02 |
Kysy mitä vaan, vastataan ku jaksetaan 2012 ! | SuurSyömäri | Chit-Chat | 1015 | 03.01.2013 18:46 |
Kysy mitä vaan, vastataan ku jaksetaan ! | SuurSyömäri | Chit-Chat | 2358 | 31.08.2012 20:55 |