![]() |
|
|
|||||||
| Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
Oliko toitsun nivelissä mikä kartion kulma? Oliko hilux ja hdj samalla kulmalla mut eri kokoiset vaan?
|
|
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
Lainaus:
|
|
|
|||
|
|||
|
Mulla on työmaalla muutama tuollainen morsekartiokalvain. Muistaakseni itse olen jonkun kerran käyttänyt toyotan rtp:n kartion kalvamiseen käyttänyt, heittoa on hyvin pienesti mutta istuvuus silti sellainen että ei epäilytä käyttää.
Tässä samoilla hoodeilla majaileva tollukka näitä taisi viimeksi käyttää, hänellä varmaan tuoreempaa muistinvaraista tietoa kuin minulla. |
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| 30mm reikien poraus rautaan, mistä terä? | allu-85 | Tekniikka & Jutustelu | 52 | 23.03.2020 21:03 |
| Myyty DEWALT 30MM X 570MM SDS MAX poravasaran terä | _Metal_ | O/M/V Muut | 11 | 10.06.2013 19:35 |
| Myyty Jyrsimen terä 315mm Sandvik | MouhijärvenMies | O/M/V Muut | 9 | 24.01.2009 18:09 |
| Mikä on HYVÄ rälläkän terä...? | SuurSyömäri | Tekniikka & Jutustelu | 47 | 24.10.2007 20:04 |
| Pönttö- tai tavalliseen uaziin diesel | Valko-bandiitti | O/M/V Muut | 0 | 05.12.2005 16:27 |