![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]() Puhalllustehoa on, mutta lämpöä ei. Kun kääntää vähän puhalllustehoa pienemmälle, niin alkaa tulla lämpimämpää, eli kyllä se kenno taitaa olla tukossa.
__________________
Pitäähän ratsuhousujen henkseleissä sen verran löysää olla, että manne kyykkyn pääsee. |
#2
|
|||
|
|||
![]()
Joo, ihte pesisin myrkyillä ja huuhtelisin kunnolla ennen kennon vaihtoa. Jokkuhan on kennon letkut kääntäny toisin päinki vielä nii saa kiertoa eri suuntaan mutta ensitte tiiä, ihte ei oo ikää niin pitkälle tarvinu mennä.
__________________
Otsasi hiessä sinun pitää syömän leipäsi t.Mooses Ei se työ maksa.. Mutta se, että tietää mitä ruuvia kääntää.. |
#3
|
||||
|
||||
![]()
On letkutkin kyllä niin perse paikassa.
Helpoin olisi varmaan saada ylös ja alakautta touhuta sekin lysti.
__________________
Pitäähän ratsuhousujen henkseleissä sen verran löysää olla, että manne kyykkyn pääsee. |
#4
|
|||
|
|||
![]()
Itse olen nypännyt lämppärin letkut irti ja letkulla vuoronperään vettä etu-, ja takaperin niin kauan, kun kirkastuu. Ennen sitä tietenkin joku myrkky muhimaan jäähdytyskiertoon ja kone kuumaksi.
|
#5
|
||||
|
||||
![]()
Oletko ylä- vai alakautta irroitellut putket? Eli suoraan kennolta tulipellin läpi tulevat, vai sieltä alempaa panssarin alta?
On niin ahdas paikka tuo tulipellin vierestä, että ei mahdu käsi kunnolla väliin ja hankala repiä putkia, kun ei oikein saa millään kammettua niitä irti.
__________________
Pitäähän ratsuhousujen henkseleissä sen verran löysää olla, että manne kyykkyn pääsee. |
#6
|
|||
|
|||
![]()
En ole pajeron anatomiasta perillä, mutta kunhan jotkut lämppärin liittimet saa auki (meno ja paluu), niin eiköhän se niistä peseydy..
Aika hyvin toimi viimex yhdessä automobiilissa motonetin joku jäähdytysjärjestelmän putsiaine, ainakin liuotti paškan liikkeelle. Sai muuten vettä holvata paljon, ennen kuin rupesi kirkastumaan. Aikojen saatossa tullut ängettyä konetiskiaineesta lähtien. Alumiinille ja omille silmille ei välttämättä kaikki ole hyväksi, joten järjen käyttö sallittua.. Viimeksi muokannut petroman : 26.02.2019 13:44 |
#7
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Suodattimen kun siirtää telineineen tieltä pois, niin mahtuu yläkautta tekemään.
__________________
RUMARACING Esla T4 |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Hilux 2.4td -99 Lämmityslaite ongelma? | antton077 | Tekniikka & Jutustelu | 4 | 17.02.2012 23:31 |
Lämmityslaite ongelma Jeep WJ | epezi | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 17.12.2010 16:46 |
HJ60 lämmityslaite ongelma | Rekisteröimätön | Tekniikka & Jutustelu | 7 | 25.10.2010 16:43 |
Pajero napa ongelma. | Osmo87 | Tekniikka & Jutustelu | 10 | 17.09.2008 14:53 |
Ongelma..... Pajero meni... | offipete | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 12.09.2005 07:20 |