![]() |
![]() |
|
Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
|||
|
|||
![]() LinhaiTälläinen käsitys minullakin on. Naapurilla oli 300 linhai ja ei mitään eriköisempaa ollut. Taas toisessa vastaavassa yksilössä porsi ihan koneesta lähtien. Tuntuu että koneenkin osat tehdään materiaalista mikä sattuu olemaan lähimpänä.
|
#2
|
||||
|
||||
![]()
300:ssa on tai ainakin oli mekaanisesti rajoitettu nopeus, eli ei antanut koneesta kaikkia tehoja ulos, miten lie nykyään?
Isäukko osti muutama viikko sitten 500:n Linhain lumentyöntöön, pitäis käydä joskus kokeilemassa. |
#3
|
||||
|
||||
![]()
Ymmärsin niin että kaasukahvassa on ruuvi rajoittamassa menoa sekä etukatteen alla rajoitinboksi missä ruuvi jota kääntämällä kulkua saa vähän lisää. Mitään huimaa vauhtihirmua näilläkään konsteilla siitä ei saa mutta kuulemma kilometrin kiihdytyksen jälkeen tasamaalla 70-75 km/h olis mahdollista saavuttaa 😊
__________________
J E E P just empty every pocket |
#4
|
|||
|
|||
![]()
Mä ostin kanssa joskus 10v sitten uuden tuollaisen. Oisko se silloin ollut 260cc? Neliveto se jokatapauksessa oli. Kyllä sillä auraili ja veti perässä kaikkea. Tukki metsälle siitä ei ollut. Potku vaan loppuu. Leveällä auralla se ei myöskään toiminut, piti olla se kaposempi aura. Olikohan se 125cm? Mut ei siinä ollut mitään vikaa ikinä.
Hölmönä menin sitten myymään sen ja ostin tilalle Arctic Catin 700cc mönkkärin. Se oli kyllä ihan täyttä paskaa. Ensimmäisen vuoden aikana siitä halkesi etuperä takavedolla ajettaessa. Mittaristo vuoti jatkuvasti vettä sisään. Useaan otteeseen korjailtiin sen käyntihäiriöitä. Se viihtyi huollossa enemmän kuin ajossa. Enkä todellakaan ajanut sillä kovin paljoa edes offia. Enemmän sillä Linhailla ajeltiin offia. Tukkihommiin Arctic Cat oli parempi kun oli jerkkua moottorissa. Mitä noihin merkkipeleihin muuten tulee niin broidilla on ollut myös Suzukin 700cc mönkkäri vai olikohan se 650cc? No joka tapauksessa vuoden käytön myötä sen runko oli poikki useasta kohdasta. En tiedä miten se pysyi kasassa. Itse tekniikka toimi ok. Vetareita se tais rikkoa useamman? Silläkin oli Arctic Cat yhdessä vaiheessa. Ihan samaa paskaa kuin mulla. Täynnä vikaa. Siltä myös poistettiin takuu kesken kaiken kun sen nimi oli jollain kilpailulistalla. Ihan vaan sillä perusteella kun sen nimi oli siellä listalla niin oletettiin sen ajavan kilpaa Catilla. Noh. Sen takuut hoidettiin sitten mun pelin kautta. Otettiin mun pelistä aina ehjät osat sen laitteeseen ja mulle ne vialliset osat. Mä vein oman pelin aina huoltoon ja vaihdatin takuuseen ne osat. Polariksella sillä oli myös ihan samoja ongelmia. Täysi mulkku silloin se takuukäsittelijä. Polariksesta tais mennä kanssa etuperä ja jonkin verran siinäkin oli ongelmaa. Se kokeili myös Trapperin kiinan mönkijää. Se oli utv malli ja 800cc. Tieliikenneversio. Sillä mulla tipahti kardaani mannerheimin tielle keskustassa. Oli aika normaalia siinä pelissä. Faijalla oli CF Moton 500cc mönkkäri. Siinä oli todella heikot muovit. Ne lohkeili todella helpolla. Teknisesti se tais olla ihan ok peli. Faijalla on nyt CF Moton 800cc utv mönkkäri. Se on ihan täyttä paskaa. Koko ajan vuotaa öljyä ja nesteitä. Naapuri käytteli Yamahan mönkijää. Se oli kanssa aika huoleton peli. Kovaa ajoa vaan. Vaikka kuinka melko hard-core offia ne sillä ajeli niin hyvin kesti. Näillä spekseillä sanoisin Linhain olevan kohtuu hyvä ostos ![]() |
#5
|
||||
|
||||
![]()
Ja aina pitää muistaa, että osa ihmisistä saa rautakangenkin rikki ja osalla taas samat vehkeet kestää täältä ikuisuuteen ilman suurempia ongelmia. Eli käyttäjä lienee se isoin riskitekijä tässä asiassa.
__________________
Tumpula Racing Team |
#6
|
|||
|
|||
![]()
Jos haluat hyvän ja halvan, niin osta molemmat!
|
#7
|
||||
|
||||
![]()
Itsellä on nyt juuri takuun umpeuttanut 500 T3 linkku. Toimii! Mitään offia en sillä juuri ajele, mitä nyt vähän. Ajettu joku reipas 100h ja 2500km (juniorit ajeli sillä kouluun vuoden ajan). Pääasiassa lumityöitä. Etuperä siitä meni takuuseen, kun lukon siirtomoottori oli jotenkin jämähtänyt puoleksi päälle kytkimelle tulleen johtosarjan katkettua. En tajunnut sitä tarpeeksi ajoissa, kun lukon merkkivalo ei palanut ja ajelin lukko päällä tiellä. Ihmettelin vaan jäykkyyttä. Johtosarja oli alunperin liian tiukalla.
Pakkasella se on vähän huono käynnistymään (kaasarivehjes) jos säilyttää ulkona pidempiä aikoja ilman lämmitystä. Mulla se seisoo puolilämpimässä tallissa, joten ei ole minua haitannut. Mitä olen lukenut, niin luovutushuollon (kasaajien) ongelmia on myös Linkkujen kanssa ollut. Löysällä olevia pultteja yms. Mulla ei minkäänlaisia ongelmia ole ollut tämän suhteen. Takuun umpeuduttua sorkin nyt myös sen elektronisen rajoittimen siihen malliin, että kulkee noin 60. Kovempaa ei näillä kyllä huvita yhtään ajaa noilla renkailla. Tuo T3B 500:n kiinnostaisi, kun se olisi kaksipaikkainen. Ohjaustehostinkin voisi olla pop.
__________________
-TimoV Range Rover Sport 2.7d SE, 2007 BMW 520xda, 2016 Mercedes-Benz ML55AMG, 2002 Linhai 500 IRS, T3 2016 Range Rover 2.5dse 1998(ex) Range Rover 3.9EFI Vogue 1990, Ardennes green (ex) Range Rover 3.5EFI Vogue 1986, Cypress green (ex) Viimeksi muokannut TimoV : 16.02.2019 07:57 |
#8
|
||||
|
||||
![]() Niin.. heitänpä tähän esimerkin elävästä elämästä. Autoista tosin. Tuttuni osti uuden Audin. Siinä on ollut jos jonkinmoista vikaa ja viimeksi viime viikolla meinas palaa koko paska kun joku johtonippu suli puskurin takaa. Kaikkien muitten autot hän lähes poikkeuksetta haukkuu paskoiksi ja ihmettelee isoon ääneen että "kas kun viittittekin ajella tuommoisilla" Mun diagnoosi on että hänen on pakko kehua audiansa viimeiseen asti kun on sähkömiehen palkallansa semmoisen saanut rehvastelutarkoitukseen hankittua . Tokihan olen vääntänyt puukkoa haavassa ja kertonut ajelevani yli 200tkm ajetulla 9 vuotta vanhalla passatilla jo kaksi vuotta murheitta ![]() Niin tai näin, mun mielestä hyvän ja halvan(tai edes edullisen) voi saada samassakin paketissa. Se ei ole automaattisesti laadun tae jos tuote maksaa 2-3 kertaa kuin halvempi vastaava
__________________
J E E P just empty every pocket Viimeksi muokannut Limite : 18.02.2019 13:48 |
#9
|
||||
|
||||
![]()
Tämä! Jos kaasupeukalossa ei ole väliasentoja eli koettaa tilanteen kuin tilanteen selvittää rysäyttämällä vauhdilla joka monttuun, niin varmasti hajoaa. Sama pätee kelkkoihin. 85%:n kaasuläpän avaus ja järki säästää rungon hitsauksia, tukivarsia ja niveliä kummasti 100% verrattuna.
__________________
-TimoV Range Rover Sport 2.7d SE, 2007 BMW 520xda, 2016 Mercedes-Benz ML55AMG, 2002 Linhai 500 IRS, T3 2016 Range Rover 2.5dse 1998(ex) Range Rover 3.9EFI Vogue 1990, Ardennes green (ex) Range Rover 3.5EFI Vogue 1986, Cypress green (ex) |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Myyty Linhai CUV 300 | HCK | O/M/V Ajoneuvot | 2 | 24.11.2014 07:33 |
Myydään Linhai 260 4*4-08/tieliikkenne | naksu | O/M/V Muut | 9 | 25.07.2013 11:17 |
Myyty Linhai 300 4x4 -06 | chemos | O/M/V Ajoneuvot | 1 | 13.05.2011 07:31 |
Myyty Linhai 300 4x4 -07 | azizp | O/M/V Ajoneuvot | 5 | 09.01.2011 17:21 |
linhai 300cc 4 *4 mönkkäri | jami63 | O/M/V Muut | 2 | 01.04.2008 11:47 |