Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Chit-Chat

Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin.

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 23.03.2005, 08:17
Rytari:n Avatar
Rytari Rytari ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 28.09.04
Sijainti: Parkano, Finland.
Viestit: 5.349
Perusasetus

Lainaus:
quote:
Näin sopimuspalokuntalaisen näkövinkkelistä hieno idea.
Palokunnan on helpompi leikata katto auki nokkakolarin jälkeen jos on tarvetta,noh tai tuntuu siltä et ei paljon tarvi leikellä.
Eiköhän toi "katto"ole siinä vaiheessa open top tyyppinen

#perillepääsy ei ole itsetarkoitus vaan matkanteko# Saunalahti rules

cruiser60@luukku.com
eihän sitä kattoa ihan vaan sen katot takia auota, jos se tosiaan loppuu b-pilariin niin kylä joutuu vielä katonpurkuhommiin että saa kaverin nätisti sieltä rankalaudalle... mutta ymmärsin että joissain näissä uusissa panoraamalaseissa on vahvuutta jopa 16-18mm, ja että se ei mene mm. normaalilla lasisahalla sahaten kovin helpposti. lisäksi noi pilarit on vahvistettu "booriteräksillä" (1600-2000n/mm2) etä ne ei sitten mene edes pari vuotta vanhoilla holmatroilla miksikään... no, siltikään se ei varmaan paljo hirvikolarissa tosiaan auta

"aito kolmiveto"

Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Vaihtoa Volvo 303 / asunto autoon / LINJA autoon? O/M/V Ajoneuvot 1 27.04.2008 18:48
Kompuraa autoon! Vihavainen Tekniikka & Jutustelu 19 06.05.2007 18:15
Lumilinko autoon? p3ku Tekniikka & Jutustelu 8 27.12.2005 12:32
GPS autoon Kupla Tekniikka & Jutustelu 6 20.10.2004 17:24
Panoraamaa SohNah URL 0 21.08.2002 09:26


Sivu luotu: 01:46 (GMT +2).