Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Maasturiprojektit

Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn.

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 24.12.2018, 13:38
Topi1982 Topi1982 ei ole kirjautuneena
Banned
 
Rekisteröitynyt: 25.01.06
Viestit: 3.077
Perusasetus

Klo 11.30 ja aika alhaalta aurinko paistaa, mutta onneksi paistaa.
Hyvää Joulua kaikille !


Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 24.12.2018, 23:17
RAF:n Avatar
RAF RAF ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen++
 
Rekisteröitynyt: 15.03.08
Sijainti: Alapitkä,Sawo,Finland.
Viestit: 370
Perusasetus

Hyvät joulut
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 26.12.2018, 08:09
kellukka kellukka ei ole kirjautuneena
Veteraani
 
Rekisteröitynyt: 14.01.13
Sijainti: joensuu(Uimaharju)
Viestit: 1.074
Perusasetus

Meillä kolisi noin jääkaappi yhessä reissuvehkeessä niin laitettiin superlonia kompuran ja kaapin rungon väliin iskariksi. sehän varmaan on kumityynyjen päällä kompura
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 26.12.2018, 08:27
offroadjouni:n Avatar
offroadjouni offroadjouni ei ole kirjautuneena
Super Moderator
 
Rekisteröitynyt: 10.06.02
Sijainti: Kirkkonummi
Viestit: 6.519
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja kellukka Näytä viesti
Meillä kolisi noin jääkaappi yhessä reissuvehkeessä niin laitettiin superlonia kompuran ja kaapin rungon väliin iskariksi. sehän varmaan on kumityynyjen päällä kompura
Minulla on myös Motonetista ostettu jääkaappi joka kolisee samaan tapaan, oliko se Dometic merkiltään vai mikä... Koitin kolinaa joskus hillitä kumipehmuistein, mutta ei siitä hiljaista tullut. On myös muutamia tuhansia km nähnyt huonoja teitä, mutta toimii edelleen hyvin.
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 26.12.2018, 09:13
kellukka kellukka ei ole kirjautuneena
Veteraani
 
Rekisteröitynyt: 14.01.13
Sijainti: joensuu(Uimaharju)
Viestit: 1.074
Perusasetus

Ei oo tullu heiluteltua pelkkää kompuraa että olisko siellä sisälläkin joku joka antaa tuollaista kolinaa.
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 26.12.2018, 09:53
offroadjouni:n Avatar
offroadjouni offroadjouni ei ole kirjautuneena
Super Moderator
 
Rekisteröitynyt: 10.06.02
Sijainti: Kirkkonummi
Viestit: 6.519
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja kellukka Näytä viesti
Ei oo tullu heiluteltua pelkkää kompuraa että olisko siellä sisälläkin joku joka antaa tuollaista kolinaa.
On siellä sisällä jotain kolisevaa - siksi nuo minun lisäämät kumitassut ei juuri auttaneet ääneen.
Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 26.12.2018, 16:56
ugly_hj:n Avatar
ugly_hj ugly_hj ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 11.09.04
Sijainti: espoo, .
Viestit: 1.710
Perusasetus

teillä taitaa vaan olla liian hiljaiset autot, mulla samanlainen jääkaappi ollut kans vuosia ja en kyllä edelleenkään pysty yksilöimään että mikä kolinoista vois kuulua jääkaapista
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Mitähän löytyy loukusta? Bj Andy Chit-Chat 8 12.08.2015 02:49
Mitähän verottaja ajattelee.... jyrden Chit-Chat 15 26.01.2013 14:17
Talavi ja liukkaat tullee .. arsenix Tekniikka & Jutustelu 20 25.02.2007 20:46
Mitähän sitä tekis? Nerd-O Chit-Chat 29 27.11.2005 22:08
Mitähän mahtaa... Latekki Tekniikka & Jutustelu 20 14.10.2005 11:45


Sivu luotu: 22:59 (GMT +2).