![]() |
|
|
|||||||
| Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
|||
|
|||
|
![]() Näyttäisi olevan paljon saumaa iskarin kiinnikkeessä. Kannattaa tehdä välillä särötarkastuksia. Etenkin pakkasajojen jälkeen.
|
|
#2
|
||||
|
||||
|
Säröjä?
Tuohan siis kokonaan lattaraudasta omasta päästä tehty.
|
|
#3
|
||||
|
||||
|
Sain tämän katkaistua palstan huoltopaussin aikana.
Vähän eri tyylillä näyttäis olevan ajatus tuo kiinnittää B-pilareihin, alunperinhän toi kylkipelti on suora ja pistehitseillä kiinni, uuden pulkan kiinnityskohdassa on 90° kanttaus. Saanee nätimmin kiinni jahka hioo B-pilarin sileeks, hitsaa sen umpeen ja siihen sitten. Tässä kuskin puolen B-pilarista tilannekuvaa. Viimeksi muokannut -MaTTi- : 24.10.2018 21:33 |
|
#4
|
||||
|
||||
|
harittavatko
silmäni vai onko tosiaankin näinettä orggis pakoputkisto kulkee jousilatien ja rungon välistä!?!
__________________
FJ40 1967 -vaasansatama- BJ40 1976 -oldMama- BJ40 1977 -afrikantähti- BJ40 1979 -rusticgreen- BJ42 1981 -rosvo- BJ75 1987 -hillbilly- |
|
#5
|
||||
|
||||
|
Sieltä se kiemurteli orkkiksen näköisillä kannakkeilla. Heivasin tosin eilen pihalle koko kuppasen torven. Ei tuu enää tonne asti jatkossa, eikä etenkään keskeltä vasenta takakuraläppää pihalle.
![]() Viimeksi muokannut -MaTTi- : 24.10.2018 23:20 Perustelu: ei niin nätti ulostulo |
|
#6
|
||||
|
||||
|
Iskarin korvakkeelle kiinnitystä, 10.9 mutterit 1.25 nousulla.
6 cm taaempana kuin alkuperäinen, muuten samalla korkeudella/syvyydellä, se tuossa niitinjämissä vielä mallina. Ja 2H:n hihnapyörää silpomaan. Keskelle 68 mm reikä rasiaporalla. Siitäpä se kehkeyty: Suoruus tsekattu vähemmän hifistyneellä tavalla, mut oletan ja luulen että n. 0.2-0.3 mm tarkkuudella suora. Kiristinrullan korvakkeesta silpasin siivun pois eli tein kolon hihnalle. Sit oliskaan enää letkujen teko ja sopivan mittaisen hihnan etsiminen niin olis tää tehostimen asennus valmiin puolella. |
|
#7
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
__________________
Jeep Grand Cherokee 5.9 Limited LX, käyttöauto sopivasti maastoon varusteltuna. Jeep Cherokee 4.0 - Ikuisuusprojekti Moggiakseleilla, 42" renkailla ja kaikensortin enemmän ja vähemmän oleellisilla ominaisuuksilla. Jeep Cherokee 4.0 - Menehtyi kunniakkaasti Stadin Cruiseissa 5/2008. |
|
#8
|
||||
|
||||
|
Tommonen tuli tosta pumpun korvakkeesta:
Ja iskarin tappi vaihtoi puolta akselin päällä, nyt on pumppu linjassa ja pois simpukan tieltä. |
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| m:Elektroniikkaa kotiin | Joakim1 | O/M/V Muut | 1 | 04.04.2007 07:28 |
| hj-60 hain naapuri kylästä nyt kuvat ja raportti 1 | ttapio | Chit-Chat | 9 | 02.02.2005 20:27 |
| Hain vanhan ilmoitukseni nyysseistä: | mika | URL | 1 | 28.06.2003 09:33 |
| Matti palasi kotiin! | tuska | Matti Nykänen | 0 | 09.01.2003 13:21 |
| Terveisiä kotiin | Laskos | Jokes | 0 | 22.10.2002 14:35 |