![]() |
|
|
|||||||
| Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
testasin juuri laskuria...DHL ja FedEx näyttävät tuovan kotiovelle vaikka 200kg:n vaihdelaatikon, hinta kylläkin on hiukan hunajainen 1609,95$... ...muttajoo, tässä onkin kyse lentorahdista...ne Mustangin vaihdelaatikot kannattaa edelleenkin uittaa perille banaanilaivalla![]() ...isot peltiosat (kuten konepelti) taitavat olla asia erikseen...kaikki kuriirit eivät käsittele ns. ylisuuria osia...mutta sekin selviää laskurista kunhan dimensiot tietää... USPS:n (UnitedStates Postal Service) eduksi voisi sanoa sen, että se tulee postitullauksena, jonka hoitaminen on verraten toimivaa Tullin nettipalvelussa...kuriiriyhtiöt kun ovat hiukanhankalia/mustasukkaisia/bisnesvainuisia haluten hoidattaa tullauksen kauttaan...luonnollisesti lisäpalveluna lisämaksua vastaan ![]() +plussaksi voi sanoa sen että Shipiton kautta kuriiriyhtiöittenkin rahtihinnat ovat verraten huokeat verrattuna mattimeikäläisen ovh-hintoihin... ...ja jos ei ole kiire/paketti painaa max.1,0kg niin silloin Airmail Economy on ylivoimaisesti halvin vaihtoehto...omistakin lähetyksistä suurin osa on ollut näitä...saapuu perille n.2 viikossa ja jaetaan kirjepostin mukana postilaatikkoon...vallankin siinätapauksessa jos on välttynyt selvityksiltä/tulleilta/ALV:ltä sikälimikäli custom declaration/tulliselvitys on sattumalta sopivasti alle 25$...
__________________
FJ40 1967 -vaasansatama- BJ40 1976 -oldMama- BJ40 1977 -afrikantähti- BJ40 1979 -rusticgreen- BJ42 1981 -rosvo- BJ75 1987 -hillbilly- |
|
#2
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
|
|
#3
|
|||
|
|||
|
Toihan kuulostaa fiksulta että on useampi virma minkä kautta voi lähettää. Ne puljut joita mä oon käyttänyt ei tota tarjonnut eli käytännössä paketti meni niille ja vasta sitten sai tietää mitä maksoi Suomeen lähetys. Ja kalliilksi tuli.
Usasuomeksi.com mainostaa useampikin firma joka hoitaa laivauksia suomeen eli sieltä tulee n. kontti per viikko. Sitä kautta saa tulemaan suurempaakin tavaraa, ei ihan samaa vauhtia kuin lentorahti mutta tulee kuitenkin. Ovat suomalaisia joten pystyy härmän kielellä asioimaan. Ja iso peukku tälle projektille, tätä on hieno seurata!!!!! |
|
#4
|
|||
|
|||
|
Nyt olis nettiautossa afrikan tähti bj:lle iso veli tarjolla
![]() Nafrikka aiheisine maalauksineen https://www.nettiauto.com/toyota/land-cruiser/9878477 |
|
#5
|
||||
|
||||
|
^ Vois olla hienokin, mut pilattu mauttomilla yksityiskohdilla. 😞
|
|
#7
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
Lainaus:
Lainaus:
no huhhuh... hetki piti silmiä hieroa ennenkuin tajusin mistä on kysymys... ...täytyy kyllä sanoa että pimp-my-ride on päässyt puraisemaan Piippolassa pahemman kerran...KOSIO-3:ssa kaikki karkit nakattu suuhun samalla kertaa ...tai tottapuhuen heilautettu jo hattaran puolelle sillä sen verran sokerihuurrutetusta kulkupelistä näyttää olevan kysymys... ...kuten sanottu, aivan liian maukas minun makuuni...mutta totuuden nimissä tunnustettava että havaittavissa muutamia vallan veikeitä yksityiskohtia:-pakosarja ympätty jännittävällä tavalla kylkikromiputken yhteyteen! -korotuksesta tulee mieleen HJ60:sen vero petoskikkailut...-maalaus konepellin osalta 10+, mutta muutoin muistuttaa ylitsepursuavuudessaan Nooan arkkia ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() - karjapuskurissa turhaa köyhäilyä, olisi pitäny tehdä kromista&paksummasta putkesta...mieluummin överit kuin vajarit! -kuskinlattiassa havaittavia hitsauksia(?) ja irtoillutta massausta(?)...niistä alkuperää kunnioittavat irtopisteet! -verhoilussakin vajarit...olisipitänyt uudelleenverhoilla tiikerillä tahi muulla vaarallisella villieläimellä...-naama-menosuuntaan takapenkkiä piti tuijottaa hetki ennenkuin hokasin ...ylimääräinen sivuovi matkustamoon menijöille!+erityismaininta takavaloista...takuulla kylän suurimmat ...vaativat jo itsessään omat ääreisvalot sivuylityksensä takia!summasummarum: miltei ![]() ![]() mautonta, mutta siitä huolimatta satamiljoonaa pimp-my-ride pistettä Piippolaan![]() -------- will be next: offtopiceista back-on-track...
__________________
FJ40 1967 -vaasansatama- BJ40 1976 -oldMama- BJ40 1977 -afrikantähti- BJ40 1979 -rusticgreen- BJ42 1981 -rosvo- BJ75 1987 -hillbilly- |
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Myydään Automaattinen tähti-kolmiokäynnistin, tarjoa. | KAS | O/M/V Muut | 2 | 23.09.2020 10:31 |
| Ostetaan auto afrikan matkalle | JuKu | O/M/V Ajoneuvot | 2 | 28.01.2014 21:57 |
| afrikan poikien foorumi | risukärsä | Linkit | 0 | 23.01.2011 22:12 |
| Afrikan matkaajat | myllis | Linkit | 6 | 21.01.2011 23:37 |
| Afrikan jobbarien numeroja | Heikki L | Chit-Chat | 13 | 19.10.2008 20:22 |