Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 06.08.2018, 22:24
Ahma:n Avatar
Ahma Ahma ei ole kirjautuneena
Konkari
 
Rekisteröitynyt: 11.10.03
Sijainti: Orimattila
Viestit: 526
Perusasetus

Sprinterin edeltäjä. TN/T1 tunnetaan mallimerkinnältään. Iglhault on tehnyt näistä nelikkoversioita mut Suomessa ei kovin montaa ole. G:n akseleilla ovat tehneet mut akselipainojen suhteen varmaa ollu 207,208 tai 209. 300 sarjoissa menee painot yli g:n massojen.

Liitetiedostot
Click image for larger version

Name:	Screenshot_2018-07-25-21-45-03.jpg‎
Views:	162
Size:	82,1 Kt
ID:	86787  

Viimeksi muokannut Ahma : 06.08.2018 22:26
Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 06.08.2018, 22:37
pee:n Avatar
pee pee ei ole kirjautuneena
Moderator
 
Rekisteröitynyt: 21.02.04
Sijainti: Mäntsälä P
Viestit: 12.915
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Ahma Näytä viesti
Sprinterin edeltäjä. TN/T1 tunnetaan mallimerkinnältään. Iglhault on tehnyt näistä nelikkoversioita mut Suomessa ei kovin montaa ole. G:n akseleilla ovat tehneet mut akselipainojen suhteen varmaa ollu 207,208 tai 209. 300 sarjoissa menee painot yli g:n massojen.


Muistaiskohan -maajussi- Matti tolle rekkarin vielä ...


https://forums.offipalsta.com/showth...hlight=Iglhaut
__________________
- Levannon We(l)ho -
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 06.08.2018, 22:43
Ahma:n Avatar
Ahma Ahma ei ole kirjautuneena
Konkari
 
Rekisteröitynyt: 11.10.03
Sijainti: Orimattila
Viestit: 526
Perusasetus

Tosiaa joku 207/209 väliltä ois paras sillä 210 saattaa jo mennä "yli" akselipainoissa. Yks kaveri etti omastaan 208 mut ei ollu otteessa eikä trafin palvelun kautta etuakseli painoa saatavilla joka on aika outoa. 1410kg on 208 taka-akseli paino se löyty ja raideleveys myös melko paha selvittää näistä.
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 07.08.2018, 08:11
petr:n Avatar
petr petr ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 31.01.04
Sijainti: Oulu, .
Viestit: 1.284
Perusasetus

mersutietoa


http://www.mersuforum.net/forum/

tuolla luulis olevan tietäjiä....kysy siellä
__________________
Todistetusti kohtuuton käyttäjä ja ylikuormittaja...
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 09.08.2018, 20:38
Risnii Risnii ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 03.09.15
Sijainti: Jyväskylä / Heinävesi
Viestit: 75
Perusasetus

Kuka muistaa miten w460 mallin puhaltimen moottori irrotetaan? Ajattelin aina että se lähtee helposti konehuoneen puolelta mutta onkohan sittenkään niin.
__________________
Ig: rissasniilo
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 09.08.2018, 21:22
Ippe69 Ippe69 ei ole kirjautuneena
Veteraani
 
Rekisteröitynyt: 28.10.07
Sijainti: Muonio
Viestit: 1.080
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Risnii Näytä viesti
Kuka muistaa miten w460 mallin puhaltimen moottori irrotetaan? Ajattelin aina että se lähtee helposti konehuoneen puolelta mutta onkohan sittenkään niin.
Ohjaamon puolelta irtoaa. Helppoudesta en osaa sanoa. Omassa taisi olla vartin homma, mutta iso osa alkuperäisestä sisustuksesta puuttui.
Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 09.08.2018, 23:10
pee:n Avatar
pee pee ei ole kirjautuneena
Moderator
 
Rekisteröitynyt: 21.02.04
Sijainti: Mäntsälä P
Viestit: 12.915
Perusasetus

Kojelauta pois, sen jälkeen lähtee vartissa.
__________________
- Levannon We(l)ho -
Vastaa lainaten
  #8  
Vanha 20.10.2018, 11:56
Puch230ge Puch230ge ei ole kirjautuneena
Tulokas
 
Rekisteröitynyt: 22.06.15
Sijainti: Suomi
Viestit: 5
Perusasetus

Osaisiko joku kertoa pitkän W460 vakiojousien pituudet/mallit, eteen ja taakse? Samalla joku voisi selittää mitä eri väriset jousimerkinmät tarkoittavat ja mitkä ovat ne ”vakiot” ?

Viimeksi muokannut Puch230ge : 20.10.2018 12:08
Vastaa lainaten
  #9  
Vanha 20.10.2018, 14:00
Puch230ge Puch230ge ei ole kirjautuneena
Tulokas
 
Rekisteröitynyt: 22.06.15
Sijainti: Suomi
Viestit: 5
Perusasetus

Minä vastaan omaan kysymykseeni...

Vastaa lainaten
  #10  
Vanha 28.10.2018, 18:28
-sami- -sami- ei ole kirjautuneena
Konkari
 
Rekisteröitynyt: 12.12.05
Sijainti: Kirkkonummi, Finland.
Viestit: 547
Perusasetus

1990 W463 300e. Onko ideaa mistä alkaa etsimään vikaa kun alkoi kokolailla yllättäen erilaiset sähköviat? Ikävin vika on kun keskilukko ei mene päälle ja jos sattuu menemään niin voi lähteä ittekseen pois. Samoihin aikoihin kun vika ilmestyi lakkasi myös keskulukitus (ovien) toimimasta. Aluksi oli vain välillä ongelmaa mutta kesken Padasjoen kisaa lakkasi kytkemästä keskilukkoa kokonaan.

Kaikki ideat tervetulleita!

-sami-
Vastaa lainaten
Vastaus

Luokat
mercedes, mersu


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Räjäytyskuvia mersusta Larha Tekniikka & Jutustelu 12 23.06.2015 07:30
Huomio!!! Kaikki metsästystä/ammuntaa harrastavat offroad miehet ja naiset!!!! TOPPAHOUSU Chit-Chat 87 26.11.2008 14:00
Mersusta loppuu joustot! Larha Tekniikka & Jutustelu 13 26.02.2008 20:41
Mersusta huoltoauto MakeH Tekniikka & Jutustelu 2 13.04.2006 17:24
Mersusta Masi Tekniikka & Jutustelu 0 23.11.2005 18:07


Sivu luotu: 08:46 (GMT +2).