![]() |
|
|
|||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
||||
|
||||
|
Sprinterin edeltäjä. TN/T1 tunnetaan mallimerkinnältään. Iglhault on tehnyt näistä nelikkoversioita mut Suomessa ei kovin montaa ole. G:n akseleilla ovat tehneet mut akselipainojen suhteen varmaa ollu 207,208 tai 209. 300 sarjoissa menee painot yli g:n massojen.
Viimeksi muokannut Ahma : 06.08.2018 22:26 |
|
#2
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
Muistaiskohan -maajussi- Matti tolle rekkarin vielä ... https://forums.offipalsta.com/showth...hlight=Iglhaut
__________________
- Levannon We(l)ho - |
|
#3
|
||||
|
||||
|
Tosiaa joku 207/209 väliltä ois paras sillä 210 saattaa jo mennä "yli" akselipainoissa. Yks kaveri etti omastaan 208 mut ei ollu otteessa eikä trafin palvelun kautta etuakseli painoa saatavilla joka on aika outoa. 1410kg on 208 taka-akseli paino se löyty ja raideleveys myös melko paha selvittää näistä.
|
|
#4
|
||||
|
||||
mersutietoa
__________________
Todistetusti kohtuuton käyttäjä ja ylikuormittaja... |
|
#5
|
|||
|
|||
|
Kuka muistaa miten w460 mallin puhaltimen moottori irrotetaan? Ajattelin aina että se lähtee helposti konehuoneen puolelta mutta onkohan sittenkään niin.
__________________
Ig: rissasniilo |
|
#6
|
|||
|
|||
|
Ohjaamon puolelta irtoaa. Helppoudesta en osaa sanoa. Omassa taisi olla vartin homma, mutta iso osa alkuperäisestä sisustuksesta puuttui.
|
|
#7
|
||||
|
||||
|
Kojelauta pois, sen jälkeen lähtee vartissa.
__________________
- Levannon We(l)ho - |
|
#8
|
|||
|
|||
|
Osaisiko joku kertoa pitkän W460 vakiojousien pituudet/mallit, eteen ja taakse? Samalla joku voisi selittää mitä eri väriset jousimerkinmät tarkoittavat ja mitkä ovat ne ”vakiot” ?
Viimeksi muokannut Puch230ge : 20.10.2018 12:08 |
|
#9
|
|||
|
|||
|
Minä vastaan omaan kysymykseeni...
|
|
#10
|
|||
|
|||
|
1990 W463 300e. Onko ideaa mistä alkaa etsimään vikaa kun alkoi kokolailla yllättäen erilaiset sähköviat? Ikävin vika on kun keskilukko ei mene päälle ja jos sattuu menemään niin voi lähteä ittekseen pois. Samoihin aikoihin kun vika ilmestyi lakkasi myös keskulukitus (ovien) toimimasta. Aluksi oli vain välillä ongelmaa mutta kesken Padasjoen kisaa lakkasi kytkemästä keskilukkoa kokonaan.
Kaikki ideat tervetulleita! -sami- |
![]() |
| Luokat |
| mercedes, mersu |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Räjäytyskuvia mersusta | Larha | Tekniikka & Jutustelu | 12 | 23.06.2015 07:30 |
| Huomio!!! Kaikki metsästystä/ammuntaa harrastavat offroad miehet ja naiset!!!! | TOPPAHOUSU | Chit-Chat | 87 | 26.11.2008 14:00 |
| Mersusta loppuu joustot! | Larha | Tekniikka & Jutustelu | 13 | 26.02.2008 20:41 |
| Mersusta huoltoauto | MakeH | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 13.04.2006 17:24 |
| Mersusta | Masi | Tekniikka & Jutustelu | 0 | 23.11.2005 18:07 |