![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#5
|
|||
|
|||
![]()
Rangen V8 löytyy kaksi erityyppistä kannentiivistettä: alkuperäinen peltitiiviste ja uudempi massatiiviste.
Yleensä momenttiin kiristettävät kannenpultit täytyy jälkikiristää muutaman lämpimäksiajon jälkeen, mutta astekulmilla kiristettäviä EI SAA jälkikiristää. Olen tavannut jälkikiristää V8:n kannenpultit ja ainakin tuon massatiivisteen kohdalla se on suositeltavaa. Peltitiivisteelle tehtaan korjauskäsikirja ei tuota näköjään vaadi. T, Antti Note! This message was posted anonymously! |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
LJ70 kannen jäki kiristys onko tarpeelline? | Kumikameli | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 26.08.2007 15:06 |
2L-T Kannen tunnistus | blomi | Tekniikka & Jutustelu | 20 | 04.08.2007 05:31 |
kannen vaihtoa tv:ssä | jamppa.w | Chit-Chat | 17 | 17.03.2007 16:50 |
Uazin kannen madallus | -MAKE- | Tekniikka & Jutustelu | 15 | 15.03.2006 21:12 |
Kannen hinkkaus | -MAKE- | Tekniikka & Jutustelu | 10 | 10.05.2005 05:39 |