Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #5  
Vanha 16.03.2005, 22:19
Guest
 
Viestit: n/a
Perusasetus

Rangen V8 löytyy kaksi erityyppistä kannentiivistettä: alkuperäinen peltitiiviste ja uudempi massatiiviste.

Yleensä momenttiin kiristettävät kannenpultit täytyy jälkikiristää muutaman lämpimäksiajon jälkeen, mutta astekulmilla kiristettäviä EI SAA jälkikiristää.

Olen tavannut jälkikiristää V8:n kannenpultit ja ainakin tuon massatiivisteen kohdalla se on suositeltavaa. Peltitiivisteelle tehtaan korjauskäsikirja ei tuota näköjään vaadi.

T, Antti


Note! This message was posted anonymously!
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
LJ70 kannen jäki kiristys onko tarpeelline? Kumikameli Tekniikka & Jutustelu 2 26.08.2007 15:06
2L-T Kannen tunnistus blomi Tekniikka & Jutustelu 20 04.08.2007 05:31
kannen vaihtoa tv:ssä jamppa.w Chit-Chat 17 17.03.2007 16:50
Uazin kannen madallus -MAKE- Tekniikka & Jutustelu 15 15.03.2006 21:12
Kannen hinkkaus -MAKE- Tekniikka & Jutustelu 10 10.05.2005 05:39


Sivu luotu: 10:50 (GMT +2).