Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Chit-Chat

Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin.

Viestiketju on lukittu

Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
Vanha 25.07.2018, 11:21
33SD:n Avatar
33SD 33SD ei ole kirjautuneena
Veteraani+

Rekisteröitynyt: 20.03.04
Sijainti: Etelä-Karjala
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja 33SD Näytä viesti
Hampaan juurihoito.
Kolmas kerta takana. Vielä kerta ja sitten pitäis olla valmis...

Nyt tavoittaa myös whatsappilla.
Vanha 26.07.2018, 04:51
rane58:n Avatar
rane58 rane58 ei ole kirjautuneena
Veteraani+++

Rekisteröitynyt: 25.10.11
Sijainti: Espoo
Talking

Varsinainen masokisti....?

Lainaus:
Kolmas kerta takana. Vielä kerta ja sitten pitäis olla valmis...
Minä otatin kaikki kerralla, sain säälistä suukirurgilta tukkualennuksen...
-Mutta olihan pönttö sekaisin, tikkejä suu täynnä. Kaljaa piti juoda pillillä, huulet ja leuat tuntuivat olevan eriparia....

Jeep Grand Cherokee 4L suora-6. vm-95.

Oldsmobile 98 Luxury Sedan V8 425cid super rocket. vm-66

Honda CB 750 F2 Seven Fifty. vm-98

MYYTÄVÄNÄ:
https://forums.offipalsta.com/album.php?albumid=8912
Vanha 26.07.2018, 18:32
RR82 RR82 ei ole kirjautuneena
Konkari+

Rekisteröitynyt: 13.08.06
Sijainti: PIeksämäki, Finland.
Perusasetus

muut autoilijat suomen teillä, ja itse olin säiliörekalla liikenteessä.... voi sitä kiireen määrää mikä muilla autoilijoilla on, eikä liikenne merkit tietyöalueilla merkkaa mitään näköjään, ei niitä huvikseen sinne laitella... mikkelin jälkeen pohjoiseen ajaessa on isot tietyöt ja yhdessä kohtaa on 50 alue, eellä ajavat autot hidastivat siihen ja jouduin itsekkin siihen himmaamaan (kuten yleensäkkin teen) niin eikö kaksi vatipäätä lähe ohittamaan takaa ja autoja tulee koko ajan vastaan. ja kiireellä minun ja edellä ajavien väliin jolloin jouduin entisestään jarruttelemaan. en voi ymmärtää onko oikeasti noin kiire!!

Ja tämä on jokapäiväistä... tuntuu kaikille henkilöautoilijoille jotka eivät raskastakalustoa ole ajaneet niin nämä ovat niille ns- punainen vaate!
Vanha 26.07.2018, 21:08
33SD:n Avatar
33SD 33SD ei ole kirjautuneena
Veteraani+

Rekisteröitynyt: 20.03.04
Sijainti: Etelä-Karjala
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja RR82 Näytä viesti
muut autoilijat suomen teillä, ja itse olin säiliörekalla liikenteessä.... voi sitä kiireen määrää mikä muilla autoilijoilla on, eikä liikenne merkit tietyöalueilla merkkaa mitään näköjään, ei niitä huvikseen sinne laitella... mikkelin jälkeen pohjoiseen ajaessa on isot tietyöt ja yhdessä kohtaa on 50 alue, eellä ajavat autot hidastivat siihen ja jouduin itsekkin siihen himmaamaan (kuten yleensäkkin teen) niin eikö kaksi vatipäätä lähe ohittamaan takaa ja autoja tulee koko ajan vastaan. ja kiireellä minun ja edellä ajavien väliin jolloin jouduin entisestään jarruttelemaan. en voi ymmärtää onko oikeasti noin kiire!!

Ja tämä on jokapäiväistä... tuntuu kaikille henkilöautoilijoille jotka eivät raskastakalustoa ole ajaneet niin nämä ovat niille ns- punainen vaate!
Mites nää kevytperäkärryn vetäjät. Kesälomalla kiire saada terassi tehtyä ja puutavarat lähikaupungista kärryllä tottakai kun rahti tontille on niin kallis vaikka alla on uudehko auto mutta jostainhan se pitää säästää...

Siis jos ajat ka:lla reilua vauhtia vaikkapa 90kmh niin peräkärryn kanssa voi ohittaa tai sehän on itsestään selvää että ohitetaan.

Nyt tavoittaa myös whatsappilla.
Vanha 26.07.2018, 22:27
petroman petroman ei ole kirjautuneena
Veteraani+

Rekisteröitynyt: 06.07.09
Sijainti: askola
Perusasetus

Itse olisin sitä mieltä, että pakulle 120 ja kevytperävaunuille 100kmh rajoitukset.

Sujuvoittais liikennettä paljon.
....ja eipä nykyiset rajoitukset jarruttele varsinkaan ulkomaanelävien vauhteja, ajetaanpa sitten ns. kevyt-ka:lla tahi pakulla.
Vanha 27.07.2018, 14:49
Konkari+

Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja petroman Näytä viesti
Itse olisin sitä mieltä, että pakulle 120 ja kevytperävaunuille 100kmh rajoitukset.

Sujuvoittais liikennettä paljon.
....ja eipä nykyiset rajoitukset jarruttele varsinkaan ulkomaanelävien vauhteja, ajetaanpa sitten ns. kevyt-ka:lla tahi pakulla.
jos tuolle linjalle niin kyllä ne rekatkin vois sen 95 - 100 km/h kulkea, koska ohan niissäkin kaikenmaailman avustimia jo. niin se sujuvoittaisi kaikkien liikennettä kun takana tulevien otsaan ei kasva kyrpä, jolloin vain kärkytään sitä ohitusta. koska nyt ajetaan sitä 82km/h tienpäällä koska on rajoitettu auto siihen nopeuteen.
Vanha 28.07.2018, 09:45
Nisseriina:n Avatar
Nisseriina Nisseriina ei ole kirjautuneena
Konkari++

Rekisteröitynyt: 12.12.08
Sijainti: Akaa,Finland
Perusasetus

Tiellä hihhuloivat kusipäiset mopokakarat. Tuo suuri sankari esiintyi eilen aamulla lähellä Lempäälää vanhalla Turuntiellä.Kaks mopoo ajaa keskellä tietä piittaamatta siitä et autoja tulee takaa.Likat toisella mopolla siirty pientareelle mutta tämä vitu kingi sillä saatana omenaporallaan jäi kovistelee siihe keskelle ja kyttää taakseen.Teki mieli syöttää se apina Pajerolle mut ei kuulu sen ruokavalioon.Viittilöi mulle et mene vastaan tulevie puolelta ..minä sohin et mene sinä mulkku tonne reunaa mihi kuulutki.Loppu pelis menin ite pientareen puolelta ohi ku ei ollu vaihtoehtoja. Likat sai purra pölyä vaikka tälle mopojumalalle se tomu olis kuulunu. Saatana et palo sulake päästä. Vaikka jonku "ei meidän Hemuli tuollasta tee" tämäki keijo oli.
Vanha 27.07.2018, 14:45
Konkari+

Perusasetus

Lainaus:
Mites nää kevytperäkärryn vetäjät. Kesälomalla kiire saada terassi tehtyä ja puutavarat lähikaupungista kärryllä tottakai kun rahti tontille on niin kallis vaikka alla on uudehko auto mutta jostainhan se pitää säästää...

Siis jos ajat ka:lla reilua vauhtia vaikkapa 90kmh niin peräkärryn kanssa voi ohittaa tai sehän on itsestään selvää että ohitetaan.
tätä näkee koko ajan että peräkärrin vetelijät ajaa ohi rekoista, mutta entä sitten ulkomaan elävät menevät rekoillaan ohi kaikista suomen rekoista heittämällä ja muilla ei rekat ole rajoitettu 82km/h niinkuin minulla.... ovat rajoitettuja 89km/h niin niistäkin viro ja venäläiset pyyhkii ohitten motareilla
Viestiketju on lukittu

Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)

Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Mikä vituttaa vuonna 2017 Tojo4wd Chit-Chat 541 31.12.2017 22:17
Kerro mikä vituttaa vuonna 2016 Tojo4wd Chit-Chat 855 01.01.2017 04:40
Kerro mikä vituttaa vuonna 2014 mäksä Chit-Chat 1587 01.01.2015 06:27
Kerro mikä vituttaa vuonna 2013 Ewerglade Chit-Chat 1816 01.01.2014 17:16
kerro mikä vituttaa tjl Chit-Chat 4977 12.04.2012 08:28