![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]() Joo voi olla ettei onnistu,täytynee käydä konttorilla vielä keskustelemassa.olis vain mielenkiintonen projekti enstalveksi ja luovuttaja-autokin olis pihassa.. Om606:nen td löytyy myös,sillähän pitäis onnistua
|
#2
|
|||
|
|||
![]()
Turbo 606:ssa on 177 hevosvoimaa, eli onnistuu. Ja niitähän on tehtykin.
|
#3
|
|||
|
|||
![]()
617:n käynti edelleen vaihtelevaa...
Ajattelin käyttää kannen irti ja vaihtaa ainaki venttiilien ohjurit ja kumit. Onko ohjurien vaihdossa muuta kuin tuurnalla vanha pois ja uusi lyödään tilalle? En ole ikinä ks. hommaa tehny. Kannattaako jotain muuta tehdä samalla? |
#4
|
|||
|
|||
![]()
617:n kanssa touhuan edelleen... Tai siis nyt vasta, työt häiritsee niin etten ole ehtinyt sille tekemään mitään... Käytin nyt venttiilikopan poissa tarkistusta varten. Välykset ok, kaksi vv kumia oli pois paikaltaan, kampesin takaisin pienellä meisselillä. Nokka-akselissa on kahdessa nokassa kulumaa. 4 ja 5 sylinterin pakonokissa, eli vierekkäisissä, välissä on akselin pukki. Kuvassa näkyy tarkemmin... Onko tuo "normaalia" kulumista, vai mikä sen aiheuttaa? Öljyisiä ne on, eli ei liene voitelun puutetta? Miten vaparin nokka-akseli tuossa toimis? Niitä on pari, kuntoa en tosin ole vielä tutkinu. Vv kumeista vielä, KL myy turbokoneeseen eri kumeja kuin vapariin, muut firmat kauppaa samoja kumeja turboon ja vapariin. Onko tietoa mikä ero niissä on, kun vaparin kumit kuitenki tuntuis sopivan paikalleen hyvin? Kl:ltä saa niitä kumeja vain orkkiksena, 100e/sarja...
Jotain positiivista sentään, 606:sta sain viimeisenki hehkun irti, eli Gee saattaa olla ajossa vielä joskus. Edit. Se kuva vielä... |
#5
|
|||
|
|||
![]()
Tarkista nokan päällä olevasta öljyputkesta että sen reiät on varmasti auki. Jos on paskasesta öljystä pikeytynyt tukkoon niin nokka ei saa öljyä.
|
#6
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
Uusi nokka-akseli maksaa näköjään satkun... Ainaki samaa tarvike akselia tyrkytettiin turbo- ja vaparikoneeseen. Pitää vielä vertailla alkuperäisten varaosanumeroita ja katsoa missä kunnossa muut on. Tilasin läjän osia, pitää käyttää kansi irti, kun osat saapuu ja olis hetki aikaa. |
#7
|
||||
|
||||
![]()
Mitä hajoo W460 etulukosta ku lukko ei ollu kytkeytyny kunnolla.. vähä paukautti
__________________
PäHäMa Pamaas SLCK Toyota Landcruiser BJ40 4.0 1980 Ex. Toyota Landcruiser BJ42 4.0 1982 Ex. Suzuki Jimny 2006 Ex. Toyota Landcruiser RJ70 Ex. Mercedes-Benz 300GD 1981 Ex. Hilux LN65 Ex. Volvo C303 Ex. Hilux LN65 Ex. Suzuki 413 Ex. Range 3.5L +hj akselit Ex. L200 |
![]() |
Luokat |
mercedes, mersu |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Räjäytyskuvia mersusta | Larha | Tekniikka & Jutustelu | 12 | 23.06.2015 07:30 |
Huomio!!! Kaikki metsästystä/ammuntaa harrastavat offroad miehet ja naiset!!!! | TOPPAHOUSU | Chit-Chat | 87 | 26.11.2008 14:00 |
Mersusta loppuu joustot! | Larha | Tekniikka & Jutustelu | 13 | 26.02.2008 20:41 |
Mersusta huoltoauto | MakeH | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 13.04.2006 17:24 |
Mersusta | Masi | Tekniikka & Jutustelu | 0 | 23.11.2005 18:07 |