![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]()
Lainaus:
|
#2
|
||||
|
||||
![]()
Kaverin Range-projektiin välihommana uutta polttoainepurkkia.
Päällä anturin paikka ja etuseinässä varttituuman nipat putkien lähdöille. Korvat ja täyttöputki puuttuu kun ei tiennyt mihin tulee. Sisälle parit loiskelevyt ja lähdöistä rautaputkella imu/paluu pohjalle. Paino on kohtuullinen. |
#3
|
||||
|
||||
![]()
Makkaranpaistopanssarin tekoa
Edestä päin näyttää aika jouheelta, toivottavasti tukivarren korvien suojat ohjaa kamaa keskemmälle ettei kaikki osuisi suoraan tukivarsiin. Järjettömän kokoinen turpeenkeruukaukalo siitä tuli. Materiaalina 3mm 400 hardox Ja sama yläpuolelta. Panssari nojaa kaikkiin kolmeen poikkipalkkiin ja reunoista muutamasta paikasta runkopalkkeihin. Toivottavasti on riittävän jäykkä näin ettei tarvisi hitsata lisäpainoa pohjaan. |
#4
|
||||
|
||||
![]()
Mahdollisimman vähän laittasin reunoilla tukia. Kerää kaiken panssarin päälle eikä valu edes kahlatessa pois. Ite tein 4mm hardoksista, niin se taipuu jonkin verran ku auton paino on panssarin päällä mut ei haittaa ku tuo hardoks aika hyvin palautuu muotoonsa. Kiinnitystä helpottaa myös, jos sellaaset kiinnikkeet ettei tarvii ku toinen pää kerralla nostaa ylös ku pultaa kii.
__________________
toyotia ja mersuja vain huolletaan, pajeron tankkaaminenkin on korjaamista. |
#5
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Tossa takapäässä näkyy tommonen "koukku" joka nostetaan ensin viimesen poikkipalkin reunalle ja sitten pääsee junkaamaan etupäästä pultit paikalleen. Tän jälkeen väliltä loput, ainakin toivon että se toimii noin, eihän toi tallin lattialla oo kummonen laittaa mutta jos jonkin katastrofin takia täytyy metässä irrotella niin hieman työllistää. ![]() |
#6
|
||||
|
||||
![]()
Panssari tuli valmiiksi ja sai perinteiset hammerit niskaansa.
Näkymä edestä Sivulta etuviistoon Ja sivulta takaviistoon. Tukivarren korviin tuli myös tuollaiset väistöt ettei töki menoa. |
#7
|
||||
|
||||
![]()
Koneen puolelle imusarjan ylipaineventtiilin poisto, hukkaporttia tiukalle ja syöttöä sen verran että tyhjäkäynti pysyy juuri hallinnassa.
Konepeltiin vähän tuuletusaukkoja kuuman ilman poistumista varten. Välijäähdyttimelle skuuppi kun jostain syystä pellistä sellainen puuttuu. Jos edes vähän auttaisi jäähtymiseen. |