![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]() Vaihdoitko öljykorkin tiivisteen? Se pitää vaihtaa huolto-ohjelman mukaan joka öljynvaihdossa. Samaten hyvä laittaa sen laturin suojaksi se tehtaan suojus, jos se korkin tiiviste vaikka sitten vuotais, halpoja henkivakuutuksia laturin suojaksi (laturi kun ei kestä sitä öljyä ja on kallis ja ei mahdu pois konehuoneesta helpolla)!!! Tiivisteitä on varastossa ja niitä laturin suojia on tuloillaan...
__________________
Killing time is not murder |
#2
|
|||
|
|||
![]()
Ja perään perus mersun om642:sen huoltokohteet.
![]() Turbon imuputken tiivistys ja jakoketju ainakin. Imusarjan läppämoottorikin voisi olla tarkistuslistalla. Mites, kestääkö näissä pakosarjat vai onko ne mersun peruja että murenevat sisäänpäin? |
#3
|
||||
|
||||
![]()
... hyviä muistutuksia, kiitos
![]()
__________________
- Levannon We(l)ho - |
#4
|
||||
|
||||
![]()
..ja polttoaineen vesianturi voi vuotaa o-renkaista siitä suodattimen päältä.
Loppu omassa entisessä vasta kun vaihdoin 300C mallin anturittoman suodattimen...
__________________
Jeep ISORY |
#5
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Tämän juurikin vaihtaneena, uusilla tiivisteillä pelottavan piukka painaa paikalleen ...
__________________
- Levannon We(l)ho - |
#6
|
|||
|
|||
![]()
Vieläkö uskaltaa näitä ostella, jos on mittarissa yli 250 tkm?
Lahovikaa noissa ei taida pahasti ollu, mut onko muuta ilmenny, jos ootte ajelleet noilla jo enemmän? Jostain syystä on ollu kytö tuommoseen jo pitkään ja nyt alkas jo saamaan omillakin rahoilla moisen joskus maksettua. |
#7
|
||||
|
||||
![]()
"Moottorit
3.0 V6 CRD OM 642 3.0 V6 CRD on kuusisylinterinen moottori, jossa on alumiininen kampikammio ja valuun kiinteästi istutetutvalurautaiset sylinteriputket. Polttoainejärjestelmässä on common-rail-ruiskutus pietsosuuttimin. Venttiilistössä on neljäventtiiliä sylinteriä kohti ja kaksi nokka-akselia sylinteririviä kohti. Turboahdin on muuttuvageometrinen, ja senelektronisesti säätyvät turbiinin siivet auttavat tuottamaan jopa 180 baarin huippupolttopaineen. Turboahtimessa onmyös elektronisesti ohjattu EGR-venttiili, ilmanoton kuristus ja sekoittumisen ohjaus elektronisesti ohjatun imuaukonsulkimen avulla. Käynnistymistä tehostaa Quick-Start- hehkutulppajärjestelmä. Saatavuus Commander ja Commander Limited-malleihin Tyyppi Diesel, common-rail-suoraruiskutus, kuusisylinterinen, 72-asteen V-tyyppi Tilavuus 3,0 l" Aro-yhtymän huumoria, ahtopaine 180 baaria... ![]()
__________________
Size does matter, Sisu A-45 projekti
Sisu-harrastajien palsta, SISUA.net Myydään: Pajeron osia, Uusia ja käytettyjä maastokuorma-auton renkaita, 50-80 luvun euro ja japsi henkilöautojen osia, sekä perseestä perämoottoriin! |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Ostetaan Jeep Grand Chero 4.0 -94 automaatin... | pee | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 2 | 16.02.2013 18:18 |
Power Commander kokemuksia ? | pee | Chit-Chat | 9 | 31.05.2011 05:22 |
Tietoa/kokemuksia Jeep Grand Cherokee | TOPPAHOUSU | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 20.01.2009 18:13 |
M: Jeep Grand Chero Laredo 1995 | petr | O/M/V Ajoneuvot | 0 | 29.10.2007 09:29 |
Jeep Grand Chero mielipiteitä? | AVRO | Tekniikka & Jutustelu | 10 | 16.08.2006 18:38 |