Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Bj Andy
Taas hieman karattiin aktiivimallista mutta ei kai se o nii justiinsa... 
|
Tulee mieleen, että oikea aktiivimalli voisi olla vaikka jotain sentapaista, että jossain tämäntapaisella palstalla pidettäisiin omaa työvoimatoimistoa, johon voi ilmoittaa minkälaisia palveluita haluaa tarjota ja meininki olisi vähän samansuuntaista kun olen nähnyt niitä erilaisia Bobcat videoita yms. - hyvää meininkiä!
Tyyliin jos jollain on vaikka joku kone, jota muiden projekteissa tarvii myös, sille olisi sovittu joku hinta. Itsellä yksi unelma ollut jos olisi paikalle tilattavissa oleva korroosionestopalvelu, jossa on mobiilissa muodossa keinot mukana eri tilanteisiin.
Aktiivimallin pilaa se jos mukana on niitä tahoja, jotka ei ole aktiivisia. Esimerkiksi tavallisessa hakemusten ja CV:n lähettelyssä hyötysuhde on huono. Kun itse olen ollut valitsemassa uusia viranhaltijoita lautakunnassa, ihmettelen miksi muka ei haluttaisi perehtyä työnhakijoihin, koska itselle perehtyminen erilaisiin hakijoihin sopi oikein hyvin.
Oli miten oli, mutta sellainen omaehtoinen työvoimatoimisto olisi hyvä, johon osallistuu pelkästään sellaisia, jotka on oikeasti motivoituneita ja sinne voi tarkasti ilmoittaa minkä homman suhteen on motivaatiota ja osaamista.