![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#2
|
|||
|
|||
![]()
Minä turbotin aikanaan pykälän verran vanhemman hiacen jossa oli tuo uudempi 2L-2 kone. Tuolla on pari kuvaaki https://forums.offipalsta.com/album.php?albumid=6813
Joudut melkovarmasti tekemään pakosarjan itse. Ainaki vanhassa se konetila on niin ahdas että turbon pitää olla juuri tietyssä paikassa, ettei osu mihinkään. Uudemmassa tuskin on sen paremmin tilaa. Muuten ei sen kummempi kuin minkään muunkaan vehkeen turbottaminen, mutta ahtaus tekee homman vähän hankalaksi. |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Patrollin turbotus | Repro | Tekniikka & Jutustelu | 79 | 22.05.2012 17:39 |
3 B moottorin turbotus ? | BJ45 | Tekniikka & Jutustelu | 18 | 08.05.2009 13:10 |
3.3 d patrollin turbotus?? | MotorPsycho | Tekniikka & Jutustelu | 7 | 04.11.2008 23:02 |
3B turbotus | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 27.09.2006 10:28 | |
Turbotus | jansku | Tekniikka & Jutustelu | 8 | 07.12.2003 19:28 |