![]() |
![]() |
|
Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]()
Lainaus:
![]() Poikkeuksia voi olla niissä joissa asiakas on tuonut oman vanhan radionsa kytkettäväksi, eikä siinä ole ollut tällaista toteutus mahdollisuutta. ![]()
|
#2
|
||||
|
||||
![]()
Suolakaivos vauhdissa. Asiakaskone isohkossa huollossa, koittanu pysyä pois tuolta kabiinipuolelta kun noi hommat on ihan arsesta yleensä. Kuhan kävin pällistelemässä omien hommien lomassa.
__________________
Range Rover P38A, bi-fuel. Bensa/CNG. RRC 3,9SE -90. Valkoinen. Jaguar S-Type 3.0 Sport -01, RHD, Lontoossa Rover P6 3500efi -72, "pikkuauto" Jaguar XJ-S V12, series II -89, "kisu" Range Rover P38A -95, purkuraato Volvo C303, muutti pois. |
#3
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() |
#4
|
||||
|
||||
![]()
Rungon rakennetarkastus? Seurailen OH-LCH touhuja fb:ssa ja siitä on purettu sisusta tarkastusta varten. Kone toki 40-luvulta ja lentää ilmeisesti vain kesäisin, joten voi purkaa vaikka harrastuksen vuoksi joka talvi.
Mutta kuinka usein uudemmille tällaista tehdään? (Jos nyt edes olen oikeassa tarkastuksesta)
__________________
RASOR |
#5
|
||||
|
||||
![]()
Jotain 2-4 vuoden välein puretaan enempi, vaihtelee konetyypeittäin ja lennetyt tunnit/laskut vaikuttavat tarkastusten laajuuteen. Tämä yksilö on nyt isoissa tarkastuksissa jossa rakenteita tarkastellaan pyörrevirta-tarkastuksilla sekä röntgenkuvauksilla muun huolto-, ja korjaustoiminnan lisäksi.
Purattaa tosiaan sisustat aika pitkästi pois kun rakenteisiin ei muuten pääsee riittävästi käsiksi, ja kuppa tai väsyminen voi siellä piilotella. Parissa päivässä on tämmöinen ~satapaikkainen pikkukone tyhjä jos on sopiva määrä sopivia ukkoja, eikä ole paljoa mitään ongelmia. Kasaaminen ottaa sitten enempi aikaa, varsinkin jos purkuporukka ei ole merkannut kaikkea loogisesti... Kolmonen on vähän erilainen kun se ei ole paineistettu. Nykyiset kaikki isot koneet ovat paineistettuja ja se rassaa rakenteita eritavalla/eripaikoista kuin paineistamattomissa. Vanhuuden vaivat on sitten vielä oma lukunsa. "Harraste"koneissa on tosin paremmin aikaa, rahantahkoamiseen tarkoitettujen vehkeiden seisottaminen maksaa joka minuutti. Siksi näitä ei voi hieroa loputtomiin.
__________________
Range Rover P38A, bi-fuel. Bensa/CNG. RRC 3,9SE -90. Valkoinen. Jaguar S-Type 3.0 Sport -01, RHD, Lontoossa Rover P6 3500efi -72, "pikkuauto" Jaguar XJ-S V12, series II -89, "kisu" Range Rover P38A -95, purkuraato Volvo C303, muutti pois. Viimeksi muokannut AVRO : 03.12.2017 01:35 |
#6
|
||||
|
||||
![]()
Lehtijouset, rumpujarrut ja keppivaihteisto, harvinaista nykyään.
![]() Tyhjäpainossa ei vastaavasti juuri mitään eroa valtavirtaan verrattuna. E: kuvattu näköjään perunalla ![]() Viimeksi muokannut Repro : 02.01.2018 15:55 |
#7
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]()
__________________
Oli kysymys mikä tahansa niin vastaus on TOYOTA V..tut se mitään heikkoa ole... Antsa. The member of Lahnajärven moottoriurheilusukeltajat Ry. Only tool you need to keep your TOYOTA running, is welding machine. Ostetaan Bj kuskin ovi. Pyyhkijän moottorin koppa. Jyrsitään Kantoja. Piikataan betonia eli tallin lattiat ym.Sekä muut Bobbari ja mönkkärityöt. 0500-752101/Antsa Honda Rincon 650 ym.Työmönkkärijorinat löytyy tästä Antsan Tuubi |
#8
|
||||
|
||||
![]() Mä kans normaalitöistä poikkeavana tein viikonloppuna tommosta päällirakennehommaa, rakentelin tommoset ajosillat yhteen vanhaa kärryyn. Ja öisin täytyy taas näinvuosin kattella tämmöstä näkymää. Viimeksi muokannut Rytari : 04.01.2018 00:39 |
#9
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() Mites ammattilaisten silmissä tämä Lentoturmatutkinta-tv-sarja? Onko asiat kerrottu kuin ne oikeasti on vai muuteltu että saadaan ohjelmaa tehtyä? https://fi.wikipedia.org/wiki/Lentoturmatutkinta
__________________
Harbor Cruisers |
#10
|
||||
|
||||
![]()
Faktat on mun nähdäkseni oikein, mutta ne draumatisoinnit on sitten jotain ihan muuta. Tuttuun tapaan alaa tuntematon suomentajakin suomentelee termit sun muut ties miksi.
Pari päivää näyttänyt tältä, ja panelien takaisilta rakenteilta. Maanantaista pitkästäaikaa töissä, ja piti mennä bussiryhmään kun oikein kurssit käyty nyt. No ei siinä kauaa mennyt kun pompsa tuli kyselemään nelivetohommiin, setä sattuu olemaan jollain asteella asiantuntija näissä ja kun kaikki väki oli panostettu busseihin niin pääsin sit parin muun 4x4 setän kanssa laittamaan tätäkin että etenee edes hiljalleen. Iso huolto ei kolmella ukolla kovin säpiään etene, tänään nakitettiin nuoriso tyhjentämään kabiini penkeistä ja sellaisesta raskaasta tauhkasta... setät tulee sit stekkailemaan fikkarien ja peilien kanssa vähän tärkeinä. ![]() Joltain vähän unohtunut siivota breikkeripanelin taustat pölystä... näitähän pitäis siivota tasaisin väliajoin ettei pääse pöly kertymään. Palovaara nääs. Aikoihin nähnytkään näin suttuista.
__________________
Range Rover P38A, bi-fuel. Bensa/CNG. RRC 3,9SE -90. Valkoinen. Jaguar S-Type 3.0 Sport -01, RHD, Lontoossa Rover P6 3500efi -72, "pikkuauto" Jaguar XJ-S V12, series II -89, "kisu" Range Rover P38A -95, purkuraato Volvo C303, muutti pois. Viimeksi muokannut AVRO : 10.01.2018 01:01 |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 2 (0 jäsentä and 2 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
SJ oikeissa töissä | MuumiPappa | Tekniikka & Jutustelu | 8 | 18.02.2010 18:34 |
Mihin olet ollut/olet koukussa? | Skorpioni | Chit-Chat | 14 | 09.03.2008 22:41 |
Töissä on mahtavaa | Ex_inkkari | Chit-Chat | 24 | 10.04.2005 21:29 |
Töissä väiteltyä ! | Epeli | Tekniikka & Jutustelu | 7 | 02.09.2004 16:18 |
Uudenvuoden yö töissä | Intiaani_Chief | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 01.01.2004 10:17 |