![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
|||
|
|||
![]() Nuo lastut jotka tulee johtojen väliin taitaa olla höpöjä, mulla vdj200 alkoi sammuilla kun laittoi race chip purkin. jotain muuta kyllä kannattaa harkita.
__________________
WWW.RASKAS.FI |
#2
|
|||
|
|||
![]()
Tiedä sit Toyotan lastuista mut Mersuja on kokeiltu huonolla menestyksellä taitaa olla Karala ja Harinen sellaiset varteenotettavat vaihtoehdot
|
#3
|
|||
|
|||
![]()
Pääseekö karala/harinen nykyään käsiksi näihin ensimmäisiin d4d ohjainpokseihin?
Eikö nämä ollut ainakin aluksi niin hankalia muokattavia että käytännössä ainoa "päivitys" on ollut tuollainen tuhopoksi. |
#4
|
|||
|
|||
![]()
Tässä on sekin hyvä puoli ettei kaikki puoskarit ole päässeet käsiksi,näin ollen asiaan ovat perehtyneet ennemminkin ammattimiehet jotka tietävät mitä tekevät,joita uskon Karala/Harinen kaksikonkin olevan. Tämmönenkin pointti on hyvä muistaa että Ahtimeen ei ole tehty suuresti ylikapasiteettia kun se ylikapasiteetti taas huonontaa ominaisuuksia sillä alueella jolla sitä on tehtaan mielestä tarkoitus käyttää. Joten epäilys tulee herätä jos tehoa luvataan enempi kuin abaut 20% ja silloinkin vikatilanteen sattuessa varoreservi on jo käytetty,eli jos ahdin poistuu kartalta tällä luvatulla teholla ni mitä on ahtimen kierrokset? entäs pakolämmöt? kannen/pakosarjan virtaukset? jos nää parametrit ei oo O.K ni täystuho ei oo kaukana,railipaineen nostokaan ei miellytä suuttimia varsinkaan käytetyssä koneessa jos suuttimet ei muutenkaan oo ihan justiinsa.
__________________
Kaikki mikä on paskaa,on perseestä. |
#5
|
||||
|
||||
![]()
RIPAXin viesti täyttä asiaa. 👍
|
#6
|
|||
|
|||
![]()
Tuommosta viestiä pukkaa Susirajalta:
![]() Moro. Minkä ikäinen sun kdj120 on? Jos 4v automaatti niin ei onnistu ohjelmointi mutta kaikkiin 5 vaihteisiin automaatteihin tähän mennessä saatu ohjelma tehtyä. PS |
#7
|
|||
|
|||
![]()
89661-6A070 ecun (vai econ) nro
|
#8
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Koskeeko tämä väittämä vain viestiketjussa käsiteltyä moottoria vai onko tämä yleinen näkemys aiheesta? Mietin vaan että melko metsään menee jos on yleinen näkemys. Kun onhan jo vuosikymmen ellei enemmänkin otettu saksalaisista diesel moottoreista optimoimalla reilusti yli 20% lisää tehoa autoa muuten muokkaamatta ![]() Itsekkin tuli tuossa pyyhkästyä 70tkm sellaisella vähän enemmän kuin 20% viritetyllä yksilöllä ilman ongelmia. |
#9
|
|||
|
|||
![]()
No otsikko on KDJ120, niin koskee siis vain 3.0 D4D moottoria.
Muttei niitä muidenkaan merkkien turboja ole mitenkään ylimitoitettu. Sama lämpökuorma/pakopaine se tulee muissakin koneissa vastaan. Viimeksi muokannut Mika_T : 23.11.2017 20:45 |
#10
|
|||
|
|||
![]()
Oiskii Bemari tai Mersu niin alakas tapahtummaan!
|
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Ostetaan Land cruiser KDJ120 vanteet | Tonikatti | O/M/V Renkaat ja vanteet | 3 | 21.11.2019 23:10 |
land cruiser kdj120 ohjaustehostin | JukeBoy | Tekniikka & Jutustelu | 7 | 30.04.2018 19:34 |
Myydään Toyota land cruiser | offikunkku | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 1 | 25.05.2016 08:59 |
Myydään / Vaihdetaan TOYOTA LAND CRUISER | johannay | O/M/V Ajoneuvot | 4 | 30.03.2012 14:26 |
Myydään Toyota Land Cruiser | -Epeli | O/M/V Ajoneuvot | 0 | 30.10.2008 09:51 |