![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]() Minkä vuotuisissa tuo ominaisuus on?
__________________
Oli kysymys mikä tahansa niin vastaus on TOYOTA V..tut se mitään heikkoa ole... Antsa. The member of Lahnajärven moottoriurheilusukeltajat Ry. Only tool you need to keep your TOYOTA running, is welding machine. Ostetaan Bj kuskin ovi. Pyyhkijän moottorin koppa. Jyrsitään Kantoja. Piikataan betonia eli tallin lattiat ym.Sekä muut Bobbari ja mönkkärityöt. 0500-752101/Antsa Honda Rincon 650 ym.Työmönkkärijorinat löytyy tästä Antsan Tuubi |
#2
|
||||
|
||||
![]()
Kyllähän se sama rakenne on läpi koko mallisarjan -96-03. 120-sarjaan käänsivät pallon ylösalaisin, joten horoks ajettukaan ei pääse suoraan pois.
Mut VAIHTAKAA siis ALAPALLOT HETI kun on yhtään välyksen alkua. Kevennettävä tukivarren alta että saa tarkastettua. Ja tietysti painava puskuri/vinssi lisää riskiä. |
#3
|
||||
|
||||
![]()
Ja nivelen laadusta ei kannata tinkiä,kaks viikkoa kesti halpa tarvikenivel vakiossa kzj:ssä
Ja pyörä taittu alle. Vauhtia oli onneks vaan pari kolmekymppiä ![]() |
#4
|
|||
|
|||
![]()
Omassa muistaakseni n. 50tkm ajettuna vaihdettu tehtaan piikkiin.
Maahantuontikatsastuksessa 2012 alapalloissa "pientä pystyheittoa" Nyt menty 5 vuotta ja 140 tkm lisää ja ei kertaakaan mainittu mitään alapalloista. Eli nyt 310 tkm ajettu takuuvaihdetuilla. Pitäiskö varmuudeksi mennä tutkimaan ![]() ![]() ![]() onko näitä enemmänkin mennyt?
__________________
BJ75 - KZJ95 - KDJ120 - KDJ90 - KDJ120 ![]() |
#5
|
|||
|
|||
![]()
Onko kaikissa kjz90 katti? Omaan ei löydy rekisteritunnuksella mistään kattia ja katsastuksessa tuli hylky sen puuttumisesta??
|
#6
|
||||
|
||||
![]()
Saako KZJ95:seen leimattua 3000kg:n vetopainoa millään? Onhan se ainakin painavampi kuin 90, jossa sama 2800kg kuin pitkässä versiossa.
__________________
Elämässä pitää olla luksusta, hiluksusta. |
#7
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Kyseessä siis diesel eikä bensiiniversio (vdj90)? Itelle rakennettiin joskus putki uusiksi, eikä mulla ainakaan ole muistikuvaa katista. Itse kun laitoin omaan 90:n koukun, niin valmistajan ilmoittama maksimipaino molempiin 2800kg, niin ei taida olla mahdollista saada isompaa.
__________________
"A Jeep,not a car,not a truck,but a Jeep" - Grand Cherokee 5.9 Limited - |
#8
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Vaadi rahat takaisin ja ”leima otteeseen”. |
#9
|
|||
|
|||
![]()
Joo asiaan tuli selko pienen inttämisen ja toisen katsurin kautta. Samalla 50mm korinkorotus lappuun ja vuosi leimaa
|
#10
|
|||
|
|||
![]()
Kävin tuota 285/75/16 renkaan muutoskatsastusta kysymässä nii ukko meinas että ei saa otteeseen koska korkeus muuttuu 54mm. Mutta eikö nykyisin joka ajoneuvoluokassa korkeus saa muuttua enintään 10 rosenttia? Auto N1 ajoneuvo luokassa.
|
#11
|
||||
|
||||
![]()
Höpöukko, muistelee vanhoja, 10% saa suurentua olipa missä luokassa tahansa tai 77 mm G-luokan autoissa, suurempaa voi käyttää. Sun auto pitäis olla N1G eikä N1.
|
#12
|
|||
|
|||
![]()
Sitäkin yritin sanoa että n1g se on vaikka otteessa lukee n1 koska kokonaispaino yli 2000kg mutta eipä tuo halunnu uskoa. Ja väitti että jos se on g luokan auto niin ei tarvis etes muutoskatsastaa. Aivan höpö ukko
|
#13
|
||||
|
||||
![]()
Jos 265/70R16 kumit orkkiksena niin ei tarviikkaan, olipa kumpi tahansa. 30 mm saa muuttaa leveyttä, 10% halkaisijaa ja 1” vannekokoa alkuperäisestä ilman muutoskatsastusta.
|
#14
|
|||
|
|||
![]()
Eikä tarvi mitään mittarin kalibrointi todistusta vaikka nuin isoilla renkailla leimaa?
|
#15
|
|||
|
|||
![]()
Minkälaisia kilometrejä ootte päässy että on koneelle tarvinu tehä mitään? On tuossa kahtelussa -98vm kzj 95 jolla ajettu 450tkm. Näissä vissiin on jotain kansivikoja ollu. Onko mitään muuta tyyppivikaa ollu näissä mitä kannattaa ostaessa kahtoa?
|
#16
|
|||
|
|||
![]()
Onko joku pistänyt uudet ajovalot . Mistä saisi sopivasti ? Kaikki tarvikemallit mitä olen löytänyt on ilman korkeudensäätömoottoria . Vm. on -98 .
_99 loppuvuosi on eri numerolla . Mahtaako sopia ristiin ? |
#17
|
||||
|
||||
![]()
Onko nykyisten moottorit rikki? Vai miksi neki pitäs uusia?
|
#18
|
||||
|
||||
![]()
Itse en aikanaan löytänyt tarvikemallia jossa olisi moottori. Siirsin risasta umpiosta moottorin tarvikemalliin. Melkonen urakka kun lasi pitää saada pois ja on "liimattu" kiinni. Lämpöä ja mattopuukkoa niin onnistua ja jollain "liimalla" kasaan.
|
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
kzj 95 rengaskoko?? | KZJ-95 | Tekniikka & Jutustelu | 15 | 18.07.2018 22:00 |
Myydään kzj-95 cruiserin astinlaudat | Rölli | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 5 | 15.03.2018 14:38 |
Myydään Land Cruiser Kzj-95 | onsekone | O/M/V Ajoneuvot | 1 | 28.10.2010 17:11 |
kzj-95 alkuperäinen korkeus? | Rölli | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 16.09.2010 20:54 |
KZJ 95 ja korotus? | Rekisteröimätön | Tekniikka & Jutustelu | 13 | 11.02.2010 13:34 |