![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]() Näin yleensä mutta onko sulla tästä etupää rakenteesta tietoa vai oliko tollei yleinen mielipide?
|
#2
|
||||
|
||||
![]()
Mietipä mikä on iskunvaimentimen rakenne ja tarkoitus. Se vaimentaa heilahduksia, ei kanna kuormaa. Ne paineilmaiskarit on sitten eri juttu. Rintteri myös pihassa, tosin 2wd mutta samantyyppinen paskakärrynjousietupää siinäkin on
|
#3
|
|||
|
|||
![]()
Jos ja kun siellä nyt on erillinen jousi niin ei ne iskunvaimentajat nosta sitä keulaa yhtään.
Jousi kantaa painon. Ei vaimentajat. |
#4
|
||||
|
||||
![]()
Tuo etupään rakenne on vaa aika ihmeellinen. Iskari on ikäänku ylätukivarsi myös. Se poikkilati hässäkkä on iha hinnan sisällä et sellanen 2 latinen sinne tulee ton komposiitti hässäkän tilalle.
|
#5
|
||||
|
||||
![]()
mun mielestä tolla rakenteella on ainut vaihtoehto koko etukelkan korotus , jos yrittää jousella korottaa ei tapahdy muuta kun pyörien kulmat menee vituilleen ja tulee vielä jäykempi etupää .
ei muutakun korotus paloja väsäilemään sinne etukelkkaan |
#6
|
||||
|
||||
![]()
Jousi vaikuttaa suoraan alatukivarteen, joten edelleenkään ei iskarilla oo vaikutusta korkeuteen vaikka pyöräntuentana toimiikin. Jousi, komposiittinenkin, voi olla väsynyt ja rautainen jos olis niin välillä on latin päästä pala katkennut (joskus tukivarren sisältä/ei nää).
Tossa purkuohjeita: http://www.mercedes.gen.in/mercedes-...g-replacement/ Seuraavan korinen 906 on nelivetosena jo huomattavasti korkeampi, taitaa olla ainakin 100 mm takavetoa korkeampi etukelkka jo tehtaalta. Tosta puuhaat sitten vielä pikkupuolen Sprintteriin: https://www.ebay-kleinanzeigen.de/s-...1263-223-13501 |
#7
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() |
#8
|
||||
|
||||
![]()
Tota ei tarvii saaha yhtää korkeammalle korottaen vaan etupään pohjauskumi on 1.5cm päässä vastakappaleestaan. Etukelkan korotus ei tätä ongelmaa muuta ollenkaan vaan toivottavasti toi jousen vaihto "palauttaa" keulan alkuperäiseen korkeuteen.
|
#9
|
||||
|
||||
![]()
Jos olis jossai vastaava peli ni vois käydä kattoo et onko kaikissa näissä noin lähellä pohjauskumi? Vähän on kyllä keula alaalla mutta ei silleensä ole nyökällää.
|
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Myydään W903 Sprinter retkeilyauto 316cdi -04 | JiPe | O/M/V Ajoneuvot | 2 | 08.06.2015 09:27 |
4x4 hiace rengaskoko ja korotus | Micco | Tekniikka & Jutustelu | 26 | 09.05.2012 14:55 |
Volvon etujousituksen saatoa | Jyrays | Tekniikka & Jutustelu | 0 | 02.02.2010 13:46 |
Land Cruiser vm 2004 etujousituksen vikinä | Rekisteröimätön | Tekniikka & Jutustelu | 5 | 26.12.2009 13:57 |
etujousituksen fiksausta toyota hj45 | jjtp | Tekniikka & Jutustelu | 0 | 02.02.2006 08:07 |