![]() |
|
|
|||||||
| Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
|
|||
|
|||
|
Mielensäpahottajat. Mökkinaapuri alko huutelemaan laiturilta ja valitti että lapset on huutaneet 4 päivää yhteen menoon. No totuus on että huutoa on varmasti kuulunut, noin tunti päivässä kun lapset on uineet. Sanoin käävälle vaan että valitettavasti lapset pitää hiukan ääntä kun niillä on kivaa. Paljon enemmän ääntä lähtisi jos korvataan lapset juopottelevilla aikuisilla. Ja se huuto kestäisi 24/7.
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
|
|||
|
|||
|
Niin me tehtiin ja aamulla totesin että skyytsä oli pakannut kamansa ja lähtenyt kotiin. Me 1-naapuri 0.
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
Oikein.
|
|||
|
|||
|
Itse kuulun siihen sukupolveen, jolla ei lapsena olisi ollut asiaa mökkeilemään millään kovin suurella huutamisella. Nyt olen huomannut, että asia ei välttämättä ole ihan samoin.
Nykyisessä maailmanmenossa on joku muuttunut koska itse olen ollut todistamassa huutamisasiaa koululaisia kuskaavassa autossa (joskin sielä saattoi huutaa myös känniläiset ). En nähnyt siinä mitään hauskaa ja oli vaikea keskittyä ajamiseen ja asiaan oli puututtava.Viime yöllä ei nukkunut kovin hyvin osaltaan siksi koska lähistöllä tuntuu olevan joku nuorison yöllinen motocross rata tai siltä ainakin kuulostaa vaikka mitään rataa ei pitäisi olla... On nyt aikuisen sukupolven mietittävä asia kumpi tärkeämpää maksimaalinen itsensä toteutus vai se, että annetaan muille ihmisille tilaa, ettei tunkeuduta esimerkiksi melulla toisten elämään liiallisella tavalla. Se on tärkeää jos ihmisiä on tiheässä. Itseä vanhemmalla sukupolvella taas oli asiat niin, ettei ollut selvää saako lapset edes puhua. Varmaan jossain menee kultainen keskitie. |
|
|
|||
|
|||
|
Lainaus:
Kakarana muistan, kun siirtolapuutarhassa naapurin mummo kyttäsi meitä ja syytti serkkupoikaa portinsa rikkomisesta. Oli siitä samasta casesta syyttänyt tätini mukaan myös enoani saman ikäisenä, noin neljännesvuosisata aiemmin. |
|
|
|||
|
|||
|
Lainaus:
Itsellä ärsytystä jollain tavalla tuo jos lähellä on aikamoinen huuto, eikä tunne edes ihmisiä. Jos tuntee jonkin verran, paremmin tulee juttuun. |
|
|
|||
|
|||
|
Lainaus:
Tottakai naapurisopu pitää olla. Toi skyytsä on luonteeltaan ihmisvihaaja ja muutenkin aina seisoskelee liiterinsä kulmalla kurkkimassa pusikon läpi mitä naapurit tekee, joten minä en se juttuseuraa kaipaa.
|
|||
|
|||
|
Lainaus:
Saattaapi olla, että hyvät naapurivälit vaatii paljon enempi panostusta kuin huonot - vähän siihen suuntaan, että itsellekin luontevimmin juttelee ne, jotka on tuntenut omat isovanhemmat. |
|
|
||||
|
||||
|
Jahas, pääsin naapuriasiaan. Kattelin jo pari-kolme viikkoa sitten että mun roskapyttyyn täällä Skoteissa on laitettu styroksia, ok, ei isompi ongelma kun mun vähäiset yhden miehen roskat sopii hienosti kahden viikon tyhjennysväli huomioiden enkä vaivannut päätäni asialla sen enempää.
Tänään olin viemässä roskapussia ja totesin että pytty on aika täysi, ihme juttu kun siellä oli ennen himareissua pari-kolme tavan muovipussia... nyt siellä oli reilu pahviloota täynnä kaikkea shittiä. (ja kun täällä tulee v*ttuilua jos esim pahvia laittaa enemmän tavan pyttyyn) Sattui olemaan kirjekuoriakin, joissa seisoi kivasti naapurikämpän osoite, semmoinen nuori kinkkipari siinä asustaa. Nyt lähtee se roskakasa mun pytystä siihen niiden loossiin ja lappu omaan loossiin "älä rupee mulle". Muutenhan tämä ei olisi niin iso asia mutta omat roskat pitäis mahtua vielä kaksi viikkoa johonkin ja sit toi väärän kaman laitto. En tiedä mihin noiden pytty on hävinnyt, lieneekö jätetty tonne kadunvarteen eivätkä sitä tajua.
Range Rover P38A, bi-fuel. Bensa/CNG. RRC 3,9SE -90. Valkoinen. Jaguar S-Type 3.0 Sport -01, RHD, Lontoossa Rover P6 3500efi -72, "pikkuauto" Jaguar XJ-S V12, series II -89, "kisu" Range Rover P38A -95, purkuraato Volvo C303, muutti pois. |
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Kerro mikä vituttaa vuonna 2013 | Ewerglade | Chit-Chat | 1816 | 01.01.2014 17:16 |
| Kerro mikä vituttaa vuonna 2012! | Rompe1 | Chit-Chat | 1140 | 03.01.2013 18:50 |
| Ostettu HALPA, eli lähes ilmainen auto | kuningaskulkuri | O/M/V Ajoneuvot | 6 | 07.12.2012 12:46 |
| kerro mikä vituttaa | tjl | Chit-Chat | 4977 | 12.04.2012 08:28 |
| pajeron kardaani ihmetyttää... | Rekisteröimätön | Tekniikka & Jutustelu | 6 | 26.08.2009 17:55 |