![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
|||
|
|||
![]() Hei, W460 300GD on ollut viimeksi leimassa v2013 ja kiinnostuskin on ollut matalalla. Nyt kevään myötä into on taas vaihteeksi noussut ![]() Onko täällä ketään, joka rahasta laittaisi valot kuntoon? Tällä hetkellä vilkun viiksestä toimii ainoastaan pitkien väläytys, muu on kateissa. Toinen asia to do -listalla olisi pakun 5v loota nykyisen 4v vaihteiston sijaan. Kolmas olisi perän shimmaaminen tai muu ratkaisu takakardaanin tyhjäliikkeeseen (tätä pystyy kyllä pelaamaan kytkintä luistattamalla, mutta hankaloittaa kuitenkin maastolähtöjä varsinkin pakilla). Kiitos avusta! /Tommi
|
#2
|
||||
|
||||
![]()
Missäspäin tää "pimeä" potilas lepää ??
Meinaan jos joskus ohikulkeissaan kävis kurkkaamassa, mikä niitä valoja ujostuttaa
__________________
- Levannon We(l)ho - |
#3
|
|||
|
|||
![]()
Hei, kiitos tarjouksesta! Kirkkonummella levätään.
/Tommi |
#4
|
||||
|
||||
![]()
Onko jollakin tietoa MB:n turbiineista. Pitäisi vaihtaa omasta, kun tuntuu luistavan. Tallissa olisi tuommoiset turbiinit kuin 1242500902 ja 1242501002. Mitähän noilla on oikeesti eroa? Ei tunnu löytyvän tietoa mistään. Tekniikkana on bensa M104 3, 2 + 722.3
|
#5
|
|||
|
|||
![]()
Mitkä öljyt sulla on siellä laatikossa?
Mobil atf220 dx2:set on tuohon lootan hyvät. Dextron3 öljyillä turbiini luistaa enemmän. |
#6
|
||||
|
||||
![]()
Jaa, nyt tuntuu toimivan paremmin. Siellä oli jo tuollainen 1242500002 turbiini ja tilalle meni nyt 1242501002. Oli varmaan vanha saanut kipeää edellisellä omistajalla. Laatikko on just läpikäyty ja vahvistettu. Ja öljynä on toi Mobilin Atf220.
|
#7
|
|||
|
|||
![]()
Mitenkäs oletta Geehen laittanu vinssin kiinni? Mulla oli pultattuna puskurin päälle, mutta nyt kun joutui "vähän" lujempaa vetämään, niin nitkahti. Kaikki tehdastekoiset vinssipuskurit tuntuu olevan törkeän kalliita.
Kestäisköhän jos rälläköis alkuperäisestä puskurista vetopisteen pois ja laittais vinssin sen paikalle. Silloin veto kohdistuisi suorempaan kiinnityspisteisiin. Kuvat ja kokemukset olis kivoja, jos joku on muokannut alkuperäisestä hyvän. Ps. Jos nurkissa lojuu ylimääräinen karjarauta, niin voisin ostaa. |
#8
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Tais oll tuon puskurin pulttaus tuolta alhaalta, siks myötää kuin saranasta. Voisko sen harustaa ylempääkin, empä muista. Mul on jossain kuva wanhan kilpuri avoGeen (460) vinssin asennuksesta, hetki kun kaivellaan ... Edit: tuolla: https://forums.offipalsta.com/showpo...&postcount=151
__________________
- Levannon We(l)ho - Viimeksi muokannut pee : 06.06.2017 20:11 |
#9
|
|||
|
|||
![]() Kuvia
Tässäpä miun toteutus...
|
#10
|
||||
|
||||
![]()
Minä laitoin sen vinssin kuskin penkin taakse. Pultattuna lattian läpi runkoon tehtyihin korvakkeisiin. Mut jatkossa laittasin apparin penkin taakse. Ei ollu turhana painona keulalla ja itse ylsi käyttämään rummun vapautusta kuskinpenkiltä käsin.
|
![]() |
Luokat |
mercedes, mersu |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 2 (0 jäsentä and 2 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Räjäytyskuvia mersusta | Larha | Tekniikka & Jutustelu | 12 | 23.06.2015 07:30 |
Huomio!!! Kaikki metsästystä/ammuntaa harrastavat offroad miehet ja naiset!!!! | TOPPAHOUSU | Chit-Chat | 87 | 26.11.2008 14:00 |
Mersusta loppuu joustot! | Larha | Tekniikka & Jutustelu | 13 | 26.02.2008 20:41 |
Mersusta huoltoauto | MakeH | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 13.04.2006 17:24 |
Mersusta | Masi | Tekniikka & Jutustelu | 0 | 23.11.2005 18:07 |