|  |   | 
| 
 | |||||||
| Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. | 
|  | 
|  | Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä | 
|  | 
| 
			 
			#1  
			
			
			
			
			
		 | ||||
| 
 | ||||
|   Yllättävän siisti on tuo runko   
 
				__________________ Jeep Grand Cherokee Limited 4.0 rojekti täällä Volvo projektia täällä Pientila Facebook | 
| 
			 
			#2  
			
			
			
			
			
		 | |||
| 
 | |||
|   
			
			Juu, ei se pahimmasta päästä ole muttei toki virheetönkään. Tämän hintaluokan vehkeeksi se oli kuitenkin positiivinen yllätys. Seuraava vika    Kaasuakselin polttoainevuoto alkoi olla sietämätön. 30 min parkissa ja lopputulos   Akselin holkki oli ihan hullun väljä. Koko akseli heilui pari milliä. Ostin purkuosana toisen syöttöpumpun jossa oli timmi kansi. Pitää joskus testata onnistuuko holkittaa varalle tuo alkuperäinen, kun menee vähän porailu ja jyrsintähommiksi - pajeron holkki ei irtoa lyömällä kuten muissa Bosch VE-sukuisissa, taitaa olla joku Mitsun tekemä kopio tuo pumppu. Muuten Bosch VE-korjaussarja sopii, kansitiiviste ja kaasuakselin O-rengas on suoraan sopivat. Ihan aluksi irroita Cooleri. Sittenpä pumppu näkyykin. Avaa kaasuakselin mutteri. Tärkeää, merkitse tuon vivun asento huolella ! Korostin kuvaan merkit jotka kaiversin dremelillä. Ei osu ikinä summassa kohdalleen.  Sitten mittaa syöttöruuvin asento lukitusmutteriin nähden. Pyöritä syöttöruuvi ihan auki, irrota polttoaineen tuloputki 17mm avaimella ja avaa 4kpl kuusiokolopultteja jotka kiinnittävät tuon yläosan. Kopauta kaasuakseli kannen läpi ja nosta kansi pois.  Sittenpä siellä näkyykin jo syyllinen, kaasuakseli ja kovettunut O-rengas.  Kaasuakselin voi ottaa irti pumpusta, mukavampi vaihtaa tuo O-rengas pöydällä.  Uusi o-rengas paikalleen, kanteen uusi tiiviste ja kasaus päinvastaisessa järjestyksessä. Akseli on hyvä nostaa pihdeillä paikalleen.   Vinkkinä, kansi ei mene paikalleen suoraan kohdaltaan laskemalla. Laske kansi pari senttiä liian taakse (auton peräänpäin), silloin se liukuu sivuttain pientä jousikuormaa vasten paikalleen kun ahdonalaisen syötön lisäyksen vipu tarttuu mukaan  Valmis.   Nyt 30min seisonnan jälkeen. Kuivaa.  Jotain kehitystä tapahtui  Pumppu oli kuiva parin tunnin ajelujen jälkeenkin. Seuraillaan vuotaako muualta. Samalla saattoi vahingossa tulla vähän lisää syöttöjäkin, kun syöttöruuvilla oli kuitenkin käytävä  Valorauta pitäisi seuraavaksi asentaa takaisin ja tehdä vähän lisätukea kiinnikkeisiin - se tipahti irti yhdellä reissulla     
				__________________ --------------------- Pajero gen2 | 
| 
			 
			#3  
			
			
			
			
			
		 | ||||
| 
 | ||||
|   Hienolta näyttää
			
			Ensimmäistä etupenkkien kuvaa katsoin että siistit beigen väriset penkit, vaan ne olikin harmaat  Aika erikoiset nuo vääränkätiset puhaltimen siivet, moni muukin on voinnut kiroilla samaa  Ja kyllä näkee että ennenkin ropailtu autoja   | 
|  | 
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | 
| Näkymä | |
| 
 | 
|  Samanlaisia viestiketjuja | ||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti | 
| Myydään Puretaan pajero -92 2.5tdic super select | pööpöilijä | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 13 | 29.08.2016 16:05 | 
| Myyty Mitsubishi Pajero Gen2 2.5tdic -92!!! 1600€ !!!!! | turbodiesel | O/M/V Ajoneuvot | 7 | 24.01.2014 11:21 | 
| Myyty Pajero 2.5TDic GLS Automaatti -92 | Gary Grand | O/M/V Ajoneuvot | 0 | 21.03.2012 09:07 | 
| Myydään / Vaihdetaan pajero -92 2,5tdic huoltoauto | maastis | O/M/V Ajoneuvot | 1 | 04.10.2011 17:10 | 
| Myydään Pajero -92 2.5TDIC, 7 henk. | Rekisteröimätön | O/M/V Ajoneuvot | 12 | 27.10.2010 21:59 |