Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Chit-Chat

Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin.

Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
Vanha 17.04.2017, 14:19
Hippanoppa:n Avatar
Hippanoppa Hippanoppa ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+

Rekisteröitynyt: 29.12.13
Sijainti: Noormarkku
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja perkei Näytä viesti
Tuttua juttua.
Mie oon kans ollut mm. liian vanha, liian lihava, liian ruma, liian äijä, liian pervo, liian raju, liian tatuoitu ja liian outo - niin ja väärällä paikkakunnalla.

Autoasiat mulla on nykyisin kokonaan maksullisissa käsissä. Tästä syystä saattanen pistää maasturin myyntiin.
Sun listahan on melki sama ku mulla

Pervoks ja rajuks ei muistaakseni o vielä kukaa sanonu ja tatskoistakaa ei o kukaa kommentoinu (no ei o vissiin tullu viriteteltyä mitää sinä aikana ku ne on ollu), mutta liian outo ja väärä paikkakunta jne on munkin listalla

Ja kyl siinä helpommalla pääsee ku käyttää maksullisia miehiä. Toi kannatinpanta näyttäs maksavan 6€:n luokkaa motonetis - jos naapuri töissä käydessään tois sellasen mulle, ni sit vaan joku korjaamonmies vois sen viritellä paikalleen.
Ja ku oikeen innostuu, ni lainaan naapurista työkalut ja virittelen noi jutut si ite mitä tarvis porailla ja rälläköidä.

Joskus sitä vaan on sellasia heikkouden hetkiä ku haluais et joku muu tekis noita "miestentöitä" tässä taloudessa

Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)

Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Hyviä neuvoja aloittelevalle offarille? Jukkis Chit-Chat 19 19.08.2005 17:45
O: peltoauto tulevalle offarille Kentsu O/M/V Muut 3 21.07.2005 18:29

Sivu luotu: 17:51 (GMT +2).