![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
||||
|
||||
![]() Tätä korotusta olen nyt märehtinyt niin että ei saa nukuttuakaan ![]() Lienenköhän jo kysynytkin asiaa täällä, vai oliko se pelkästään facebookissa? Onko se nyt niin tosiaan että TÜV lappua ei tartte nykysin että saa leiman? Jostain keskustelusta jäi se mielikuva, että on oltava säädettävät tukivarret että saa säädöt sellaisiksi että katsuri hyväksyy? Eli esim tässä kitissä tulevat "fixed" varret ei käy?: http://www.4x4parts.fi/jousisarjat/8...zj-35-kit.html Se vaan tuo hinta karkaa pilviin jos hommaa säädettävät tukivarret, jouset, iskarit jne.. Tuo 8-900 olisi vielä kipurajalla. 3.5" korotukselle ei taida tarvita vaihtaa jarruletkuja ja onko jakolaatikon tiputus tarpeen? Koiranluut on vaihdettava tai laitettava vakaajan tiputussarja? Tätähän mulle suositeltiin jo: http://www.4x4parts.fi/jousisarjat/8...kee-zj-75.html Mutta ne tukivarret puuttuu kuitenkin vielä. Siksi tuo RC:n paketti kiinnostaisi.
|
||||
|
||||
![]()
ZJ ei käytännössä ikinä tarvitse sen enempää jakolaatikon tiputusta kuin SYE:tä. Eikä siinä jakiksen laskussa ole muutenkaan mitään järkeä..
Enkö minä jo yhdet säädettävät alatukivarret sulle myynyt? Tällä hetkellä olisi kyllä ylimääräisenä yhdet säädettävät takaylätukivarretkin.. mutta säädettävillä alavarsilla saa edessä kulmat kohdalleen. TÜV- lappua ei pitäisi tarvita.
Jeep Grand Cherokee 5.9 Limited LX, käyttöauto sopivasti maastoon varusteltuna. Jeep Cherokee 4.0 - Ikuisuusprojekti Moggiakseleilla, 42" renkailla ja kaikensortin enemmän ja vähemmän oleellisilla ominaisuuksilla. Jeep Cherokee 4.0 - Menehtyi kunniakkaasti Stadin Cruiseissa 5/2008. |
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Yhdet mä sulta ostin mutta pitäs olla vielä 1 x ala ja 2x ylä. Uusia saa kaupasta rahalla.. Pitäs vaan ne rahat jostain.. ![]() Laskin että jos tilaan nuo puuttuvat tukarit + jouset + iskarit menee äkkiä puoltoistatonnia ![]() Se on mukavaa että jenkeissä noita saa 4-500$ mutta täällä sama paketti lähtee jostain 800€. Laskin myös hintaa jos tilaisi jenkeistä niin ei tule sen halvemmaksi kun toimituskulut tullit ja alvit laskee. Laitappa vaikka yv:tä noista tukivarsista? Vosin vaikka lunastaa pois ne ![]()
|
||||
|
||||
![]()
Säädettävät ylätukivarret EI ole pakolliset että saa ohjaus- ja pinionikulmat kohdalleen. Alatukivarsillakin se onnistuu ihan hyvin. Eli jos on budjettirakennus tavoitteena, niin ottaa kiinteät uylävarret ja säädettävät alavarret. Tai pitää jopa ne vakio ylävarret, tosin ne tulee jossain vaiheessa hajoamaan..
Samoin takavarret voi ensi alkuun ainakin matalammalla korotuksella jättää vaikka sellaisekseen, pinionikulma pysyy vielä tuonne 3" korotukseen asti ihan kelpona. Mun pitää katsoa mitä kaikkea nyt vielä oli hyllyssä jäljellä, mutta ainakin yhdet säädettävät takaylävarret löytyy.
Jeep Grand Cherokee 5.9 Limited LX, käyttöauto sopivasti maastoon varusteltuna. Jeep Cherokee 4.0 - Ikuisuusprojekti Moggiakseleilla, 42" renkailla ja kaikensortin enemmän ja vähemmän oleellisilla ominaisuuksilla. Jeep Cherokee 4.0 - Menehtyi kunniakkaasti Stadin Cruiseissa 5/2008. |
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
![]() ![]() Lainaus:
![]()
|
||||
|
||||
![]()
No, halvalla ei yleensä saa hyvää..
Mutta vakiovarret itse asiassa kiertyy yllättävän hyvin - siis ne itse varret myös, ei vain puslat ![]() Ja toisaalta jos vahvemmissa putkimallin varsissa on pelkät kumipuslat - tai vielä pahempaa uretaanipuslat - niin ne itse asiassa joustaa huonommin kuin tehtaan orkkikset, ja lisäksi repii kiinnikkeet rikki. Eli flex jointit pitäisi olla ainakin yhdessä päässä tukivartta. Mieluiten molemmissa..
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Eli siis jos nyt vaan laitan ne säädettävät alatukivarret, ja ylös toistaiseksi alkuperäiset, niin toimiiko vielä 3,5" korotuksen kanssa? Etujouset on loppu, niin meinasin ne 3,5" korojouset laittaa. Kannattaakos taakse hommata 3,5" jouset vai käyttää alkuperäisen mallista etujousta takana? Vai täytyykö nyt "tyytyä" 3" korotukseen? Näyttää kaikki jousisarjat olevan 3,5" ja ylöspäin. Tietty iskaritkin täytyy silloin laittaa ja ne koiranluut. entä pohjaanlyöntikumit?
|
||||
|
||||
![]()
Onko siis nyt niin, ettei tuohon saa enään uutta osaa, vaan se pitää ikäänkuin täyttämällä hitsata, jos ei ole varaa ostaa toimivaa osaa heti, olisiko syytä säästää sen verran että saa hankittua sellaisen. Vaan on ihan pakko aina säveltää ja sorvata.
On ihan pakko avautua... tänään ja vähän joka asiasssa !!! Otin ihan huvikseen selvää jarrupakan hinnasta.... halpaa kuin saippua ja toimii !!!
Quot homines, tot sententiae. Ne sutor supra crepidem Koeta välttää halpoja kopioita Viimeksi muokannut sjeeppi : 24.02.2017 20:59 Perustelu: Lisäys jarrupakka |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 5 (0 jäsentä and 5 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Myydään / Vaihdetaan Jeep Grand Cherokee 4.0 | Jeeep | O/M/V Ajoneuvot | 6 | 02.02.2012 21:06 |
M: JEEP GRAND CHEROKEE 5,2 -95 | O/M/V Ajoneuvot | 0 | 08.03.2008 13:40 | |
Ostetaan jeep cherokee/grand cherokee vanteet | O/M/V Muut | 5 | 16.12.2005 21:50 | |
M: Jeep Grand Cherokee | O/M/V Muut | 1 | 01.11.2005 19:27 |