![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|||
|
|||
![]() [QUOTE=tapsa4x4;1334577]Mä oon käyttäny noita timon suojakumeja ja niissä ei oo koskaa ollu mul mitään murhetta,porttaali patrollissa taitaa olla nyt 5 lipposen kumi menossa 10vuoden sisällä,pickuppi volvoo laitoin kanssa ja ainakin mun omistus ajan pelas ja toimi. Jpk vainaan kilpuri volvoon vaihdetiin sellaiset ja hyvin pelas.ja monelle muullekiin noita vaihdettu. Käytätkö asennuksessa pikaliimaa tai muuta kikkaa?
|
|
||||
|
||||
![]()
ei ole kyllä mullakaan irtoillu.
|
|
||||
|
||||
![]()
[QUOTE=Jyty;1334583]
Lainaus:
|
|
|||
|
|||
![]()
Ei oo mullakaan irtoilleet, mutta kun vaihto tulee esiin niin hyvä tietää.
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Ehkä tuota liimausta voisi vielä koittaa. kunnolla olen puhdistanut kyllä paikat.
|
||||
|
||||
![]()
Yks mitä oon nähny et porukka tehny nii uuteen kumiin kun piirtää oikeaan kohtaan maalitussilla ympyrän niin paikoileen laittaessa helppo kattoa et on yhtä paljon joka puolelta paikoilaan kun tiukkaa.sen kunnolla.
Siis onko ongelmana et kumi ei pysy paikoillaan? |
|
||||
|
||||
![]()
Juu, Just noi TML kumit lupsahtelee tuolta välistä irti ja sit on taas peräöljyt kankaalla.
|
|
||||
|
||||
![]()
Erikoista? En oo kuulu tollasesta ongelmasta aijemmin. Äkkiä laskin et sellain vajaan 10volvo akselista autoa pyörinyt meijän reissuissa eikä tollasia ongelmia oo ollu,ja samoja tml kumeja meilläkin ollu.meijän reissut on kyllä vähän sellaisia kevyitä retkiä😁
|
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Ostetaan volvon | Te€mu | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 0 | 04.11.2015 10:43 |
Myyty volvon porttaalit+uudet 35" fedima sirocot volvon vanteilla | Maajussi | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 12 | 21.06.2013 13:26 |
Porttaaleiden etsintää | vasse79 | Tekniikka & Jutustelu | 21 | 17.03.2012 19:12 |
Ostettu Volvon vanteet | mehtasika | O/M/V Renkaat ja vanteet | 1 | 02.05.2010 20:31 |
Ostettu volvon vanteita | young n dum | O/M/V Renkaat ja vanteet | 0 | 07.01.2010 22:14 |