![]() |
![]() |
|
Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]()
Lainaus:
__________________
Liian monta ikuisuusprojektia... |
#2
|
||||
|
||||
![]()
Eikö traileri olis kans helppo ratkaisu?
![]() Edit. No olihan sitä jo alotuksessa mietitty
__________________
Jos se ei ole varmaa, niin se on aivan varmaa. |
#3
|
||||
|
||||
![]()
Onko 4-litraset kans ihan liian laiskoja vai sitten ne 2.4-litraset?
|
#4
|
||||
|
||||
![]()
Samaa pohdin itse. Langan alussa olevat molemmat linkatut n. 4L mottiset Rellut on TRAFIn tietojen mukaan vapareita ja periaatteessa voisi luulla, että ovat hengettömämpiä kuin ahdetut 2,5-3L myllyt. Jotenkin outoa, että raskaassa kalustossa edes on ahtamattomia, kun polttoainetalous on niillä väistämättä heikompi.
Viimeksi muokannut WinChester : 21.01.2017 19:43 |
#5
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
Jos se alkaa liian nuhaiselta tuntua niin turbo pakosarjan jatkoksi.
__________________
Joku tahtoo vaihtaa nimeään, jos se siihen jää tiedetään, Se joku tahtoo olla ihminen, Minä en! Timo Rautiainen & Neljäs sektori |
#6
|
||||
|
||||
![]()
Tai sitte laittaa suoraan 612 tai 614. On ahtomoottoreita ja 614 jopa "tehokas kokoluokassaan". 612 on 2.9l ja 614 on 4.0 vai olino 4.2.
612 2.9l sama 5pyttynen raksuttaja ku sprinttereissä ja väyrysissä |
#7
|
||||
|
||||
![]()
Epäilemättä on laiskoja nuo kuorkissa, oli ahdin tai ei. Itsellä nuo kuorkit 5,7l vaparilla ja tosi laiskoja ovat! 136 hv niissä pitäisi olla. Tai voihan olla vaan, mihin vertaa, kun käyttiskevytkuorkissa n 600 hv
![]() Jos kuitenkin asiaan, niin hyvä olisi löytää 6-syl koneella oleva, varsinkin, jos vapari. |
#8
|
||||
|
||||
![]()
Tuolla toisessa langassa kävi ilmi, että auton ostoa rajoittaa rekisteriotteeseen merkitty kokonaismassa (max. 7500kg), ei tien päällä punnittu lastin määrästä riippuva kokonaismassa niin kuin oli ensioletus. Toisaalta valinta helpottuu vaihtoehtojen pakollisesta vähenemisestä johtuen, eikä tartte niin jännittää auton kuormausta. Ajolupa tuli toissapäivänä, joten nyt vain sopiva vekotin kun vielä löytyisi.
![]() |
#9
|
||||
|
||||
![]() |
#10
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
https://www.flickr.com/photos/zappadong/14183580003 Vaikka toisaalla jenkkipickup keskustelussa tuumin, ettei hirveitä tehoja tarvi, mutta olis kyllä hauska näky nähdä joku 508 Mersu 600 hevosvoimasena. Itse omistin puolet 508:sin näköisestä 406:sesta ja se oli kyllä kumma vehje kun ei soveltunut kuin taajamanopeuksiin siinä oli vieläpä aika iso lava. |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Veturi pic-up jatko-ohjaamolla ja B kortilla? | Heikki L | Chit-Chat | 28 | 16.05.2012 01:34 |
Myydään MYYTY: -96 GMC Suburban - B-Kortilla ajettava M1G maastohenkilöauto | heicola | O/M/V Ajoneuvot | 5 | 12.01.2011 10:43 |
Ostettu B-kortilla ajettava avolava | kivinen | O/M/V Ajoneuvot | 0 | 05.08.2009 18:44 |
meinasin maalata vanteet,mikä on kestävä ja hyvä maali? | Von Leka | Chit-Chat | 6 | 01.03.2009 13:05 |