Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Chit-Chat

Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin.

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 20.01.2017, 14:33
tekniikkamies tekniikkamies ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 23.11.11
Sijainti: Päijät-Häme
Viestit: 3.015
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja WinChester Näytä viesti
Ei taida homma helpottua yhtään, vaikka kaluston kantavuus lisääntyy mutta tämän helppoa pitänyt ollakaan! Maasturi + traileri olisi helpoin ratkaisu ja myös niiden hävitettävyys innostuksen laannuttua olisi helpompaa, mutta mennään nyt tällä kevyt kuorma-auton hankintasuunnitelmalla kun kerta korttikin on jo ajotuntien ja inssin päässä!
Kannattaa valita sitten sellanen, johon perse kestää hankkia välillä uusia renkaita kun takaveto paripyörävehkeellä voi ruveta talvella olee hankala ajaa jos renkaat on huonot.

Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 20.01.2017, 14:37
WinChester:n Avatar
WinChester WinChester ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 15.07.09
Sijainti: Viiala (Akaa)
Viestit: 1.901
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja tekniikkamies Näytä viesti
Kannattaa valita sitten sellanen, johon perse kestää hankkia välillä uusia renkaita kun takaveto paripyörävehkeellä voi ruveta talvella olee hankala ajaa jos renkaat on huonot.
Niitä kilsoja nyt NIIN paljoa tule, että joutus rengasvarastoa pitämään. Mutta hyvä pointti, kun voi olla ostaessa huonot.

Toi Midlineri on todellakin niin ruma että että on jo hieno!
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 20.01.2017, 15:28
tekniikkamies tekniikkamies ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 23.11.11
Sijainti: Päijät-Häme
Viestit: 3.015
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja WinChester Näytä viesti
Niitä kilsoja nyt NIIN paljoa tule, että joutus rengasvarastoa pitämään. Mutta hyvä pointti, kun voi olla ostaessa huonot.

Toi Midlineri on todellakin niin ruma että että on jo hieno!
Tollanen Dodge olis kiva, videos ei näy et etupyörät vetäis, mikä vois olla tervetullutta:

https://youtu.be/OFy0VQcSDTw
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 20.01.2017, 17:35
Ranee:n Avatar
Ranee Ranee ei ole kirjautuneena
Veteraani
 
Rekisteröitynyt: 28.09.07
Sijainti: Seinäjoki
Viestit: 1.049
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja tekniikkamies Näytä viesti
Tollanen Dodge olis kiva, videos ei näy et etupyörät vetäis, mikä vois olla tervetullutta:

https://youtu.be/OFy0VQcSDTw
Siinähän lukee videon alla ettei ole etujordaaniaa paikalla.
Lava on äkkiseltään katottuna näppärän näköinen
__________________
Joop
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 21.01.2017, 00:20
vmt:n Avatar
vmt vmt ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 29.12.09
Sijainti: Vantaa
Viestit: 1.877
Perusasetus

MAN 8.136 malleja löytyy joitain alle 7500 kg kokonaismassalle rekisteröitynä. Tosin taitavat kaikki ne olla lyhyellä eli kolmepaikkaisella hytillä. Tuo olisi vaan tekniikaltaan oikea kuorma-auto. Toki sitten myös ilmajarrujen tuomilla riemuillakin... Niitä isoimpia LT-volkkareita varmaan tuohon painoon löytyy pitkällä hytilläkin, mutta sitten tekniikka onkin jotain muuta kuin saman näköisissä MAN-merkkisissä. Löytyisiköhän Saksasta pitkähyttisiä tuolle painolle rekisteröitynä, kun siellä 7,5 tonnin raja kai ollut pitkään olemassa. Semmoinen olisi kuitenkin hyvä
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 21.01.2017, 03:43
WinChester:n Avatar
WinChester WinChester ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 15.07.09
Sijainti: Viiala (Akaa)
Viestit: 1.901
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja vmt Näytä viesti
MAN 8.136 malleja löytyy joitain alle 7500 kg kokonaismassalle rekisteröitynä. Tosin taitavat kaikki ne olla lyhyellä eli kolmepaikkaisella hytillä. Tuo olisi vaan tekniikaltaan oikea kuorma-auto. Toki sitten myös ilmajarrujen tuomilla riemuillakin... Niitä isoimpia LT-volkkareita varmaan tuohon painoon löytyy pitkällä hytilläkin, mutta sitten tekniikka onkin jotain muuta kuin saman näköisissä MAN-merkkisissä. Löytyisiköhän Saksasta pitkähyttisiä tuolle painolle rekisteröitynä, kun siellä 7,5 tonnin raja kai ollut pitkään olemassa. Semmoinen olisi kuitenkin hyvä
Ei ihan helpolla löytyny, kun jatko-ohjaamollisia ei ole paljoa mitään verrattuna lyhyisiin ja riittävän suuri lava sekä kantavuus ei ihan helppoa ollu mätsätä nekään. Tälläsiä löyty mutta MANnia ei ollu ainakaan tolla saitilla yhtään:

http://www.truck1.eu/trucks/dropside...-a2094921.html
http://www.truck1.eu/trucks/box-truc...-a2241018.html
http://www.truck1.eu/trucks/tippers/...-a2250915.html
Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 21.01.2017, 11:41
vexi4x4:n Avatar
vexi4x4 vexi4x4 ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+++
 
Rekisteröitynyt: 09.07.09
Sijainti: KAJAANI
Viestit: 447
Perusasetus

600 sarjan mersujahan ainaki saa pitkällä hytillä ja kokemusten perusteella erittäin luotettavaa tekniikkaa. Lavamallien kantavuuksista ei suoralta kädeltä tietoo mut gookle auttaa. Työhommissa ollaan ajettu tommosilla mut umpimalleilla "aina" ja on ollu hyviä.

508, 609, 614, 612 malleja ollu käytössä ja laiskojahan ne on, mut vie luotettavasti eteenpäin
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Veturi pic-up jatko-ohjaamolla ja B kortilla? Heikki L Chit-Chat 28 16.05.2012 01:34
Myydään MYYTY: -96 GMC Suburban - B-Kortilla ajettava M1G maastohenkilöauto heicola O/M/V Ajoneuvot 5 12.01.2011 10:43
Ostettu B-kortilla ajettava avolava kivinen O/M/V Ajoneuvot 0 05.08.2009 18:44
meinasin maalata vanteet,mikä on kestävä ja hyvä maali? Von Leka Chit-Chat 6 01.03.2009 13:05


Sivu luotu: 19:12 (GMT +2).