![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]() Edelleenkään ei liene syytä vaipua masennukseen tämän asian edessä. Niin kauan kuin mitataan vain savua niin sen saa vanhoissa romuissa ruuvista pois ja uudemmista jollain muulla. Eikä mikään kunnossa oleva rousku savuta liikaa tuossa testissä muutenkaan. Jälkiturbotetut bertat ja Hoojiit lienee oikeesti ainoita joilla tulee olemaan ongelmia mutta mitä sitten? Jos on osannu vääntää sen mutkan sinne pakosarjan jatkeeksi niin kuka kieltää ottamasta loppuakin tekniikkaa haltuun että saa sen toimimaan edes katsastuksen ajaksi ilman ylimääräistä sauhua?
__________________
Oli kysymys mikä tahansa niin vastaus on TOYOTA V..tut se mitään heikkoa ole... Antsa. The member of Lahnajärven moottoriurheilusukeltajat Ry. Only tool you need to keep your TOYOTA running, is welding machine. Ostetaan Bj kuskin ovi. Pyyhkijän moottorin koppa. Jyrsitään Kantoja. Piikataan betonia eli tallin lattiat ym.Sekä muut Bobbari ja mönkkärityöt. 0500-752101/Antsa Honda Rincon 650 ym.Työmönkkärijorinat löytyy tästä Antsan Tuubi |
#2
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
Uudemmissa varmaan vielä helpomminkin ohjelmoitavalla boxilla, eli konttorin pihalla obd-palikka kiinni ja auto siirtyy "vw-moodiin" muuttelee ajoitusta ettei vapista ja syötöt niin pienelle että just käynnissä pysyy Tai tekijä mies tekee sellaisen ohjelman, et polkastessa menee laihalle jolloin kierrokset nousee, mutta liikeelle on turhaa yrittää ja tasaisesti lähtemällä kuitenkin ois sen verran et jaksaa liikkua hallissa. Mites kun mulla oli seat;issa katsastusavain (ei tippunu virtalukosta) niin ecuhan haistelee avaimen, niin miksei samalla tekisi sellaisen ohjelman et avaimella saa katsastus asetuksen
__________________
Positiivinen rasismi? Jos ei natiivi pyytää jotain se pitää antaa ja vähän päälle, ettei vaan olisi rasisti ja pilaisi ihanaa monikulttuurisuutta. Jos natiivi pyytää jotain se pitää kieltää ja vähän päälle, ettei vaan olisi rasisti ja pilaisi ihanaa monikulttuurisuutta. |
#3
|
||||
|
||||
![]()
Eli periaatteessa sama juttu kuin naiskentelun kanssa. Kun letku on hanurissa niin pakokaasut on syytä olla ilman partikkeleja...
__________________
Oli kysymys mikä tahansa niin vastaus on TOYOTA V..tut se mitään heikkoa ole... Antsa. The member of Lahnajärven moottoriurheilusukeltajat Ry. Only tool you need to keep your TOYOTA running, is welding machine. Ostetaan Bj kuskin ovi. Pyyhkijän moottorin koppa. Jyrsitään Kantoja. Piikataan betonia eli tallin lattiat ym.Sekä muut Bobbari ja mönkkärityöt. 0500-752101/Antsa Honda Rincon 650 ym.Työmönkkärijorinat löytyy tästä Antsan Tuubi |
#4
|
|||
|
|||
![]()
Hodarin 1HD-T koneelle autodata ainakin kertoo seuraavaa:
Savutusarvo - EU-raja m-1 (%) 3,00 (73) Savutusarvo - ohjearvo m-1 (%) 2,50 (66) Eli tarkottaakos toi nyt että raja tippui uuden lain myötä tosta kolmesta kahteen ja puoleen?
__________________
HDJ100 -99 Ex: HDJ80 -91 VW Taro -90 |
#5
|
|||
|
|||
![]()
Tällainen löytyi googlella:
http://www.trafi.fi/filebank/a/14145...poikkeus13.pdf Siinä joitakin savuarvoja Toyotan koneille kierroslukuineen, ihan Toyotan ilmoittamia aikanaan lapun tekstin mukaan. Vielä liite pdf:nä, mikäli linkki sattuu "yllättäen rikkoutumaan" ![]() |
#6
|
||||
|
||||
![]()
No ei ainakaan toyotan koneilla ole ongelmaa tuon K-arvon kanssa.
|
#7
|
||||
|
||||
![]()
Eli?
Ennen valmistaja on voinut ilmoittaa raja-arvoa korkeamman rajan mikä vielä on ok (mersu) Nyt tämä sama sääntö kattaa toiseenkin suuntaan. Valmistajan arvon ollessa pienempi käytetään sitä. Kuinkahan monessa oikeasti on ilmoitettu alempi k arvo? Uudemmille tämä enemmän vaivaa aiheuttaa kuin vanhoille vaikkakin ei ne uudempien rajat vielä kauhean alhaalla ole. Aika pahoin saa savuttaa että k-arvo on likellä kolmea. |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Myyty Vanhojen valaisinten kupuja | ismo | O/M/V Muut | 0 | 05.05.2013 16:40 |
Vanhojen topiccien kuvat | panzer | Ongelmia palstalla? Kysyttävää ylläpidolta? | 1 | 03.04.2009 14:58 |
Ongelmia vanhojen juttujen kanssa | Heguli | Ongelmia palstalla? Kysyttävää ylläpidolta? | 2 | 30.08.2008 19:30 |
vanhojen sotaratsujen etsintä | evo2 | Chit-Chat | 1 | 07.03.2005 15:40 |
Vanhojen maastureiden safariluotettavuus | Tekniikka & Jutustelu | 7 | 08.06.2004 08:04 |