![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]() Sen veran aihe lämmittää mieltä että mites tuosa on se pto toteutettu? Toitsun lootassahan se pyörii päälootan jälkeen eli samat jengat mitä vaihteillakin. Jos itelle tommosen tekisin niin välittäisin sen siten että pikkupuolella natsaa välitykset kohilleen.
__________________
Oli kysymys mikä tahansa niin vastaus on TOYOTA V..tut se mitään heikkoa ole... Antsa. The member of Lahnajärven moottoriurheilusukeltajat Ry. Only tool you need to keep your TOYOTA running, is welding machine. Ostetaan Bj kuskin ovi. Pyyhkijän moottorin koppa. Jyrsitään Kantoja. Piikataan betonia eli tallin lattiat ym.Sekä muut Bobbari ja mönkkärityöt. 0500-752101/Antsa Honda Rincon 650 ym.Työmönkkärijorinat löytyy tästä Antsan Tuubi |
#2
|
|||
|
|||
![]()
samat kierrokset antaa kun vaihdelaatikko.
vanhuksissa on eri jakis, uudemmissa dana300 kopio ihan en oo varma millasiilla booreilla on alkuperäisenä tullu ulosotto puskurin takaa ulos, mutta meikällä olis tarkoituksena käyttää traktori standardeja. ![]() ^ tuostakin olen itseasias vähän kahden vaiheilla, kun voi olla vähän liikaa kierroksia. nivelakselit on siitä hyvät kun sallivat tuota pituussuuntaista liikettä enemmän, voisi perus kardaanista loppua liuku keske o_O |
#3
|
|||
|
|||
![]()
Mietin tuota kestoa. Onko tietoa minkälaiselle väännönkestolle tuo PTO on suunniteltu?
Tienpäällä ajoa ei varmasti kauaa kestä. |
#4
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
pto kardaanit ja ristikot ovat samaa kaliiberia kuin kardaanitkin... saman pitäisi siis kyllä kestää kuin vaihdelaatikkokin . ja eipä näistä volvoista vakiona kolmenumeroisia hevosvoimalukemia tule ![]() ![]() pitävällä tiellä riittäneekin yksi vetävä akseli.. |
#5
|
|||
|
|||
![]()
Kardaanit ja ristikot kyllä mutta minkälaiset hammasrattaat ja laakeroinnit siellä PTOn puolella on?
|
#6
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
tulipa kaivettua varaosakirjasta kuvakin tuollanen 10 kg teräsmöykky, jonka pitäisi kyllä kestää sama kuin vaihdelaatikonkin ![]() tuo on siis pääasiassa vinssin kulmavaihde ja vinssin puolelta löytyy sitten sellainen hieno jousikuormitteinen väännönrajoitin. jos pelokkaaksi alkaa niin tuon kardaanisulakkeen voi varmaan laittaa kulmavaihteen ja jakiksen väliin niin ei ole varmaan hajoamassa ![]() ![]() |
#7
|
||||
|
||||
![]()
Laittaa vaan jonku automaattivaihteisen dieselmicran puomilla "hinaukseen" ja sit joku radio-ohjaus millä saa sen työntämään volvoa. Pelkkää säästöä!
![]()
__________________
"Niin metsä vastaa, kuin sitä kynnetään". K.Viikate ”Mielummin ajan mutarenkailla talvella kuin talvirenkailla mudassa”. Veijon-Esso |
![]() |
Luokat |
perävaunu, volvo |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 2 (0 jäsentä and 2 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Myydään / Vaihdetaan Muuli peräkärryt (kipillä) | Kris | O/M/V Muut | 2 | 20.12.2011 19:28 |
mudzilla maantiellä?? | Nutti | Tekniikka & Jutustelu | 26 | 25.10.2007 15:54 |
Peräkärryt ja lainsäädäntö | r2ree | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 23.11.2006 23:45 |
Irokit maantiellä??? | Hippo | Chit-Chat | 4 | 18.10.2006 07:24 |
PVn peräkärryt | wallu | Tekniikka & Jutustelu | 8 | 26.05.2005 17:01 |