![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]() tätä pitää seurata yhtä tiiviisti kun räkätäkyä
__________________
.salon seudun OFF ROAD Ry. pari Toyotaa |
#2
|
|||
|
|||
![]()
Siitä se lähtee.
Kytkin menee kyllä vaihtoon jos meinaa tehoa nostella. Ite viilailin vain ahtopainekaraa ja het alko ~20tkm ajettu vakio kytkin luistaa. Ahtopaineen alainen maksimi syöttö nousi tuon viilailun takia ja piti perussyöttöä pienentää kytkimen takia. Fööni pitäs itekkin vaihtaa vähän suuremmaksi ja välijäähy rakentaa keulalle. Tuo vakio turbo on aika pieni tuolle koneelle. Tasamaalla 35":lla 90kmh vauhdissa ahtopaine napottaa tapissa käytännössä kokoajan. Tuo tarpeeton ahtaminen syö matka-ajossa vitusti kallista löpöä, ja kuormittaa moottoria aivan turhaa. Joku holsetin hx35w pienehköllä pakopesällä vois olla sopiva. Heräis hyvin mutta tasavauhdissa ei ahtais turhaa. Tuo "part time kit" on kyllä asiaa kesäkelissä. Talvella avoimella keskitasauspyörästöllä varustettu jatkuvanelikko taas pesee 100-0 kiinteän keskitasauksen. Viimekesän ajoin HJ:n napalukot auki ilman etukardaania niin kyllä sen kulutuksessa ja auton kulussa huomaa. EDIT: Lisäisin tarkistuslistalle myös kaikki pyörälaakerit. Itellä 480tkm ajetussa oli kaikissa pyörälaakereissa jotain sanomista. Takana molemmat puolet väljänä (riitti purku, pesu ja uudelleen rasvaus+kasaus) Edessä sitten molemmin puolin kulumaa ja rahinoita. Uusilla laakereilla nippuun. Viimeksi muokannut Mika_T : 22.12.2016 17:00 |
#3
|
||||
|
||||
![]()
Vaikkei vilkkujen palautus eikä töötti toimi vielä omatekosessa? Keskiössä niin pääasia että sai grantin ratin kiinni
![]() |
#4
|
||||
|
||||
![]()
Semmosta vielä tosta part time kitistä niin mitä jos laittas napalukot ja kääntäs ne vaan auki. Keskitasauspyörästö lukkoon niin eturomut kyl pyöris mut vapaana navoista. Onko täs jotain heikkoo.
|
#5
|
|||
|
|||
![]()
Käytännön hyöty +-0 ?
|
#6
|
||||
|
||||
![]() |
#7
|
||||
|
||||
![]()
Tähän voisin ostaa hyväkuntoisen H150 HZJ päälaatikon ja 4.1 perävälitykset. Saa tarjota YV:llä esim.
Suosituksia kaivataan mikä korotussarja merkiltää ja korkeudeltaa olisi passeli jos rengaskoko 35, ehkä 37 optiona safareille? Saisihan se olla mahdollisimman matala ja leimakelpoinenkin. Viimeksi muokannut mikjus : 23.12.2016 12:55 |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 2 (0 jäsentä and 2 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
peura bj safaripeli | lampola | Maasturiprojektit | 14 | 03.04.2015 23:37 |
toyota hj 80 full time wd v. 1990 | lelu | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 18.02.2012 13:00 |
Myyty Suzuki Samurai 1989 safaripeli | 0201346 | O/M/V Ajoneuvot | 6 | 28.09.2011 12:03 |
Myyty Suzuki Vitara 1990 projekti | helenal | O/M/V Ajoneuvot | 0 | 05.11.2009 18:08 |
Myydään TOYOTA LAND-CRUISER HZJ-80 VM 1990 (10500e) | pasleh | O/M/V Ajoneuvot | 0 | 17.06.2009 19:24 |