![]() |
|
|
|||||||
| Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
||||
|
||||
|
Tuo korjattu niin dumpin ohjausletku poikki ![]() ![]() PRKL romu
__________________
vapari ei ole vaihtoehto ![]() Ahdin takaa tahdin ja ilo alkaa kilosta,, riemu kahdesta mutta kone remppa kolmesta ![]() ![]() No worries, mate ! Hojossa on sitä jotai ![]() Pensselit pestään bensalla ja dieselillä tehdään VOIMAA |
|
#2
|
||||
|
||||
|
Vanin öljyvuoto...Öljynsuodattimen välistä
eipä ole tullu tuollasta vastaan. Siivosin paikat ja auto käyntiin ni sieltähän se kuolaa. Vaihtoon ne ölpät oli menossa iha just muutenki mut pitäähä siä sataa sen verra ettei viiti mennä mönkimää ku kastuu luita myöde. ![]() Viimeviikolla kiskastiin hammas pois ja aina vaa juilii ja jomottaa...alkaa jo pikkuhiljaa vituttaa moine. Se oli muutenkin kun jonku murhaaja raiskarin touhua (ei oo kokemusta mut vois luulla). Sen lääkärin sorkkarauta kävi ketuttaan kun se väänsi ja väänsi ja kuinka ollakka alahuuli jäi sen sorkkaraudan ja alahampaiden väliin ja tämä vääntää entistä kovemmin.Sillon oli pakko kääntää pää muualle ja väkisi pitää kädet omalla puolella. Totesin et nyt jumalauta sattuu kun jää puoli turpaa sorkkarautas välii.Tämä siihen että nii joo ku täytyy tätä instrumenttia käännellä. Vois vähä kattoo miten kääntelee. Olis ollu kiva päästä kokeileen sille samaa onko nätisti paikallaan. Viimeksi muokannut Nisseriina : 20.11.2016 11:24 Perustelu: tärkein unohtu |
|
#3
|
|||
|
|||
|
Mulle kävi vastaava hammasoperaatio. No osa hampaasta oli jääny sinne leukaan ja rupes tulehdusta pukkaamaan. Lekuri sano ku valitin viikon päästä että toiset meistä on vähä herkkiä kivulle. Katotaan viikon päästä. No viikon vielä kärvistelin ja ku lekurin kanssa neuvottelin puhelimitse että on vielä kipua melkoisesti niin se kysy että mihin minä vertaan. Kerroin että mulle on tehty useampi juurihoito ilman puudutusta mutta tää menee siitäkin yli. Lekuri käski heti sinne. Mää menin ja se kirijoitti penisiliini antibioootti myrkky kuurin ja muutamassa tunnissa kipu lakkas.
Vuoden sisällä ikenessä alkoi tuntua jotain terävää. Aikani sitä ihmettelin ja rappasin irti. No se oli vissiin se hampaan palanen |
|
#4
|
|||
|
|||
|
Pimeät pyöräilijät
__________________
Jukka |
|
#5
|
||||
|
||||
KIKY
Perkeleen kiky ja paikallinen sopiminen!!
__________________
puukko 2 |
|
#6
|
||||
|
||||
|
Kaikki paska ja nyt en saa liitettyä liitettä
![]() No en välttämäti haluaisi sitä liittääkkään
__________________
vapari ei ole vaihtoehto ![]() Ahdin takaa tahdin ja ilo alkaa kilosta,, riemu kahdesta mutta kone remppa kolmesta ![]() ![]() No worries, mate ! Hojossa on sitä jotai ![]() Pensselit pestään bensalla ja dieselillä tehdään VOIMAA |
|
#7
|
||||
|
||||
Ihan pimeetä touhua!
__________________
Kun älyttömät käskee haluttomat tekemään mahdottomat, syntyy projekti. ![]() Jeep Grand Cherokee 4L suora-6. vm-95. Oldsmobile 98 Luxury Sedan V8 425cid super rocket. vm-66 Honda CB 750 F2 Seven Fifty. vm-98 MYYTÄVÄNÄ: https://forums.offipalsta.com/album.php?albumid=8912 |
|
#8
|
||||
|
||||
|
----"---- kelit
__________________
-JJo ___________________________________ -MMC- |
|
#9
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
Sitä odotellessa alkaako jotain sitte aikanaan kohoileen ylös.Järkkyä tällänen.Nyt vituttanee kun taitaa mennä suunnitelmat täysin perseelleen niinku yleensäkki mutta tämä vitutus on isooki v....suurempi ja tuskin tokenen siitä koskaan. Niin paljo ottaa pannuun. Huomisen jälkeen tietää todellisen v.... määrän. |
|
#10
|
|||
|
|||
|
Työt, lentsu ja kaiken päälle kaupassa soi joululaulut...
__________________
Joku tahtoo vaihtaa nimeään, jos se siihen jää tiedetään, Se joku tahtoo olla ihminen, Minä en! Timo Rautiainen & Neljäs sektori |
|
#11
|
||||
|
||||
|
Pesukoneen alla näkyi työvalo.
Tämäkin vielä jos joutuu uuden koneen laittamaan... Melko topakka pinkka laskuja muutenkin odottamassa tilipäivää, ja sitä seuraava onkin tili vasta viiden viikon päästä tuosta. EDIT: hiilet total kaputt ja finito, josko uusilla vielä korjautuis. Vastahan tolla on miljoona ajettu...
__________________
Range Rover P38A, bi-fuel. Bensa/CNG. RRC 3,9SE -90. Valkoinen. Jaguar S-Type 3.0 Sport -01, RHD, Lontoossa Rover P6 3500efi -72, "pikkuauto" Jaguar XJ-S V12, series II -89, "kisu" Range Rover P38A -95, purkuraato Volvo C303, muutti pois. Viimeksi muokannut AVRO : 24.11.2016 19:19 |
|
#12
|
||||
|
||||
|
Se on kyllä kumma kun kaikki vastoinkäymiset tulee kerralla. Maanataina hajos koneesta käännön vaihteisto aivan palasiksi ja kun kone tuli takaisin työmaalle, meni kokonaista päivä ennen kuin alkoi 3D kaivusysteemi kiukuttelemaan. Kun nämä oli fiksattu, niin nyt vuorostaan päätti sylinterin turpa pyörähtää auki ja lopputuloksen arvaakin. Hohhoijaa.... Huomenna runsaasti kampetta mukaan ja huoltoauto hakemaan, että pääsee edes asianmukaisilla työkaluilla yrittämään korjausta.
__________________
"Suunnitelmien mukaan mennyt remontti".....kato kun sekin viel joku päivä nähdään. |
![]() |
| Luokat |
| vituttaa |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Kerro mikä vituttaa vuonna 2015 | Tojo4wd | Chit-Chat | 1257 | 31.12.2015 08:59 |
| Kerro mikä vituttaa vuonna 2014 | mäksä | Chit-Chat | 1587 | 01.01.2015 06:27 |
| Kerro mikä vituttaa vuonna 2013 | Ewerglade | Chit-Chat | 1816 | 01.01.2014 17:16 |
| Kerro mikä vituttaa vuonna 2012! | Rompe1 | Chit-Chat | 1140 | 03.01.2013 18:50 |
| kerro mikä vituttaa | tjl | Chit-Chat | 4977 | 12.04.2012 08:28 |