![]() |
![]() |
|
Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
||||
|
||||
![]()
Lainaus:
Bazeeba Bazeeba on kirjautuneena Aktiivijäsen+ Rekisteröitynyt: 29.01.12 Sijainti: Soini Viestit: 236 Perusasetus Vs: nastapyssy Minä: en osaa vastata tuohon. ihan normaali nastoilta näyttää mun silmään. bazeeba: Joo nuo 8mm on ihan normaaleja henkilö- ja pakettiauton nastoja. Jos pystyt sen nastan kannan mittaamaan niin sillähän tuo selviää? Minä: jos löydän nasta paketin niin mittaan pakettiauton nastoja taisi kyllä olla. bazeeba: Mielestäni olin tätä ostamass amutta myit jollekki ohi? Minä: moi. pyssy on myyty aamulla. käsittääkseni et ole varannut pyssyä missään vaiheessa? ja käsittääkseni tämä ei ole naistenpalsta joten ensin rahat antanut saa tuotteen? be a man. bazeeba: orjens, voisin ostaa tuon nastapyssyn jos se on noille 8mm laipalla oleville nastoille? Mites tuo sitte teilläpäin ymmärretään? Ei vissiin mitenkään, eikai sille mitään voi jos ei oo aivotoimintaa. ---------------- Offipalstan arvoisa raati voi sanoa mielipiteensä: Varasiko bazeeba tuotteen viestiketjussa?
Salon seudun OFF ROAD Ry Viimeksi muokannut A.I : 12.11.2016 14:36 |
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
|
|
||||
|
||||
![]()
Jos asialla on kiire kannattaa tarttua puhelimeen ja soittaa. ei se niin pelottavaa ole.
kannattaa samalla kysyä myyjältä josko suostuisi tuotteen sinulle varaamaan. puhelimessa saat kätevästi ja nopeasti vastauksen kysymykseesi ja samalla pystytään sopimaan kaupan yksityiskohdat. -netissä kirjoitettujen viestien näkemiseen voi mennä useampikin päivä jolloin kiinostava tuote on useasti ehditty myymään puhelimitse. -nyt ei auta kun kääntyä äidin puoleen kysymään lisää neuvoja. Toivottavasti koko viikonloppu ei nyt sinulta mennyt ihan täysin pilalle. Hyvää joulun odotusta sinulle ja vanhemmillesi. ![]()
|
||||
|
||||
![]()
Soa hj:n startti sano sopimuksen irti
![]()
vapari ei ole vaihtoehto ![]() Ahdin takaa tahdin ja ilo alkaa kilosta,, riemu kahdesta mutta kone remppa kolmesta ![]() ![]() No worries, mate ! Hojossa on sitä jotai ![]() Pensselit pestään bensalla ja dieselillä tehdään VOIMAA |
|
|||
|
|||
![]()
Mikäs tuossa nastapyssyssä vituttaa jos uusia saa kaupasta,enemmän vituttais jos ois hankala osa löytää ja jäis tupiloimaan sen oston kanssa. Itselleni kävi kerran niin ja potutti.
|
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]()
|
||||
|
||||
![]()
Tuo korjattu niin dumpin ohjausletku poikki
![]() ![]() PRKL romu ![]()
vapari ei ole vaihtoehto ![]() Ahdin takaa tahdin ja ilo alkaa kilosta,, riemu kahdesta mutta kone remppa kolmesta ![]() ![]() No worries, mate ! Hojossa on sitä jotai ![]() Pensselit pestään bensalla ja dieselillä tehdään VOIMAA |
|
||||
|
||||
![]()
Vanin öljyvuoto...Öljynsuodattimen välistä
![]() ![]() ![]() Viimeviikolla kiskastiin hammas pois ja aina vaa juilii ja jomottaa...alkaa jo pikkuhiljaa vituttaa moine. Se oli muutenkin kun jonku murhaaja raiskarin touhua (ei oo kokemusta mut vois luulla). Sen lääkärin sorkkarauta kävi ketuttaan kun se väänsi ja väänsi ja kuinka ollakka alahuuli jäi sen sorkkaraudan ja alahampaiden väliin ja tämä vääntää entistä kovemmin.Sillon oli pakko kääntää pää muualle ja väkisi pitää kädet omalla puolella. Totesin et nyt jumalauta sattuu kun jää puoli turpaa sorkkarautas välii.Tämä siihen että nii joo ku täytyy tätä instrumenttia käännellä. Vois vähä kattoo miten kääntelee. Olis ollu kiva päästä kokeileen sille samaa onko nätisti paikallaan. Viimeksi muokannut Nisseriina : 20.11.2016 11:24 Perustelu: tärkein unohtu |
|
|||
|
|||
![]()
Mulle kävi vastaava hammasoperaatio. No osa hampaasta oli jääny sinne leukaan ja rupes tulehdusta pukkaamaan. Lekuri sano ku valitin viikon päästä että toiset meistä on vähä herkkiä kivulle. Katotaan viikon päästä. No viikon vielä kärvistelin ja ku lekurin kanssa neuvottelin puhelimitse että on vielä kipua melkoisesti niin se kysy että mihin minä vertaan. Kerroin että mulle on tehty useampi juurihoito ilman puudutusta mutta tää menee siitäkin yli. Lekuri käski heti sinne. Mää menin ja se kirijoitti penisiliini antibioootti myrkky kuurin ja muutamassa tunnissa kipu lakkas.
Vuoden sisällä ikenessä alkoi tuntua jotain terävää. Aikani sitä ihmettelin ja rappasin irti. No se oli vissiin se hampaan palanen |
![]() |
Luokat |
vituttaa |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Kerro mikä vituttaa vuonna 2015 | Tojo4wd | Chit-Chat | 1257 | 31.12.2015 08:59 |
Kerro mikä vituttaa vuonna 2014 | mäksä | Chit-Chat | 1587 | 01.01.2015 06:27 |
Kerro mikä vituttaa vuonna 2013 | Ewerglade | Chit-Chat | 1816 | 01.01.2014 17:16 |
Kerro mikä vituttaa vuonna 2012! | Rompe1 | Chit-Chat | 1140 | 03.01.2013 18:50 |
kerro mikä vituttaa | tjl | Chit-Chat | 4977 | 12.04.2012 08:28 |