![]() |
|
|
|||||||
| Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
||||
|
||||
|
Pakkasta silleen sopivasti alle kympin, pimeätä on mutta lumi tekee ihmeitä valoisuuteen, lunta on nyt just soppelisti ja nastat on keksitty auton renkaisiin & kenkien pohjiin. Eli hemmetin hyvä talvi
__________________
Tumpula Racing Team |
|
#2
|
|||
|
|||
KonMari
On ylittänyt vitutuskynnyksen jo kaikkialta tunkeva KonMari-hypetys. Kyllä tekee jokin taho melkoista tiliä tällaisella "akkainvouhotuksella". Olen likimain varma ettei kirjan ja "ideologian" takana ole yksittäistä ihmistä, vaan tämä on tuotteistettua toimintaa. Kaipa ihmiset saavat vastinetta rahoilleen tästäkin elämäntapaoppaasta muiden uskomusoppaidensa ohella.
__________________
A-P *Muovi on saatanasta* KAIKKI ihmiset ovat mölöjä, kunnes toisin todistavat. |
|
#3
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
|
|
#4
|
|||
|
|||
|
Lainaus:
Mutta aiheeseen:
__________________
A-P *Muovi on saatanasta* KAIKKI ihmiset ovat mölöjä, kunnes toisin todistavat. |
|
#5
|
||||
|
||||
|
Irtos paikka hampaasta toissailtana.
No ei kuulosta kovin pahalta, mutta kun on.![]() Tuo "paikka" on nimittäin puolikas etuhammasta.. Eilisiltana totesin jäljelle jääneen hampaantyngän olevan yhtä arka kylmälle kuin aikanaan katkaistessani sen. Kylmä kalja ei esimerkiksi sovi sen kanssa ollenkaan samaan suuhun...
__________________
Valitsemaanne aivosoluun ei juuri nyt saada yhteyttä, olkaa hyvä ja yrittäkää myöhemmin uudelleen. |
|
#6
|
||||
|
||||
|
Se on sitten otettava lämmikettä
|
|
#7
|
||||
|
||||
|
Chevy vuotaa edelleen samasta kohtaa ku aiemminki minkä takia vein sen Tammerdieseliin. Kävin antaan palautteen aiheesta ja kaks...miten tän sanos ettei kukaa loukkaannu..noo amisviiksistä jamppaa tuli sitä ihmetteleen aseinaan jakari ja lukkopihdit...siinä kohti liki lensi proppu päästä et mitä vittua pojat! Yrittivät loppuun nylpättyä nafta putkee kiristää ja totesivat ettei kiristy. Sitte nämä perkeleet alko suunnitteleen et jos sen siirtopumpulta lähtevä putke katkasee ja tekee pätkän uutta ja jatkaa letkulla sitä. Mistä vitusta näitä keijoja oikei sikiää???!!! Sanoinki äske sille työnjohtaja klopille et kattooki sitte ettei sieltä löydy yhtäkä poikie suunnittelemaa patenttia. Aiemmin jo sanoin niille siitä putkesta et vika on siinä putkessa et vaihtakaa se niin kusemine loppuu mut ei. Siirtopumppu oli vaihettu. Äsken tämä nuori työnjohtaja sano et se menee tiivisteen vaihdolla...ikävä tuottaa pettymys mut siellä kun EI OLE mitää tiivistettä!!!! En ikinä enää vie kyseisee putkaan mitään! Olis pitäny jo aikonaa uskoo ku pilasivat dexun kardaanin.
|
![]() |
| Luokat |
| vituttaa |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Kerro mikä vituttaa vuonna 2015 | Tojo4wd | Chit-Chat | 1257 | 31.12.2015 08:59 |
| Kerro mikä vituttaa vuonna 2014 | mäksä | Chit-Chat | 1587 | 01.01.2015 06:27 |
| Kerro mikä vituttaa vuonna 2013 | Ewerglade | Chit-Chat | 1816 | 01.01.2014 17:16 |
| Kerro mikä vituttaa vuonna 2012! | Rompe1 | Chit-Chat | 1140 | 03.01.2013 18:50 |
| kerro mikä vituttaa | tjl | Chit-Chat | 4977 | 12.04.2012 08:28 |