![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|||
|
|||
![]()
Nostellaas tätäkin.
Eli ihan vain mielenkiinnosta omaa aloin rakennella ja pikkuhiljaa on tunkkia purettu, reikiä tukittu ja sovitepalo sorvailtu sekä muutamia nippoja sovitettu tunkin ja mittarin väliin. Seuraavaksi pitäis lähteä purkaamolta suutinputkea hakemaan ja tulikin mieleen että onkohan noita kuinka monella eri kierteellä ja sovitteella? Tuollaisen -97 King cabin TD25 koneen suuttimia olisi tarkoitus testata, joten passaako nuo boshin suuttimet kuinka hyvin keskenään ja minkäslaista sovitetta se putken toinen pää kaipaa? + bonus kysymys jo vastaavan rakentaneille: kuinkahan helposti tuollaisella 2 tonnin pikkutunkilla pitäis päästä tonne 150barin hujakoille kun oma tuntui jo 80-100 barissa todella jäykältä? |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Ostettu Tein itse ja säästin | kippo86 | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 1 | 21.11.2011 08:09 |
Ei enää tarvetta,tein itse | anracing | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 5 | 10.01.2008 17:55 |
Itse tein ja säästin; Nautarauta | Grau | Tekniikka & Jutustelu | 69 | 10.12.2006 19:04 |
Itse tein Snorkkelin.. Säästinköhän?? | ttapio | Tekniikka & Jutustelu | 24 | 30.09.2005 13:14 |
Itse tein ja säästin | AVRO | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 22.11.2003 17:16 |