Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Maasturiprojektit

Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn.

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 04.11.2016, 21:23
Miikeri Miikeri ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 23.06.15
Sijainti: Suonenjoki, Suomi
Viestit: 51
Perusasetus

Kiitos kiitos, uralukko, pitihän se sieltä pihasta pois hakea seisomasta Niijoo pitää siis selvitellä kanssa, että jos hilppeet löytyisi mitä muutoksia pitäisi lisäksi tehdä

Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 05.11.2016, 01:28
sisua45:n Avatar
sisua45 sisua45 ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 03.03.06
Sijainti: Treen kupeesta
Viestit: 8.330
Perusasetus

Renkaat lienee 14.00-20, merkkiä Omsk. Tuommoisen vihreän Mogin kyytiin niitä joskus nosteltiin, joten taitaa olla ne minulta kotoisin?
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 05.11.2016, 07:52
lepa77:n Avatar
lepa77 lepa77 ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 26.10.10
Sijainti: Salo
Viestit: 3.645
Perusasetus

onpa hieno.
__________________
.salon seudun OFF ROAD Ry. pari Toyotaa
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 05.11.2016, 09:53
Pertsi:n Avatar
Pertsi Pertsi ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 23.09.08
Sijainti: Padasjoki
Viestit: 1.267
Perusasetus

Makee laite on kyllä! Minkähänlaisessa käytössä on alunperin ollut?
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 05.11.2016, 12:10
Miikeri Miikeri ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 23.06.15
Sijainti: Suonenjoki, Suomi
Viestit: 51
Perusasetus

Vissiin Vantaalla jonkun puhelinyhtiön huolto/työ autona ainakin niin myyjä kertoi jos oikein muistan Pertsi , kyllä siinä 14.00-20 kumit alla on ja sillä omsk kuviolla, en oo kylestä lukenukkaan minkä merkkiset ovat, mutta hyvin voi samat kumit olla Sisua45
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 06.11.2016, 21:42
KaaliG KaaliG ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 01.02.16
Sijainti: Pori, Suomi
Viestit: 39
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Miikeri Näytä viesti
Kiitos kiitos, uralukko, pitihän se sieltä pihasta pois hakea seisomasta Niijoo pitää siis selvitellä kanssa, että jos hilppeet löytyisi mitä muutoksia pitäisi lisäksi tehdä
En haluaisi olla tylsä, mutta helpommalla pääset kun vaihdat suoraan turbolliseen koneeseen. Nimittäin noitten mäntien öljyruiskuttajien asennus ja öljypumpun vaihto on kohtuullisen työläitä hommia. Sit noi öljyruiskuttajat männille on tosi tarkoja asennuksestaan ja vaatii lohkomuutostöitä.

Et melkein halvemmalla pääset kun ostat vaiks täältä http://www.unimogs.co.uk/ suoraan koneen mis on kilkeet kii ja tippuu melkein bolt on paikalleen.

Mahtavan näköinen peli kyll kyseessä!
Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 09.11.2016, 12:08
Miikeri Miikeri ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 23.06.15
Sijainti: Suonenjoki, Suomi
Viestit: 51
Perusasetus

Sekin voisi olla, tai sitten tyytyy tuohon vaparikoneeseen ja pitää sen sellaisenaan Pääseehän sitä tuollakin eteenpäin ��
Vastaa lainaten
  #8  
Vanha 11.11.2016, 22:37
tekniikkamies tekniikkamies on kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 23.11.11
Sijainti: Päijät-Häme
Viestit: 3.015
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Miikeri Näytä viesti
Sekin voisi olla, tai sitten tyytyy tuohon vaparikoneeseen ja pitää sen sellaisenaan Pääseehän sitä tuollakin eteenpäin ��
Minkämoiset on tommosen vehkeen välitykset, että rupeisko se sysii oleellisesti paremmin turbokoneel? Luulis, että siinä kuitenkin on niin lyhyitä vaihteita, että möyriminen onnistuu sen verta maltillisilla kierroksilla, ettei turboa tarvi.
Vastaa lainaten
  #9  
Vanha 12.11.2016, 14:57
Miikeri Miikeri ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 23.06.15
Sijainti: Suonenjoki, Suomi
Viestit: 51
Perusasetus

8 vaihteinen vaihdeloota, samat pykälät eteen ja taakse, perus myörimisessä kyllä 2 vaihe on menovaihteena, tiukemmissa paikoissa 1 vaihteella, että ihan hyvät välitykset kyllä....
Vastaa lainaten
  #10  
Vanha 12.11.2016, 16:01
pee:n Avatar
pee pee ei ole kirjautuneena
Moderator
 
Rekisteröitynyt: 21.02.04
Sijainti: Mäntsälä P
Viestit: 12.912
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Miikeri Näytä viesti
8 vaihteinen vaihdeloota, samat pykälät eteen ja taakse, perus myörimisessä kyllä 2 vaihe on menovaihteena, tiukemmissa paikoissa 1 vaihteella, että ihan hyvät välitykset kyllä....

Eikö tosiaan mitään alennusvaihteistoa
__________________
- Levannon We(l)ho -
Vastaa lainaten
  #11  
Vanha 12.11.2016, 16:04
Miikeri Miikeri ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 23.06.15
Sijainti: Suonenjoki, Suomi
Viestit: 51
Perusasetus

Ei ole ei tai no �� Periaatteessa kaksi H kaaviota vierekkäin jolloin muuttaa 4-->5 siirtäessä välityksen paineilmalla..... Mutta mitään alueen vaihto keppejä ei ole.
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Myydään Unimog ja MB moottorien varaosaluetteloita sekä Unimog käyttöohjekirjoja elegance1972 O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 1 09.04.2014 20:14
Ostetaan U1000 ulosoton laatikko Marko O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 0 09.09.2013 14:03
unimog Rekisteröimätön Tekniikka & Jutustelu 10 31.10.2008 07:25
Unimog U1000 -78, uudet renkaat alla Marko Maasturiprojektit 42 29.06.2007 23:25
M: UNIMOG toyo O/M/V Ajoneuvot 1 18.12.2005 16:59


Sivu luotu: 11:53 (GMT +2).