![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
|||
|
|||
![]() Apparin puolella pumppu. Eipä ollut mitään vaikusta vaikka kuinka käänteli kumpaankin suuntaan. Eipä se paljoa käännykkään. Olis kai säätää oikeen kunnolla mut ei ol sellasii vehkei ku niin helkutin harvoin tarvii säädellä. T4 portterei oikeestaa sillon tällön ja senki tarkistus onnistuu läppärillä.
|
#2
|
||||
|
||||
![]()
Sammutinvivussa on myös pakkosyöttö, vastakkaiseen suuntaan. Sit ainakin savua pitäis tulla reilusti.
Ja voihan siellä olla pa putkissa tukko tai putki lytyssä jos maastossa käyty. Syöttöpumppu tai turbo viallinen?
__________________
Marko Nyt tavoittaa myös whatsappilla. |
#3
|
||||
|
||||
![]()
Yks juttu mikä tulee vielä mieleen, onko turbon pumpussa kierrossäädintä ja voisiko sen kalvo olla rikki?
|
#4
|
|||
|
|||
![]()
Eip oo putki lytyssä. toimii siis muuten hienosti mut vaan laiskan olonen kulkemaan. Joka päivä sillä tullee ajeltuu enenmmän tai vähemmän joskus jopa yli 500km päivä. Ei taida olla kalvoja tuossa kun ahdonalaisella syötöllä mutta sekin kalvo oli ehjä. Ei ollut pumpun kääntelystä juurikaan iloa muutakun koneeseen niin paljon käännettynä kun sai niin alko savuttaa sinistä. vaihtelin vielä aikani kuluks suuttimet eikä siitäkään iloa muutakun löpö vuoto
![]() Noh jahka tuo rahatilanne jossain kohtia vaikka paranis niin vois sitä uutta pumppua koittaa. Alkaa vaan ottaa päähän tää projekti kun nopeemmin purki ja hitsaili ja rakensi kahdesta patrollista leimakelposen ku saa tehot sihen. Siksi juuri ostettiin "ehjä" tekniikkaa ei tarttis ihmetellä ku kiinni ja kovaa ajoa. ![]() ![]() |
#5
|
||||
|
||||
![]()
Eikai turbon ja vaparin elementeillä iso ero ollu? Melkeen saman tehon niistä saa. Minä oon kerran tiiselissä mitannu jopa siirto paineen että ties varmasti pumpun saavan ainetta. Ootko kokeillu käynnissä ollessa avata suihkuputkia? Sais varmuuden tuleeko joka pytylle samalla tavalla evästä.
__________________
Kun taitamaton laittaa haluttoman tekemään tarpeetonta, tuntuu vähän siltä, että turha työ menee hukkaan! ![]() |
#6
|
||||
|
||||
![]()
banjon sisältä oli suodatin kaivettu jo pois?
__________________
OPA Patrol "Boar" pätkästy -82 |
#7
|
|||
|
|||
![]()
On niissä melkosesti eroa. Tarttis imusarjaan muokata kaasuläppä ku vaparissa syötöt alipaine ohjattu ja turbossa vaijeri kiinni pumpussa.
Ei oo banjonsisältä suodatinta otettu pois ku tankissa paskaa ja kerää sihen sitä sopivasti. Sillon tällön joutu putsailee aluks useestikkin mut nyt riittää kerran 1000km. Ei oo vaikusta sillä onko juuri putsattu vai ei. Huomaa kun alkaa rötäilee et ei saa ainetta ja sit puhdistellu. Vai voiko se muka ahdistaa se sukka niin paljon siinä? Ei ollut vaikutusta vaikka oli oma siirtopumppu ja sähkönen peräkkäin kun kokeiltiin. Mut jotain siellä välillä tapahtuu kun kerran kaks saanut nouseen jo 0,7 ku äkillisesti kiihdyttänyt johki alamäkeen ![]() |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
pajeron ahdot | Pätkäpajero 74 | Tekniikka & Jutustelu | 12 | 26.04.2013 22:57 |
Pajeron ahdot... | jyrden | Tekniikka & Jutustelu | 10 | 29.01.2012 21:31 |
Pajerosta ahdot hukassa | japanian rauta | Tekniikka & Jutustelu | 8 | 10.05.2009 20:13 |
Patrollin sähkö hukassa | Offipiru | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 30.09.2008 16:19 |
ahdot? | toppa | Tekniikka & Jutustelu | 36 | 27.04.2005 20:49 |